Gå til innhold

skrytepaver på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du folk skjønner det selv når de skryter?

Blir så flau. Uff.

Anonymous poster hash: 4ef60...e0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, noen er helt blåst :)

Anonymous poster hash: 487cb...784
Skrevet

Min favoritt er de som legger ut bikinibilde fra i sommer og skriver "åååå savner sol og sommer ass!!" Så skjønner man jo at de bare vil ha en unnskyldning til å legge ut bilder av kroppen sin. Kommenterer alltid: #snikskryt

Anonymous poster hash: 73969...367

Skrevet

Hva er egentlig "greit" å legge ut?? Enten er man for negativ, for positiv, for lykkelig, for skrytete... Forstå det den som kan..?

Skrevet

Jeg er helt sikker på at de Facebook-vennene jeg har som faller i kategorien 'bekjente' og som ikke kjenner meg veldig godt nok synes/tror jeg skryter en del på Facebook innimellom. De som kjenner meg godt, derimot, vet at jeg er ironisk eller tuller og svarer på statusene mine deretter. ☺️

Om folk ellers irriterer seg over mine statuser eller annet jeg legger ut håper jeg da inderlig at de sletter eller blokkerer meg.

Anonymous poster hash: 9b7e8...125

Skrevet

Legger overhodet ikke ut bilder med lite klær. Men... hvorfor skal jeg ikke kunne fortelle hvordan jeg har det? Vi har god økonomi, ok hus, gode inntekter, god utdannelse, friske barn, jobber vi stortrives med, vi er veldig lykkelige sammen og utrolig samstemte. Skal jeg da lyve og si at Life sucks? Bare fordi andre ikke skal bli misunnelige? Det blir jo helt dust!

Anonymous poster hash: 68ac7...03a

Skrevet

Herlighet, legger man ut et fint bilde av seg selv er det skryt. Legger man ut bilde av et fint juletre, lekre kaker, stilig antrekk o.s.v. er det skryt. Man må jammen være nøye på hva man legger ut, for man kan jo ikke unne andre å være fornøyd med noe.

Anonymous poster hash: 7ec0d...624
Skrevet

Litt skryt på være lov. Juletre og pent antrekk og bakst er koselig i moderate mengder.

Jeg har ingen Facebook-venner som skryter hele tida, men mulig jeg hadde skjult en storskryter fra veggen min.

Skrevet

Jantelov eller? Det er lov til å skryte av seg selv. Synes flere burde gjøre det.

Anonymous poster hash: 20e94...be3
Skrevet

Otters er et unikum, hun klarer å sette ord på mange ting jeg tenker mange ganger! Selvfølgelig er ikke livet på facebook likt det livet i virkeligheten lever, jeg legger hvertfall ikke ut statuser om små bagatellkrangler med gubben eller om alle søvnløse netter på min profil. Men innimellom er det koselige ting, morsomme saker eller mer alvorlige ting som kommer i statusfeltet mitt. Av mine 330 "venner" synes jeg de aller fleste poster ting som er greit å lese om, noen deler mer og andre mindre/ evt ingenting, sånn er det jo. Hadde vært veldig kjedelig om ingen delte noen noen gang, da hadde det blitt kjipt da! Noen har en tendens til å gjenta seg selv til det kjedsommelige, bare negativt om den rødgrønne regjeringen, Jens Stoltenberg etc. Rasisme- innlegg med dårlig kildekritikk blir jeg ikke særlig imponert over, men det er jo min mening. De jeg synes ble litt "voldsomme" har jeg slettet eller sluttet å følge! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...