Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Sekv om jeg og han har snakket om det at da spør vi hverandre isteden hvis vi absolutt måtte føle for det. Han gjemmer aldri telefonen å jeg er så mistenksom hele tiden. Anonymous poster hash: b5b4d...4bf
Gjest DeBlå Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Hvorfor er du mistenksom om han ikke gjemmer den?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Hvis det er noe mistenksomt på gang så synes jeg det er helt greit. Anonymous poster hash: e0df3...bdf
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 ja. Anonymous poster hash: c82df...931
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Jeg klarer ikke slappe av. Føler det er noe jeg bør vite om. Jeg gruer meg til han skal dra på fest alene. Jeg sliter så med dette fortiden Anonymous poster hash: b5b4d...4bf
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Jeg syns ikke det er greit å snoke hvis det ikke er veldig god grunn til mistanke. Da kan du vel bare spørre om å få se hvis dere likevel er åpne om det? Anonymous poster hash: aba93...1d7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Jeg vet.. jg vil ikke snoko. Jeg bare klarer ikke slappe av. Finner ikke roen.. Anonymous poster hash: b5b4d...4bf
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Synes ikke snoking er greit. Jeg har ingenting å skjule,men ville likevel ikke likt det om typen snoka på min telefon. Det har med respekt å gjøre, og tillit. Jeg ønsker meg ikke en type som ikke har respekt for, og tillit til, meg. Dessuten kan det ligge ting på telefonen som han ikke har noe med, selv om jeg ikke har noe å skjule. Jeg sender meldinger med venninner, og det er ikke alt de forteller meg som de ville likt at jeg delte med typen... Snakk med mannen du, ikke snok! Anonymous poster hash: 1f8bf...53a
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #10 Skrevet 22. desember 2013 Ser ikke problemet med og se på tlf til partneren sin ?! Når jeg kjeder meg og tlf til mannen ligge på borde tar jeg og leser mld hannes for og se om det er noe nytt innpå 😀 samme gjør han med min. Gir en god faen i om han ser på min tlf, samme gjør han. Det kalles vell ett normalt forhold? Anonymous poster hash: 1791e...ef2
Camillok Skrevet 22. desember 2013 #11 Skrevet 22. desember 2013 Ikke ok. Mannen og jeg lar alltid telefonene slenge rundt, kan godt ta hans å surfe eller ringe, men jeg leser ikke meldinger, Mail eller sjekker face. Om det tikker inn en melding når han holder på med noe leser jeg den for han hvis han ber om det. Ringer det tar jeg tlf om det er noen jeg kjenner. Forventer det samme tilbake!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #12 Skrevet 22. desember 2013 Nå ringte akk tlf hans. Tone som ringer. Jeg ville ikke ta den. Kjæresten ligger og sover. Meldinger pippler inn. Jeg blir såååå nysgjerrig. Men av respekt holder jeg meg unna. Forventer ærlighet om jeg spør. Men jeg spør jo heller aldri. Vil ikke virke mistenksom.. :/ Anonymous poster hash: b5b4d...4bf
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Veldig lite greit. Min exkone snoket på nettbrettet\tlf på fb.Sjekket leselogger etc fant ut at jeg hadde pratet med noen barndomsvenner av det motsatte kjønn, hun likte det ikke. Tlf hennes fikk jeg ikke sjekke. Så moralen er snokeren er den som har noe å skjule Anonymous poster hash: 1d2b0...f4f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Mhm. Logisk moral det. Jeg har selv ikke noe å skjule. Men forumet skjuler jeg. Hehe.. Anonymous poster hash: b5b4d...4bf
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Det kalles vell ett normalt forhold? Anonymous poster hash: 1791e...ef2 Det kalles å ikke ha respekt for avsender. Om jeg sender noe til deg så er det til DEG, ikke til gubben din Anonymous poster hash: 974c4...1fe
Jentesnart20 Skrevet 22. desember 2013 #16 Skrevet 22. desember 2013 Nei det er ikke greit i det hele tatt. Om du gjør det kan han miste masse tillit til deg, det har så mye med tillit overfor han å gjøre. Kjæresten min ga meg lov til å lese meldingene hans på mobilen og de på facebook, jeg hadde lyst men jeg takket fint nei fordi jeg bare må stole på han. Hadde du syntes det hadde vært greit om han hadde snoket på din mobil? Jeg hadde ikke syntes det hadde vært greit, men betyr ikke at jeg skjuler noe. Alle har vell de vennene som deler alt med deg på facebook, ting som kjæresten ikke skal se?
Tired mama Skrevet 22. desember 2013 #17 Skrevet 22. desember 2013 Er det skjellig grunn til mistanke mener jeg det er ok. Ellers ikke.
★julestjerne★ Skrevet 22. desember 2013 #18 Skrevet 22. desember 2013 Ikkje greit. Og kvifor ønskar du å vete i eit forhold til ein du ikkje stolar på?
Jentesnart20 Skrevet 22. desember 2013 #19 Skrevet 22. desember 2013 Er det skjellig grunn til mistanke mener jeg det er ok. Ellers ikke. Aldri lov uansett om man har en mistanke om at det er noe. I ett forhold er kommunikasjon viktig, om du mistenker noe så snakker man med personen, ikke sjekker mobilen og alt det der. Det er så lite respektfullt.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #20 Skrevet 22. desember 2013 Enig med den som sa det var dårlig gjort overfor avsender. Om jeg sender en mld til en venninne kan den være personlig og jeg forutsetter at den ikke deles! Det skal mye til for at det er greit å snoke. Uansett, om man vil skjule noe så sletter man det sikkert uansett? vi låner hverandres tlf ofte, men jeg ville aldri lest mld. Anonymous poster hash: b9367...367
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #21 Skrevet 22. desember 2013 Jeg har ikke snoket. Å har vurdert det mange ganger frem og tilbake. Men det er som dere sier. Et tillitsbrudd flere veier. Jeg takler nok bedre å ønske å gjøre det men la være enn å angre på at jeg gjorde det. Anonymous poster hash: b5b4d...4bf
Iiiiik Skrevet 22. desember 2013 #23 Skrevet 22. desember 2013 Nei, det er ikke OK. Ikke fordi den andre nødvendigvis har noe å skjule, men fordi det gnager forholdet i stykker hvis man hele tiden skal mistro den andre. Så sjekker du telefonen da, men finner ingenting. Tror du ikke du da vil lure på om han har slettet de meldingene du lette etter? Tror du ikke du vil ha behov for å sjekke meldingene hans på FB? Mulig det er grunn til å være mistenksom, men da må det håndteres på annet vis. Hvis du ikke klarer å stole på kjæresten din, vil forholdet ryke før eller senere. Er du like mistenksom i alle forhold, må du jobbe med deg selv. Er det akkurat denne kjæresten du er mistenksom overfor, får du vurdere om du skal være sammen med ham.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #24 Skrevet 22. desember 2013 De gangene jeg har følt for å snoke har magefølelsen stemt. Og da var det på sin plass å sjekke! Anonymous poster hash: aeeec...677
Gjest ronja røverdatter Skrevet 22. desember 2013 #25 Skrevet 22. desember 2013 Nei, det er aldri på sin plass å snoke på andres telefoner eller andre ting. Jeg ville blitt rasende om min mann hadde gjort det, og jeg har ingenting å skjule.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå