Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Ja vet det ikke er mitt problem, men hun har fått mat/gaver hos Kirkens Bymisjon, Frelsesarmeen, og fattighuset til både seg og datteren og sønnen. Var innom henne i dag og hun hadde så mye mat og godterier at hun måtte ha satt noe ut på altanen og bedt en nabo som skulle reise på juleferie om og låne et lite kjøleskap for og ha maten i. Jeg synes personlig hun har fått altfor mye og kunne ha takket nei til hjelp fra en av organisasjonene selv om alle får som har bedt om hjelp for og feire jul. I tillegg hadde hun fått store lego esker til sønnen, nye vinterklær til datteren, leker, tegnesaker, gavekort på H/M, klær til seg selv, toalettsaker etc... Turte selvsagt ikke si noe til henne selv om jeg vet enkelte måneder er utfordrene for henne siden hun bor alene med ungene og må klare seg på en inntekt. Anonymous poster hash: 9564a...46a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Og helt tilfeldig kom du på dette en kveld hele forumet syder av for og mot tråder mot en stakkars bruker som har fått litt for mange gaver! Så rart, altså Anonymous poster hash: 0a6c9...baa
smurfis Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Da får hun en fin jul da, supert! Også har hun litt til overs på nyåret også.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Snylter, kalles det. Folk som lyver og utnytter andres godhet for å tjene på det. Onde mennesker!! Anonymous poster hash: 3e5b4...60c
Gjest Sommerfuggel Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Hei alle sammen! Med tanke på alle innleggene vi har hatt om ett visst tema i kveld, så vil jeg oppfordre alle til å vise hverandre respekt når dere svarer. Ser allerede tendensene til hets i denne tråden, så vær greie og tenk dere om før dere poster? God natt til dere alle Sommerfuggel i vinterland brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå