Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 vet ikke om det er på pc eller tv, men det er uansett et spill der man skal drepe horer, ha sex med dem osv. husker ikke hva det heter? et kjent spill, blant ungdom. han prater mye om det i barnehagen og jeg syns det høres så spes ut. vet jo at bv er kobla inn og alt, så ikke så mye jeg får gjort fra eller til. NOEN foreldre ass, jeg blir oppgitt Anonymous poster hash: 25af7...1ca
Gjest cd0da Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 GTA? Høres uansett ut som et spill med 18 årsgrense
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 GTA? Høres uansett ut som et spill med 18 årsgrense ja, gta er det. Og syns ikke det og en barnehagegutt hører sammen. Anonymous poster hash: 25af7...1ca
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Min sønn er 14 og får ikke spille det spillet! Anonymous poster hash: 37c35...0f4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 GTA. Er ikke sikkert han spiller det selv da, men å se på er jo like ille. Har han eldre søsken? En far eller mor som ikke tenker over hva de spiller og ser på TV mens barna er tilstede? Eller har han sett på en gang og skryter på seg? Gutten min på 11 år får ikke spille GTA, men han har spilt det hos venner vet jeg. Og så ser de på at andre spiller det på you tube. Walk through. Har sperret for det her hjemme. Men for det jeg vet kan det hende han snakker om spillet så andre får inntrykk av at han har spillet hjemme og får lov av oss. Anonymous poster hash: 641b7...258
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Hvis han er seks år så går han på skolen, ikke i barnehagen, trollemor! Anonymous poster hash: 98f68...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå