Gå til innhold

Samleie 1.trimester trygt?

Anbefalte innlegg

Hei alle=)

Har for noen dager siden fått den gode nyheten om at vi venter vårt 1 barn:)) er bare 5 uker på vei da:p vi er utrolig glad, men samtidig veldig forsiktige siden vi har mistet et par ganger. Spørsmålet mitt er om samleie under 1 trimester bør unngås. Jeg er ekstrem kåt for tiden, noe som nok skyldes all hormoner. Men er samtidig redd for å ha sex og da miste:-/ hva med orgasme? Er jo sammentrekning av livmoren, er ikke det litt farlig i begynnelsen? Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre!! Noen som har noen gode råd? Og evnt stillinger som er mindre skadelige? Går i veggen her snart hehe

Anonymous poster hash: ac84f...3ae

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144106205-samleie-1trimester-trygt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke farlig å ha sex når man er gravid, uansett hvilken trimester man er i. eneste er at man må passe på å finne stillinger underveis som magen vokser. :-)

orgasmer er heller ikke farlig.

så hopp på kællen og kos deg.

Det var jo betryggende å høre.. For j klarte ikke å holde meg i går natt. Sex ble det, men slapp meg ikke helt løst, tanken om at jeg kanskje vil skade min lille spire fikk meg ikke til å slappe helt av. Og i dag våknet jeg med masse tanker og bekymringer.. Sist gang hadde jeg sa dagen etter sex.. Men er det visse stillinger man bør unngå?

Anonymous poster hash: ac84f...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...