Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Hei alle=) Har for noen dager siden fått den gode nyheten om at vi venter vårt 1 barn:)) er bare 5 uker på vei da:p vi er utrolig glad, men samtidig veldig forsiktige siden vi har mistet et par ganger. Spørsmålet mitt er om samleie under 1 trimester bør unngås. Jeg er ekstrem kåt for tiden, noe som nok skyldes all hormoner. Men er samtidig redd for å ha sex og da miste:-/ hva med orgasme? Er jo sammentrekning av livmoren, er ikke det litt farlig i begynnelsen? Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre!! Noen som har noen gode råd? Og evnt stillinger som er mindre skadelige? Går i veggen her snart hehe Anonymous poster hash: ac84f...3ae
mamma_til_2gutter Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 det er ikke farlig å ha sex når man er gravid, uansett hvilken trimester man er i. eneste er at man må passe på å finne stillinger underveis som magen vokser. :-) orgasmer er heller ikke farlig. så hopp på kællen og kos deg.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #3 Skrevet 22. desember 2013 Det var jo betryggende å høre.. For j klarte ikke å holde meg i går natt. Sex ble det, men slapp meg ikke helt løst, tanken om at jeg kanskje vil skade min lille spire fikk meg ikke til å slappe helt av. Og i dag våknet jeg med masse tanker og bekymringer.. Sist gang hadde jeg sa dagen etter sex.. Men er det visse stillinger man bør unngå? Anonymous poster hash: ac84f...3ae
mamma_til_2gutter Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 etter hvert som magen blir større, sier de at misjonæren ikke er like god. søk på graviditet og sex på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå