Gå til innhold

svangerskapskløe...

Anbefalte innlegg

Det er mykje,rart man opplever som gravid. Har jo hørt om svangerskapskløe, men at det skulle vere så vanvittig plagsomt har eg ikkje visst før no. Har hatt det ca 1 mnd og nokre netter har,eg berre lyst,å klø og klore i timesvis. Prøvar å la vere då..... Har og klødd litt oppå eine handa. Rart!! Tok blodprøvar i veka for å vere sikker på at det ikkje var noke gale med leveren eller evt gallesyrenivået (for klør kan visst vere symptom på det)...men dei var fine. å no prøvar,eg å dempe det med tjukk hudkrem.....fekk og tips om polarmin allergitablettar, men har ikkje prøvd det....

Andre sim har slik klør og har råd? (ps,er nesten 32 vk gravid med tvillingar og magen er sprengt. Har det noke å seie?)

Har jo og andre plager td med fæle hemorider og at eg kun går på do kvar tredje dag ca....men akkurat no er kløen mest irriterande.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144106183-svangerskapskl%C3%B8e/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt kløe lenge.. Er nå 31 uker..

Det som hjalp for meg var å kun bruke feit fuktighetskrem uten parfyme, dusjsåpe uten parfyme og egentlig gå over til alt uten parfyme.. og klær som er løse. Nå klør jeg nesten ikke :)

Anonymous poster hash: cc015...43a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...