Gå til innhold

dårlig gjort av meg å kjøpe klær til kjæresten fordi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt mærke til at han er så uren. Har bare en bokse å to boksere på en uke. En genser å en t-skjorte.. hvordan si det til han. Er egentlig irritert bare han setter seg i sofan min...

Anonymous poster hash: 90546...399

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser du går i de samme klærne hele tiden. Skal vi gå på shopping og finne noen nye klær til deg?

Skrevet

Jeg har nevnt det sånn smått til han. Svaret da var at han trenger ikke mere klær.. :/

Anonymous poster hash: 90546...399

Skrevet

Æsj. Det er uhygienisk. Hadde kjøpt klær og bedt han om å skifte oftere

Skrevet

Da hadde jeg rett og slett sakt det rett til han, det nytter ikke å pakke det inn hvis du vil at han faktisk skal forstå.

Mannen min var slik rundt den tiden vi møttes, og jeg fikk helt avsmak av han når jeg innså dette, jeg satte meg ned å tok en skikkelig alvorsprat med han og  fortalte at jeg ikke kom til å røre han på noen som helst måte før han skiftet undertøy hver dag, dusjet annahver dag og ikke gikk i samme tøy mer enn 3 dager og om han trengte klær ville jeg gladlig hjelpe han med å kjøpe inn, til å med spandere på han.

Jeg fotalte og at det var viktig for meg å vite at han var hygienisk og brøy seg om hvordan han selv så ut (altså ikke som en dass i møkkete klær). Det funket veldig fint men det var og etter jeg hadde vagt hintet eller pakket det inn når jeg snakket om det, da gikk det bare inn det ene og ut av det andre øret.

Start med å kjøpe inn en haug av nye boxere til han og gi de til han etter dere har pratet, det ble godt tatt imot hos mannen min i hvertfall. og det er en veldig fin start.

Anonymous poster hash: d9fac...386
Skrevet

At du orker å være sammen med han! Hadde ikke klart å hatt sex med en så uhygenisk mann😬 Tror jeg hadde droppa kjæresten min om han var så ekkel at jeg ikke engang ville at han skulle sitte i sofaen min!! Fysj😳

Anonymous poster hash: 4283a...edd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...