Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Hvilke type tar dere. Skulle kjøpe igår, men hun på apoteket spurte om jeg skulle ha den typen som skal opprettholde det jernet jeg har, eller den sterke varianten som får jernet opp. Ligger vel på litt under 10 i hb. Anonymous poster hash: 9d5cb...6a5
Tjofsen Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Jeg bruker aminojern. Kjøpes på helsekosten. Ingen bivirkninger for min del. Tar mer enn det som står på pakka. Hva har du i ferritin? Er du gravid? Endret 21. desember 2013 av Tjofsen
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Tar amino jern(?) fra helsekost butikker, for å opprettholde jernet jeg har under graviditet. Grunnen til at jeg valgte denne er fordi at den ikke gjør meg dårlig i magen, slik at mer jern blir tatt opp i kroppen. Jeg hadde noen fra apoteket som var sterkere, men det fucket til fordøyelsen, og da var det liksom ikke noe vits. Så de jeg har er svakere, men ganske effektive. Har ikke slitt med jernmangel i graviditeten. Er i tillegg vegetarianer. Anonymous poster hash: b683f...8a7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Jge bruker hemofer og dobler dosen får å få opp nivet etterhvert kan jeg ta vanlig dose. Husk at du ikke kan drikke te samtidlig med jerntabletter fordi det hemmer opptaket av jern. Anonymous poster hash: b1a85...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå