Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Han dusjer annenhver dag. Men går i de samme klærne hele uka. Bytter kanskje bokser en eller to ganger.. Anonymous poster hash: 99872...b60
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Æsj. Det skulle vel dekke det tror jeg. :-) Anonymous poster hash: 610ff...ab7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Hvordan konfrontere han med dette? Anonymous poster hash: 99872...b60
N.N Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Kvifor ei buksa bør vaskast så off ter ei gåte for meg... Truse, sokkar og tskjorte bør sjølvsagt nyttast kvar dag, alt anna er æsj. Men bukse, dersom ein ikkje løyser sveitten, og gensar? Det er eg uenig i. Og dusj kvar dag, takk! Kva er det som er eit ork med å dusja, sidan folk ikkje gjer det kvar dag? Er jo kjempedeilig og, på toppen av alt! Helsing mann! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Det hadde ikke vært min mann lengre iallfall!!! Anonymous poster hash: acc6e...76e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Det hadde ikke vært min mann lengre iallfall!!! Anonymous poster hash: acc6e...76e "Ja, jeg vet vi har lille Lise og Per, kjære, men siden du ikke dusjet igår så kan vi ikke være sammen mer. Jeg kan ikke være sammen med en mann som ikke dusjer hver dag, det skjønner du vel?!" eller "Ja, jeg vet du og gutta har vært på jakt, men det at du ikke dusjet på tre dager og har gått i de samme klærne de tre dagene gjør at jeg ikke kan være sammen med deg mer, det skjønner du vel?". Anonymous poster hash: 33c5c...00e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Det hadde ikke vært min mann lengre iallfall!!!Anonymous poster hash: acc6e...76e "Ja, jeg vet vi har lille Lise og Per, kjære, men siden du ikke dusjet igår så kan vi ikke være sammen mer. Jeg kan ikke være sammen med en mann som ikke dusjer hver dag, det skjønner du vel?!" eller"Ja, jeg vet du og gutta har vært på jakt, men det at du ikke dusjet på tre dager og har gått i de samme klærne de tre dagene gjør at jeg ikke kan være sammen med deg mer, det skjønner du vel?". Anonymous poster hash: 33c5c...00e Hva var det du ikke skjønte? Om du vil være sammen med en gris, fint for deg.... Anonymous poster hash: acc6e...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå