Gå til innhold

klexane og lutinus for og holde på spira?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde mitt 3. Icsi forsøk i november hvor jeg gikk på klexane for og få bedre blodtilførsel til livmora! MIstet i uke 5! Nå har jeg blitt gravid på naturlig måte og lurer derfor på at siden jeg har mye klexane og lutinus til overs fra sist, burde jeg kansje ta dem nå eller er ikke det så bra??

Fortsetter under...

Jeg ringte Hausken i samme situasjon, og fikk beskjed om å kjøre på med klexane og albyl e. Skal stikke til 6 uker etter fødsel. Og gratulerer:-) pass godt på deg selv og spiren!

Endret av Kalia78

Tusen takk! :-) er bara 4+1 og har ikke tatt noe til nå, men mener du jeg bare kan begynne? De er jo skrevet ut til meg og er vel uansett ikke farlig? Alle klinikkene har vell tatt juleferie, så er vanskelig og vite!

Jeg skulle egentlig bruke begge de blodfortynnende etter legen på Hausken sin oppskrift om egget festa seg, derfor ringte jeg straks opp til han/sendte mail da testen var positiv, og fikk klar beskjed om å gå i gang. Var også hos gyn. I Sandnes for å vurdere om å fortsette, og som sagt, til uke 6 etter fødsel skal klexanen settes, og 4 uker før slutte med albyl-e. Legen min mener at jeg kan takke de medisinene for at spiren ennå er på plass:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...