Småen100 Skrevet 22. desember 2013 #26 Skrevet 22. desember 2013 Hausken ordner Bra du fant ut av det. Er det hos Hausken du har gått? De er helt fantastiske der Lykke til med spiren!
Bambi14 Skrevet 22. desember 2013 #27 Skrevet 22. desember 2013 Ja var jo Hausken jeg også var hos, med samme beskjed lovise83:-)
Lovise83 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #28 Skrevet 22. desember 2013 Nei det var jo det som var litt flaut! Skal egentlig til dit på forsamtale 8/1! Har hatt mine 3 offentlige på haugesund fertilitetssenter! (Sjukehuset) men han var kjempe hyggelig og hjelpsom alikevell! Vis jwg mister igjen så blir det Hausken next! :-)
Tante_Esel Skrevet 23. desember 2013 #29 Skrevet 23. desember 2013 Nei det var jo det som var litt flaut! Skal egentlig til dit på forsamtale 8/1! Har hatt mine 3 offentlige på haugesund fertilitetssenter! (Sjukehuset) men han var kjempe hyggelig og hjelpsom alikevell! Vis jwg mister igjen så blir det Hausken next! :-) denne gangen går det bra blodfortynnende gjør susen skal du se det beste er jo når det skjer naturlig, da finner jo kroppen selv det beste egget og den beste sædcella for befruktning Prøv å kose deg litt med gladnyheten, selv om jeg absolutt skjønner at du er engstelig og livredd.... er livredd enda jeg, selv om jeg er i uke 13, og alt er bra.... GOD JUL!
Lovise83 Skrevet 23. desember 2013 Forfatter #30 Skrevet 23. desember 2013 Nei det var jo det som var litt flaut! Skal egentlig til dit på forsamtale 8/1! Har hatt mine 3 offentlige på haugesund fertilitetssenter! (Sjukehuset) men han var kjempe hyggelig og hjelpsom alikevell! Vis jwg mister igjen så blir det Hausken next! :-) denne gangen går det bra blodfortynnende gjør susen skal du se det beste er jo når det skjer naturlig, da finner jo kroppen selv det beste egget og den beste sædcella for befruktning Prøv å kose deg litt med gladnyheten, selv om jeg absolutt skjønner at du er engstelig og livredd.... er livredd enda jeg, selv om jeg er i uke 13, og alt er bra.... GOD JUL! Håper du har rett:-) tusen takk! MASSE GOD JUL TIL DEG OGSÅ!! :-)
Tante_Esel Skrevet 23. desember 2013 #31 Skrevet 23. desember 2013 Nei det var jo det som var litt flaut! Skal egentlig til dit på forsamtale 8/1! Har hatt mine 3 offentlige på haugesund fertilitetssenter! (Sjukehuset) men han var kjempe hyggelig og hjelpsom alikevell! Vis jwg mister igjen så blir det Hausken next! :-)denne gangen går det bra blodfortynnende gjør susen skal du se det beste er jo når det skjer naturlig, da finner jo kroppen selv det beste egget og den beste sædcella for befruktning Prøv å kose deg litt med gladnyheten, selv om jeg absolutt skjønner at du er engstelig og livredd.... er livredd enda jeg, selv om jeg er i uke 13, og alt er bra.... GOD JUL! Håper du har rett:-) tusen takk! MASSE GOD JUL TIL DEG OGSÅ!! :-) det har jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå