Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hausken ordner ;) Bra du fant ut av det. Er det hos Hausken du har gått? De er helt fantastiske der :) Lykke til med spiren! :)

Skrevet

Ja var jo Hausken jeg også var hos, med samme beskjed lovise83:-)

Skrevet

Nei det var jo det som var litt flaut! Skal egentlig til dit på forsamtale 8/1! Har hatt mine 3 offentlige på haugesund fertilitetssenter! (Sjukehuset) men han var kjempe hyggelig og hjelpsom alikevell! Vis jwg mister igjen så blir det Hausken next! :-)

Skrevet

Nei det var jo det som var litt flaut! Skal egentlig til dit på forsamtale 8/1! Har hatt mine 3 offentlige på haugesund fertilitetssenter! (Sjukehuset) men han var kjempe hyggelig og hjelpsom alikevell! Vis jwg mister igjen så blir det Hausken next! :-)

denne gangen går det bra :) blodfortynnende gjør susen skal du se :) det beste er jo når det skjer naturlig, da finner jo kroppen selv det beste egget og den beste sædcella for befruktning :)

Prøv å kose deg litt med gladnyheten, selv om jeg absolutt skjønner at du er engstelig og livredd.... er livredd enda jeg, selv om jeg er i uke 13, og alt er bra....

GOD JUL! :nissekyss:

Skrevet

denne gangen går det bra :) blodfortynnende gjør susen skal du se :) det beste er jo når det skjer naturlig, da finner jo kroppen selv det beste egget og den beste sædcella for befruktning :)

Prøv å kose deg litt med gladnyheten, selv om jeg absolutt skjønner at du er engstelig og livredd.... er livredd enda jeg, selv om jeg er i uke 13, og alt er bra....

Håper du har rett:-) tusen takk!

MASSE GOD JUL TIL DEG OGSÅ!! :-)

Skrevet

Håper du har rett:-) tusen takk!

MASSE GOD JUL TIL DEG OGSÅ!! :-)

det har jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...