Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter innsett går det vel 12-14 dager før du skal ta blodprøve på sykehuset for å få det bekreftet eller avbekreftet. Jeg skal straks ha innsett og gruer meg veldig til den laaange ventetiden. Jeg vil jo vite det så fort som mulig...

Testet dere hjemme før blodprøven? Eventuelt hvilken dag etter innsett, og hva ble resultatet på hjemmetesten kontra blodprøven?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle kun teste hjemme, jeg. Fikk testdato to uker etter innsett.Altså på rugedag 14. Men jeg testet tydelig positivt på rugedag 12.

Skrevet

Vi testet samme dag som blodprøven ble tatt :)

Skrevet

Vil anbefale at du venter med å teste, jeg fikk positiv dpo 11 for så å begynne å blø like etterpå å få negativ test! Anbefale deg virkelig å vente for å slippe skuffelsen og fortvilelsen. Selvfølgelig er det ikke alle det går slik med, men for din egen del, hold ut 💜

Masse masse lykke til, kjempespennende tid og skjønner godt du vil teste før. Jeg gjorde siden jeg hadde en rar følelse og var veldig stresset.

Skrevet

Hos oss tas ikke blodprøve på sykehuset til vanlig, så her var det bare hjemmetesting. Jeg testa positivt på rd 8 på tredje forsøk. Men om du klarer å vente så anbefaler jeg det, det er alt for vanlig med kjemiske graviditeter for oss prøverørere, noe vi ser fordi vi tester så tidlig, men som vi ikke en gang hadde oppdaga om vi klarte å vente med testinga. Selv klarte jeg aldri vente! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...