Gå til innhold

Tiden etter samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå bor jeg i min egen leilighet, leid. Å min tidligere bedre halvdel med vårt felles barn å to fra tidligere forhold bor i vår tidligere rekkehusleilighet. Hun er flink å betaler nesten alle utgiftene på bolig pluss bil. I tilegg har vi et lite forbrukslån på 30000.-

Hun har noen voldsomme humørsvingninger, fra å gi forholdet en sjangse til å at jeg er den værste. 

Hun ønsket seperasjon. Jeg flyttet ut for tre mnd siden å har datteren min 30% De to andre som jeg har kjent i syv år å ikke har samværsrett med ser jeg ikke så ofte.

Hun har splittet familien for sin egen del. Er vell rett å rimelig at all gjeld deles 50%

Hun har ikke hatt jobb på seks år men har alltid en grunn ovenfor NAV til å få noen kroner.

Funnet ut at jeg elsker henne å vil egentlig ikke leve uten henne.

Men hun blir mer å mer grinete, kranglete, krevende, pluss at hun snart har brukt opp arven sin på en betydlig sum.

Burde jeg rett å slett kreve å få solgt leiligheten dele resterende gjeld å overlate hun til seg selv. Som hun så vakkert sier " Det er slutt"

Ser jo også at hvis vi kvitter oss med gjeld, kan jeg få en jobb der jeg kan ha barnet mitt 50.50...

Er jeg en dust som ikke skjønner bedre? Eller er det beste for barnet å gjete enslige mødre?

Anonymous poster hash: 59cce...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...