Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har 3 som rekord. Mye, lite? Anonymous poster hash: a6b97...837
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 En hyrdestund med partneren din, eller alene? Med gubben orker jeg stort sett ikke mer enn tre. Blir for sliten i beina, siden jeg kun får det til når jeg rir ham og bruker en vibrator på klitoris. Alene derimot, kan jeg holde på så lenge jeg orker, men er stort sett fornøyd etter seks-syv. Er jeg sprengkåt drar jeg kanskje i land rundt ti stykker. Anonymous poster hash: ed81b...49c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 En hyrdestund med partneren din, eller alene? Med gubben orker jeg stort sett ikke mer enn tre. Blir for sliten i beina, siden jeg kun får det til når jeg rir ham og bruker en vibrator på klitoris. Alene derimot, kan jeg holde på så lenge jeg orker, men er stort sett fornøyd etter seks-syv. Er jeg sprengkåt drar jeg kanskje i land rundt ti stykker. Anonymous poster hash: ed81b...49c Haha.. Kødder du? Jeg kommer aldri med mannen, bare alene, men bare én gang. Aldri fått til serieorgasmer. Vi har bra sex men jeg kommer aldri.. Vet ikke hvorfor Anonymous poster hash: 09b3a...8bb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 HA-HA-HA!!!!! Jeg skulle inn på denne tråden, hvor altså tittelen er "Hvor mange orgasmer er maksen din under en hyrdestund?" Jeg klikket på tråden - trodde jeg - og HI har da skrevet "Er 500 lite?" Jeg glipper med øynene, får hakeslepp, måper og tenker: 500??????? Lite????????????????????? Jeg hadde visst klikket på feil linje og kommet inn på tråden med hvor mye penger man bruker på gave til sin søster...... he-he.... ler så jeg griner her!!!! Jeg trodde ikke jeg kunne få flere en én orgasme heller. Inntil ny mann.... det var viss mulig, til og med veldig mulig, i så stor grad at jeg knapt noen gang lenger bare har en. Rekorden er fjorten - fremdeles sjokkert selv over den..... Anonymous poster hash: 05bbe...e09
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Orker bare en orgasme pr. hyrdestund. Da er jeg veldig fornøyd og vil helst bare rulle rundt og sove. Rekorden er tre på en dag med x-en. Anonymous poster hash: 36747...b01
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 En hyrdestund med partneren din, eller alene? Med gubben orker jeg stort sett ikke mer enn tre. Blir for sliten i beina, siden jeg kun får det til når jeg rir ham og bruker en vibrator på klitoris. Alene derimot, kan jeg holde på så lenge jeg orker, men er stort sett fornøyd etter seks-syv. Er jeg sprengkåt drar jeg kanskje i land rundt ti stykker.Anonymous poster hash: ed81b...49c Haha.. Kødder du? Jeg kommer aldri med mannen, bare alene, men bare én gang. Aldri fått til serieorgasmer. Vi har bra sex men jeg kommer aldri.. Vet ikke hvorfor Anonymous poster hash: 09b3a...8bb Nei, det var seriøst. Men dette er ikke serieorgasmer, bare vanlig klitorisorgasme. Jeg klarte det aldri med noen mann før denne karen. Men jeg må gjøre det selv, altså styre vibratoren selv. Og det funker bare når jeg sitter oppå. Har noe å gjøre med hvordan jeg får spent musklene der nede. Jeg synes ofte det virker som om "alle" får orgasmer når de har sex, men det er ikke tilfellet hos oss. Jeg gidder stort sett ikke styre med det. Vi har god sex uten at jeg får orgasme Men, nå til jul har jeg bestilt meg en Lelo Ina2 (vibrator), så håper jeg får serieorgasmer i julegave, hehe Anonymous poster hash: ed81b...49c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Tillegg: har jeg ange orgasmer, for eksempel ti i løpet av én kosestund alene, så er ikke alle like kraftige. Den første er kanskje ganske heftig, også er det et par som kanskje varer ett sekund, også er det kanskje en litt mer kraftig en osv. Anonymous poster hash: ed81b...49c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 3 er vel rekorden, men det har bare skjedd en gang for mange år siden:p Jeg var på topp. 0-2 er ellers "normalen" for meg. Anonymous poster hash: d2296...e7b
ærlig talt Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Rekorden i en hyrdestund er mange. Sluttet å telle etter 12 😏 Vanligvis blir det 3-4 stykker, alene rundt 6-10.. Så lenge man er fornøyd, er vel ikke antall orgasmer så viktig 😜
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Jeg kommer ganske fort, så det har skjedd mer enn en gang at vi har avsluttet fordi jeg er helt utstilt. Kan ikke si jeg akkurat teller, men det er mye mer enn tre! Tretti-førti-hundre? Aner ikke. Jeg bruker derimot lang tid på å oppnå klitorisorgasme. Men g-punktet mitt er ganske lett tilgjengelig Anonymous poster hash: ff6d1...62b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Skjønner ikke hvordan det går an å komme så mange ganger jeg... Jeg blir jo helt nummen i dåsa etter en, så tror aldri jeg har kommet mer enn tre ganger i løpet av en hyrdestund, og da må det jobbes hardt og lenge for å oppnå den tredje.. Får bare klitorisorgasmer da, aldri funnet g-punktet, er det annerledes da?? Anonymous poster hash: 2d87c...f4f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Jaaaa, det er stor forskjell! Klitorisorgasme nummer underlivet mitt, vaginal orgasme gjør at jeg vil ha mer! Opplevd et par ganger at orgasmene har hatt ulike farger, det var intenst! Men når jeg har hatt utallige vaginale orgasmene så stenger alt seg av til slutt man hadde ikke fått noe inn der, hehe. Men nå snakker vi titalls orgasme før der skjer. Anonymous poster hash: ff6d1...62b
Virginia. Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 (endret) HA-HA-HA!!!!! Jeg skulle inn på denne tråden, hvor altså tittelen er "Hvor mange orgasmer er maksen din under en hyrdestund?" Jeg klikket på tråden - trodde jeg - og HI har da skrevet "Er 500 lite?" Jeg glipper med øynene, får hakeslepp, måper og tenker: 500??????? Lite????????????????????? Jeg hadde visst klikket på feil linje og kommet inn på tråden med hvor mye penger man bruker på gave til sin søster...... he-he.... ler så jeg griner her!!!! Jeg trodde ikke jeg kunne få flere en én orgasme heller. Inntil ny mann.... det var viss mulig, til og med veldig mulig, i så stor grad at jeg knapt noen gang lenger bare har en. Rekorden er fjorten - fremdeles sjokkert selv over den..... Anonymous poster hash: 05bbe...e09 Haha, ja nå ler jeg også så tårene triller... . "500, er det lite?" Haha ) Endret 21. desember 2013 av Ibsenfrue
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 Pleier å få 1-2 orgasmer. Men de er veldig sterke og kraftige (Mannen har stooor penis, og det er jeg IKKE vant til!) Da er jeg utslitt og skjelven etterpå. Med eksen var det rundt 1-6. Får "kun" klitorisorgasmer. Anonymous poster hash: 14e1d...192
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #15 Skrevet 21. desember 2013 3 ganger på rappen, da orker jeg ikke mer for er helt støl i magemusklene Men orgasmene kommer lettere og lettere for hver gang, fikser jeg saken selv kan det bli flere,men synes uansett den første er best. Anonymous poster hash: a547b...0c5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 Pleier å få 1-2 orgasmer. Men de er veldig sterke og kraftige (Mannen har stooor penis, og det er jeg IKKE vant til!) Da er jeg utslitt og skjelven etterpå. Med eksen var det rundt 1-6. Får "kun" klitorisorgasmer. Anonymous poster hash: 14e1d...192 Får du sterkere orgasmer med en som har større penis? Jeg klarer faktisk ikke å oppnå klitorisorgasme under samleie med en mann som har stor penis. Vet ikke hvorfor, men jeg kjennes ut som om det ikke er "plass" til orgasme. Under orgasmer kniper jeg automatisk og blir veldig trang. Hadde jeg fått orgasme med en stor en inni meg, hadde jeg sannsynligvis påført mannen smerte :/ Anonymous poster hash: 59de5...ae8
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #17 Skrevet 22. desember 2013 Pleier å få 1-2 orgasmer. Men de er veldig sterke og kraftige (Mannen har stooor penis, og det er jeg IKKE vant til!) Da er jeg utslitt og skjelven etterpå. Med eksen var det rundt 1-6. Får "kun" klitorisorgasmer. Anonymous poster hash: 14e1d...192 Får du sterkere orgasmer med en som har større penis? Jeg klarer faktisk ikke å oppnå klitorisorgasme under samleie med en mann som har stor penis. Vet ikke hvorfor, men jeg kjennes ut som om det ikke er "plass" til orgasme. Under orgasmer kniper jeg automatisk og blir veldig trang. Hadde jeg fått orgasme med en stor en inni meg, hadde jeg sannsynligvis påført mannen smerte :/ Anonymous poster hash: 59de5...ae8 Ja Han er egentlig for stor for meg, men han er veldig øm og forsiktig. Det tok sin tid, men nå passer vi godt sammen. Forstår godt hva du mener da, jeg har faktisk påført mannen smerte noen ganger, men han tenner litt på det. Hihi. Det som er rart er at det virker som om jeg har trent meg opp med han, for jeg er faktisk trangere nå enn før, men har på en måte bedre kontroll, om du skjønner. Anonymous poster hash: 14e1d...192
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #18 Skrevet 10. januar 2014 Flere? HI Anonymous poster hash: a6b97...837
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #19 Skrevet 10. januar 2014 Tre i løpet av en halvtime i dag med vibratoren som var julegave til meg selv. Ny rekord . Ellers har jeg opplevd to- tre i løpet av en kveld sammen med en mann, men også opplevd å ikke klare å slippe meg nok løs til å kunne få orgasme sammen med en annen uten at vi brukte vibrator i tillegg. Men sex er alltid deilig, orgasme eller ei . Anonymous poster hash: da4e0...5e3
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #20 Skrevet 10. januar 2014 Jeg har nok rundt 10 som rekord , kommer rett etter hverandre, da er jeg ganske matt etterpå. Flest orgasmen ved onanering 😉 Anonymous poster hash: fe162...ace
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #21 Skrevet 10. januar 2014 Hoho, elsker denne tråden, dere er jo spinnville damer! Føler meg ikke så skitten lenger (har så veldig ordentlige venninner skjønner dere, orgasme hva er det?) Før fikk jeg vanligvis en orgasme og venta bare på at han skulle ha sin, så vi var ferdig..Yeah i know.Men så blei jeg gravid og etter tre måneder som befruktet ble sex noe heeeeelt annet. Vaginaen min er på extacyparty hver kveld! Den danser samba rundt penisen til min kjære og bobler over av følelser. Blir kåt av å tenke på hvor deilig det har blitt. Jeg får orgasme omtrent etter første støt og etter det går det bare kast i kast. Jeg har blitt en villkatt og mannen har bemerket at noe har skjedd, han nevnte til og med at kanskje jeg blei litt voldsom? Flaaaaaut, men klarer ikke holde meg, det er så digg! Anonymous poster hash: c56ab...708
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #22 Skrevet 10. januar 2014 Jeg skjønner ikke hva dere snakker om, kan noen vennligst forklare?? Jeg får kun én, men den varer og varer helt til jeg må stoppe og rett og slett ikke orker mer for da er jeg redd jeg hadde dødd Så hvordan funker deres? Anonymous poster hash: 78fa9...720
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2014 #23 Skrevet 10. januar 2014 Jeg skjønner ikke hva dere snakker om, kan noen vennligst forklare?? Jeg får kun én, men den varer og varer helt til jeg må stoppe og rett og slett ikke orker mer for da er jeg redd jeg hadde dødd Så hvordan funker deres? Anonymous poster hash: 78fa9...720 Orgasmer kan komme i forskjellige former eller grader. Jeg kan ha de lange og kjempekraftige som man blir helt matt av. Andre ganger kan jeg ha kortere orgasmer. Og så hender det jeg får mange orgasmer, de er aldri like lange, men også veldig, veldig gode. Jeg trodde jeg kun hadde én type orgasme, men med ny mann oppdaget jeg at jeg hadde mye uoppdaget Anonymous poster hash: 05bbe...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå