Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Selv pakket jeg inn strømpebukse, topp og toalettveske til en jente. Anonymous poster hash: 6ce9e...ce3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Skjerf og ullsokker til en dame. Anonymous poster hash: f7ef9...697
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 En bok, hjemmestrikka selbuvotter, sjokolade, kjeks, glass med hjemlagd pepperpynte, gavekort på H&M til 400,- og et brettspill til barna Anonymous poster hash: 9f264...6ac
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Jeg har kjøpt gave til fire barn i forskjellig alder. Fleecedress, treleke til baby, cardigan, bok, hårspenner, memospill, byggesett på et kjøretøy, genser, bukse og en genser til. Anonymous poster hash: 6d343...d58
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Jeg sendte gaver til mor, far og 4 barn. Har fortalt mor hva alle får (bortsett fra henne selv, det skal være en overraskelse ) Far får ansiktskrem, eldste får perler til å lage smykker samt et par armbånd, nr 2 får biler og forstørrelsesglass, nr 3 får prinsessepakke med tiara osv, babyen får en bok om dyr. Hva mor får vil jeg ikke si siden hun er her inne Sendte også med en penkjole til mor, en dressbukse til sønnen og en sommerkjole til babyen Anonymous poster hash: dc389...905
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Høres ut som om vi har sendt til samme familie, gitt! Anonymous poster hash: dc7e5...460
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Hmmm.... samme familie her også kanskje? Stedsnavn på L? Anonymous poster hash: 986a9...4dc
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 En pakke våtservietter og en tube med tannkrem som jeg har lagt inni en ipad eske. Kunne ønske jeg kunne vært flue på veggen når de åpner. De kommer til å bli såå skuffet Anonymous poster hash: 903b2...322
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Men for all del... de trenger det nok! Så angrer ikke! :-) Anonymous poster hash: 986a9...4dc
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 #4, #6 og #7 Ja, det er sikkert samme dama. Kan virke sånn.... På en måte syns jeg det er litt frekt, for det er mange andre som er i samme situasjon og som kunne ha fått gave fra noen av oss andre. Men på en annen måte så tenker jeg at da trenger de det sikkert. Om vi har blitt "lurt" så får det så være.. Da tapte jeg de pengene, men har ihvertfall god samvittighet for å ha prøvd å gjøre noe godt for noen andre Anonymous poster hash: dc389...905
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Samme personene her også, til dere over. Men sier ikke hva jeg har gitt. Dumt, for da får noen mye og andre lite eller ingenting. Anonymous poster hash: 0191b...a09
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Også sendt til personen. Mange som har sendt dit da? Har dere fått bekreftet at gaven ble mottatt? Anonymous poster hash: f43ce...f2c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 #4, #6 og #7 Ja, det er sikkert samme dama. Kan virke sånn.... På en måte syns jeg det er litt frekt, for det er mange andre som er i samme situasjon og som kunne ha fått gave fra noen av oss andre. Men på en annen måte så tenker jeg at da trenger de det sikkert. Om vi har blitt "lurt" så får det så være.. Da tapte jeg de pengene, men har ihvertfall god samvittighet for å ha prøvd å gjøre noe godt for noen andre Anonymous poster hash: dc389...905 For en utspekulert hurpe Anonymous poster hash: 903b2...322
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 Også sendt til personen. Mange som har sendt dit da? Har dere fått bekreftet at gaven ble mottatt? Anonymous poster hash: f43ce...f2c Det der er jo faktisk svindel! At hun har samvittighet til å ta fra andre som også trenger det. Frekt og dårlig gjort!!! Dere som har sendt, all ære til dere. Fint Anonymous poster hash: b1e3f...7cb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #15 Skrevet 21. desember 2013 Hun trengte det nok, ellers hadde hun nok ikke spurt... men jeg syntes jeg kjente igjen spørsmålene om gavekort på matbutikk også. Da får de nok en bra jul da iallefall :-) Neste år er det sikkert lurt at en bruker samler inn adresser og deler ut! Anonymous poster hash: 986a9...4dc
Iiiiik Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 #4, #6 og #7 Ja, det er sikkert samme dama. Kan virke sånn.... På en måte syns jeg det er litt frekt, for det er mange andre som er i samme situasjon og som kunne ha fått gave fra noen av oss andre. Men på en annen måte så tenker jeg at da trenger de det sikkert. Om vi har blitt "lurt" så får det så være.. Da tapte jeg de pengene, men har ihvertfall god samvittighet for å ha prøvd å gjøre noe godt for noen andre Anonymous poster hash: dc389...905 Og jeg også! Skulle ønske jeg sendte til noen andre nå. De trenger det sikkert, det er ikke det, men hadde vært fint hvis ikke fire-fem sendte til samme. Betyr jo kanskje at tre-fire andre ikke får. Jeg har fått bekreftet at pakken er mottatt.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #17 Skrevet 21. desember 2013 #4, #6 og #7 Ja, det er sikkert samme dama. Kan virke sånn.... På en måte syns jeg det er litt frekt, for det er mange andre som er i samme situasjon og som kunne ha fått gave fra noen av oss andre. Men på en annen måte så tenker jeg at da trenger de det sikkert. Om vi har blitt "lurt" så får det så være.. Da tapte jeg de pengene, men har ihvertfall god samvittighet for å ha prøvd å gjøre noe godt for noen andre Anonymous poster hash: dc389...905 Og jeg også! Skulle ønske jeg sendte til noen andre nå. De trenger det sikkert, det er ikke det, men hadde vært fint hvis ikke fire-fem sendte til samme. Betyr jo kanskje at tre-fire andre ikke får. Jeg har fått bekreftet at pakken er mottatt. Jeg har også sendt til familie på 6, med stedsnavn som begynner på L... Huff dette var leit... Har fremdeles ikke mistet troen på at dette er et godt tiltak, men det ser ut som at det kanskje bør organiseres på en annen måte, så vi kan hindre at dette skjer igjen... Anonymous poster hash: ee7bf...314
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. desember 2013 #18 Skrevet 21. desember 2013 Det var akkurat derfor jeg skrev at jeg ville at alt skulle gå igjennom meg i den tråden jeg lagde, men der fikk jeg bare noen få svar. Det er nok smart å få noen til å organisere det bedre til neste år .
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #19 Skrevet 21. desember 2013 Ja, nå viser det seg at 7-8 personer har sendt til samme dama, da syns jeg det begynner å bli drøyt. Jeg ble "utdelt" hennes nick av den som skulle dele ut nickene, er derfor jeg sendte til henne. Viser seg at hun nå har skrevet det samme til veldig mange.... Mulig det er frekt og dårlig gjort, utspekulert og svindel.. Men vi får ikke gjort noe med det nå. Håper bare barna hennes får en god jul. Jeg angrer ikke på at jeg hjalp henne. Men jeg syns det er trist på mine barns vegne som med stor glede fant gaver som kunne være til hennes barn "vi må jo hjelpe barn som ikke får gaver" var deres konklusjon. Og min tenåringsdatter som brukte litt av lommepengene sine til å kjøpe noe til hennes eldste, fordi hun syns så synd på hennes barn.. Jeg er en blakk alenemor med 4 barn selv, så jeg syns dette var litt trist. Skulle heller ønske jeg hadde sendt til noen som ikke kjørte dette trikset her Men jeg får bare håpe barna hennes setter pris på alle gavene de får fra oss. Det er det viktigste Jeg har fått bekreftet at pakkene er kommet fram, jeg også. Anonymous poster hash: dc389...905
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #20 Skrevet 21. desember 2013 Det var akkurat derfor jeg skrev at jeg ville at alt skulle gå igjennom meg i den tråden jeg lagde, men der fikk jeg bare noen få svar. Det er nok smart å få noen til å organisere det bedre til neste år . Og da Elin, Anne V eller Kira. Ikke en tilfeldig bruker. Anonymous poster hash: 903b2...322
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #21 Skrevet 21. desember 2013 Også sendt til personen. Mange som har sendt dit da? Har dere fått bekreftet at gaven ble mottatt? Anonymous poster hash: f43ce...f2c Jeg har også sendt til denne personen virker der som. Håper i det minste at dette er ting de virkelig har hatt bruk for da.... Anonymous poster hash: 1f917...c52
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #22 Skrevet 21. desember 2013 Det var akkurat derfor jeg skrev at jeg ville at alt skulle gå igjennom meg i den tråden jeg lagde, men der fikk jeg bare noen få svar. Det er nok smart å få noen til å organisere det bedre til neste år . Vet ikke med dere andre, men det var du som sendte meg hennes nick ihvertfall, mamma'n til Will og Ailo... Kanskje hun henvendte seg til andre på egenhånd, da??............................ Anonymous poster hash: dc389...905
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. desember 2013 #23 Skrevet 21. desember 2013 Det må hun ha gjort 22 fordi jeg fordelt bare 2 stk og den ene tok jeg selv og den andre sendte jeg til deg.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #24 Skrevet 21. desember 2013 Familie på 6 med stedsnavn på L her også jo Sendte en treleke, hårstrikker og hårbånd, brettspill, 2 bøker og en julefilm til ungene, samt litt klær til de hver (sokker og strømpebukser). Sendte med et gavekort på 300 kr hver til de voksene. Sendte også med noe julegodt til familien, og et gavekort på butikk til 500 kr. Så de skulle ha ekstra å rute med til jula. Synd om vi alle har endt opp med å sende til den samme? Det var jo ei av "nick brukerne" her inne, som tilbydde seg å være mellomledd mellom sendere og mottakere, men ble fort nedstemt av noen. Det kan vi jo tydeligvis angre nå. Ikke at jeg ikke tror denne familien har et behov for dette, men det kan jo være så mange andre der ute som skulle trenge. Anonymous poster hash: 0c0d7...ea3
Gjest cd0da Skrevet 21. desember 2013 #25 Skrevet 21. desember 2013 Det er dessverre grunnen til at jeg aldri blir med på slike ting for det er folk som svindler altfor ofte. Tenk på alle de som ikke får noe nå fordi denne ene familien får fra alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå