Gå til innhold

Jeg har så vondt i rumpa mi!!!!! :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bæsja igår kveld, vanlig, ikke noe pressgreier og rumpa har vært vond siden jeg sto opp idag... Det er så vondt, at jeg holder på å gå i veggen. :( Hva kan man gjøre?

Beklager om det er litt " ekkel " tråd, men vis medfølelse, mine medsøstre! :(

Anonymous poster hash: 9102f...cfa

Skrevet

Kan du sjekke med speil? Kanskje det er en hemoroide som poppet ut?

Kan også være innvendig hemoroide, da ser man ingenting.. Følg med fremover om du får ferskt blod når du tørker deg.

Ellers - det trenger ikke være noe galt :)

Anonymous poster hash: 19a6a...5fb
Skrevet

Kan du sjekke med speil? Kanskje det er en hemoroide som poppet ut? Kan også være innvendig hemoroide, da ser man ingenting.. Følg med fremover om du får ferskt blod når du tørker deg. Ellers - det trenger ikke være noe galt :)Anonymous poster hash: 19a6a...5fb

Ser ikke noe...men det er så vondt :( Jeg har hatt hemoroide før, og det var ikke så vondt. Vet de sier, når man en gang får hemoroide, blir man aldri kvitt det, den kommer og går. Får holde ut, ikke noe annet.

Takker for svar.

Skrevet

Kanskje en rift i endetarmen? Det skader nok ikke å smøre med fet krem - feks inotyol. 

Anonymous poster hash: fb1d8...669
Skrevet

Søk på Perianal abscess i Google. Kan det være det?

Anonymous poster hash: 9b2b3...054

Skrevet

Høres ut som hemoroide. De kan være både umerkelige og grisevonde. Har hatt en som var så vond at jeg vekslet mellom å nesten svime av og å spy hver gang jeg bevegde meg...

Anonymous poster hash: c33c9...134

Skrevet

Er det kramper?

Anonymous poster hash: 39ed7...a96

Skrevet

Ingen kramper, kjenner bare at det er nesten som strøm i rumpa... Skal smøre på med fet krem, tror jeg har Sheriprokt.

Skrevet

Ingen kramper, kjenner bare at det er nesten som strøm i rumpa... Skal smøre på med fet krem, tror jeg har Sheriprokt.

Jeg hadde en hemoroide engang, som ble satans vond etter en runde med hard mage, og så det helt motsatte. Det er det verste jeg har vært med på. 

Jeg fikk tips på sykehuset jeg måtte til at jeg kunne bruke Xylocain på den. DET gjorde susen. (bedøvelseskrem, som du får kjøpt reseptfritt på apoteket).  

Scheriproct har aldri fungert for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...