Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Noen som har erfaringer å dele på dette produktet? Jeg har kviser innimellom, men nå har jeg tenkt å slutte på pillen og da vet jeg det blir hefitg selv om jeg er midt i 30-årene:-/ Anonymous poster hash: f29e9...26a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 NEI! Huden blir tørr og stram, og etter å ha brukt det i noen uker vender kvisene tilbake, verre enn noensinne. Det tørker ut huden, og rensen var helt grusom. Hard og vond og helt forferdelig. Ikke kjøp det. Vil heller anbefale deg å prøve ut Matis, Decleor, MD formulations, Jan Marini, Carita. Les gjerne Hildechristina.com for tips. Anonymous poster hash: c8c34...e3a
Rediken Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Veldig dårlig erfaring, kvisene ble mye verre. Føltes ut som man tørket sprit i ansiktet!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Veldig dårlig erfaring, kvisene ble mye verre. Føltes ut som man tørket sprit i ansiktet! TAKK for at dere svarte hi Anonymous poster hash: f29e9...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå