Ziva Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 All symp og litt til. Her har omgangssyken takket for seg og influensaen er på hell. God bedring
Musemorbr / Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Krysser fingrene for at dere er ferdige til julaften. Massevis av sympati herfra.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2013 Det mest fantastiske er jo at det er vi som skal ha hele julefeiringen, vi skal ha 12 gjester her, inkludert mine foreldre og svigers. Foreløpig er det bare 4-åringen som er rammet, men siden hun spydde rett på mannen inatt, er det jo spennende om han får det også. Han er jo sjefen over hele feiringen, inkludert både mat og pynt, så det går rett åt skogen uten ham. Tror heller ikke vi får så mange gjester om vi har dette på julaften, hehe..
LilleBjella Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Oh shit. Her har vi voksne ikke fått det de siste gangene, så det er håp. Men mye bør og kan være gjort på tre dager. Får håpe det er heftig men kortvarig greie dere har fått i hus. Vurderer å holde hjemme fra barnehagen på mandag av frykt for sykdom, men så var det alt som skulle vært gjort da.... Vel, all sympati. Heldigvis er en fireåring sånn ca stor nok til å gi beskjed og kunne sikte på ei bøtte. Det er da noe. God bedring!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Lykkelykke til!! Krysser fingre for at den gjør et stort hopp over dere.
Mistletoe and wine Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 God bedring til dere, her er det bare forkjølelse i hus og dessverre er jeg hardest angrepet og jeg står for jula her i hus ( godt det ikke er mannesyka )
Himmel og hav Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Uff da! Jeg har mer enn et snev av omgangssjukefobi, så det er skrekken på denne tida av året. Vask, sprit og vær pinlig nøye med hygienen, så kanskje resten av dere slipper unna! God bedring!
Iiiiik Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Nå kjenner jeg at jeg er glad vi er ferdige med barnehagetiden. Har ikke (bank i bordet) hatt omgangssyke i hus på et helt år. God bedring til hele husholdet!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Å nei! Krysset fingre for det beste.
mamman til to gutter Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Vask do/bad og alle håndtak med klor. Sprit fungerer ikke så godt på omgangssyke, så mye viktigere å vaske hendene godt, hele tiden.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. desember 2013 #13 Skrevet 22. desember 2013 Å hjelpes😳 God bedring! Vi hadde det for noen år siden. På skift, men akkurat julaften var det opphold faktisk, håper det for dere også 😊
*Miss Marple* Skrevet 22. desember 2013 #14 Skrevet 22. desember 2013 Huff og huff, stakkars dere! Krysser fingrene for at det bare er (stakkars) fireåringen som får det i år. Dere fortjener virkelig en fin og rolig julefeiring.
Anne-B. Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Ånei. Håper ikke flere får det. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå