sug lut Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Ryddig overalt som synes Snart juepakkebesøk Vaniljedrømmer mmmmmmmmmmmmmmmm kan bakes m ei hand Besøket har handlet og kan gjøre ting for meg som jeg ikke klarer selv Mesteparten av netthandelen har kommet, og det som står igjen er bare til meg selv Tent lys Ikke isete ute Julestemning
Light of my life Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Oppe kl 07 med solstrålen Satt på en vask, ryddet og pyntet kaker til besøk i ettermiddag Mannen og lille er nå på lekeplassen og skal løpe noen ærend så det er fred i heimen, julerøkelse i luften, glitrende juletre, og har en søt hund som sover snorker i godstolen Litt småkvalm, men usikker om det skyldes morgenkvalme eller litt for mye kakesmaking så tidlig på morgenen Ha en fin lørdag damer
Ziva Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Hvordan ble vaniljedrømmene? Vi prøvde oss på kransekakestenger i går, de smaker 200% bedre enn de ser ut.
sug lut Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2013 Hvordan ble vaniljedrømmene? Vi prøvde oss på kransekakestenger i går, de smaker 200% bedre enn de ser ut. De ble helt sinnsykt gode, faktisk, nok et slag som må bakes flere ganger i førjukstida fordi de spises opp! Utseende teller ikke
Mistletoe and wine Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Hvordan ble vaniljedrømmene? Vi prøvde oss på kransekakestenger i går, de smaker 200% bedre enn de ser ut. De ble helt sinnsykt gode, faktisk, nok et slag som må bakes flere ganger i førjukstida fordi de spises opp!Utseende teller ikke Oppskrift? Og kan den bakes med muskelverk, vond hals og svimling som tilsvarer en tur med danskebåten i uvær?
sug lut Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2013 Hvordan ble vaniljedrømmene? Vi prøvde oss på kransekakestenger i går, de smaker 200% bedre enn de ser ut. De ble helt sinnsykt gode, faktisk, nok et slag som må bakes flere ganger i førjukstida fordi de spises opp!Utseende teller ikke Oppskrift? Og kan den bakes med muskelverk, vond hals og svimling som tilsvarer en tur med danskebåten i uvær? vel, jeg tror det. 500g potetmel, 125 g hvetemel, 1 egg, 250 g smør, 250 g sukker, 2 ts vaniljesukker. sukker og smør først. så egget, sså sikte inn melene og røre. enkelt, bare bolle og sleiv. lag små nøtter, bakepapir, 200 grader, 7 min, de flyter bittelitt ut og er helt lyse og jomsegode.
Iiiiik Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Frokost på senga Teater med gjengen min, Ronja Røverdatter på National Bursdag
sug lut Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2013 Frokost på senga Teater med gjengen min, Ronja Røverdatter på National Bursdag gratulerer så masse med dagen!!!!
Light of my life Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Frokost på senga Teater med gjengen min, Ronja Røverdatter på National Bursdag Gratulerer med dagen
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Frokost på senga Teater med gjengen min, Ronja Røverdatter på National Bursdag Hurra for deg!
Iiiiik Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Takk for gratulasjoner! Bursdag på årets korteste dag er ikke så verst. Da jeg var yngre syntes jeg imidlertid det var ganske urettferdig at jeg hadde kortere bursdag enn alle andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå