Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 I fjor fikk jeg hjelp fra ett par fantastiske dib damer, dere reddet julen min Jeg var og er fremdeles alenemor. I fjor satt jeg ferdig utdannet, men uten jobb og ingen penger til overs, ikke en krone engang :s Takket være 3 snille dib damer ble julen min reddet:) dere ordnet alt, julegaver til barna, julemat og litt ekstra snop og dessert til meg og ungene, tusen hjertelig takk ❤️ I år er jeg heldigvis bedre stilt, har fått meg fast jobb, har helt ok inntekt og har tilogmed penger på sparekonto Så i år gjør jeg som dere tre, jeg har hjulpet en familie med gaver til barna, som selv ikke hadde råd til det. Jeg vil oppfordre alle til å hjelpe de som gjerne ikke har det så bra, ikke bare nå til jul, men hele året. Om det bare er en god klem eller å gi vekk klær/leker som dere ikke bruker. Alt hjelper. Ønsker alle sammen en riktig god jul. Juleklem fra meg 😀 Anonymous poster hash: 8247d...684
Gjest Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Så hyggelig å høre at du har det mye bedre i år Selv har jeg planer om å gi bort lekene til minsten her etter som han voksen, siden han er sistemann.
mamma_bergen Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 For et fint innlegg Nå ble jeg glad :) Datteren min på nesten 8 kom plutselig i går og hadde funnet leker og endel bøker som hun ville gi til fattige barn
*Miss Marple* Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Så hyggelig høre ❤️både at du fikk så god hjelp og at det går bedre med deg nå. Sånne solskinnshistorier passer godt i denne førjulstid🎄
Niccolina Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Vet ikke om du var den jeg hjalp i fjor, men uansett er jeg glad for å høre at dere fikk den julen som alle fortjener <3 Hadde jeg stått i en annen økonomisk situasjon i år hadde jeg gladelig hjulpet noen med gavekort på matbutikken på en 500-lapp i år også <3 Ha en fantastisk flott jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå