Gå til innhold

Min første julebrunsj. Hva serverer man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligvis har vi middag her 1. juledag, men i år skal både mamma og min bror jobbe ettermiddag 1. juledag, så da lager vi brunsj i stedet.

Har akdri vært på eller arrangert julebrunsj. Er det noe man MÅ servere eller er det generelt godt brød/rundstykker og god drikke (juice o.l) og lutt ekstra godt pålegg?

Takker for innspill!

Anonymous poster hash: e67f8...8aa

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg serverer koldtbord, det blir vel som brunsj.

Egge-potet-waldorf-druesalater, brytebrød, grovbrød, julekake, saltkjøtt, sylterull, lammerull, røyka laks, kalkun, div grønnsaker og frukt, valgfri drikke, gløgg feks om ønskelig. 

Skrevet

Jeg serverer koldtbord, det blir vel som brunsj.

Egge-potet-waldorf-druesalater, brytebrød, grovbrød, julekake, saltkjøtt, sylterull, lammerull, røyka laks, kalkun, div grønnsaker og frukt, valgfri drikke, gløgg feks om ønskelig.

Takk for svar!

Skrevet

Vi skal ha brunch i romjula. Serverer karbonader, eggerøre, laks, eggesalat, spekemat, noen oster, hjemmebakt brød, baguetter

Skrevet

Jeg ville også laget en god te, og tipse om lefser med sylte og rødbetsalat:) synes jeg er veldig godt og raskt å lage. Og eggesalat. Nammi!

Anonymous poster hash: e672c...f3a

Skrevet

Og litt forskjellige typer kjeks og ost. Perfekt til å sitte å momse mot slutten av måltidet når men egentlig er mett, men bare vil kose seg litt til :)

Annonse

Skrevet

Tusen takk for alle tips!

Skrevet

Bruk restene fra julaften og spe på med eggerøre, spekemat, lefser med laks / snøfrisk ( dill), Waldorf, julepotetsalat, og noen gode rundstykker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...