Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Vanligvis har vi middag her 1. juledag, men i år skal både mamma og min bror jobbe ettermiddag 1. juledag, så da lager vi brunsj i stedet. Har akdri vært på eller arrangert julebrunsj. Er det noe man MÅ servere eller er det generelt godt brød/rundstykker og god drikke (juice o.l) og lutt ekstra godt pålegg? Takker for innspill! Anonymous poster hash: e67f8...8aa
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Jeg serverer koldtbord, det blir vel som brunsj. Egge-potet-waldorf-druesalater, brytebrød, grovbrød, julekake, saltkjøtt, sylterull, lammerull, røyka laks, kalkun, div grønnsaker og frukt, valgfri drikke, gløgg feks om ønskelig.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Jeg serverer koldtbord, det blir vel som brunsj. Egge-potet-waldorf-druesalater, brytebrød, grovbrød, julekake, saltkjøtt, sylterull, lammerull, røyka laks, kalkun, div grønnsaker og frukt, valgfri drikke, gløgg feks om ønskelig. Takk for svar! Anonymous poster hash: e67f8...8aa
Appelsinpiken Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Vi skal ha brunch i romjula. Serverer karbonader, eggerøre, laks, eggesalat, spekemat, noen oster, hjemmebakt brød, baguetter
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Jeg ville også laget en god te, og tipse om lefser med sylte og rødbetsalat:) synes jeg er veldig godt og raskt å lage. Og eggesalat. Nammi! Anonymous poster hash: e672c...f3a
Modesty Blaise. Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Og litt forskjellige typer kjeks og ost. Perfekt til å sitte å momse mot slutten av måltidet når men egentlig er mett, men bare vil kose seg litt til
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Tusen takk for alle tips! Anonymous poster hash: e67f8...8aa
Gjest Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Bruk restene fra julaften og spe på med eggerøre, spekemat, lefser med laks / snøfrisk ( dill), Waldorf, julepotetsalat, og noen gode rundstykker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå