Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Vi har endret konto.nr, og fått bekreftet av nav at alt var i orden. Men allikevel klarer nav å sende b.trygden og kontantstøtten til feil konto. Denne kontoen er avsluttet, og pengene går da tilbake til nav. Har tilbrakt maaange timer på tlf.med nav, og de har sagt at pengene er på vei til riktig konto i to dager nå. Men skjer det noe, nei da. Så da sitter vi her og venter på over 8000 kr, som vi skulle handlet inn julemat og julegaver for. Anonymous poster hash: aeeb1...220
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Bytter bank selv i disse dager og avslutter da virkelig ingen kontoer før jeg selv ser alt går på ny konto. Er lov å bruke huet og ikke være dum! Anonymous poster hash: 3af02...7b6
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Det var kanskje ikke så lurt gjort av dere da. Greit å vente til man ser at alt er i orden først. Anonymous poster hash: e0466...ed6
n74 Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Bytter bank selv i disse dager og avslutter da virkelig ingen kontoer før jeg selv ser alt går på ny konto. Er lov å bruke huet og ikke være dum! Anonymous poster hash: 3af02...7b6 Er lov å være hyggelig også...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Hallo... Hun sier jo at hun har fått bekrefter fra NAV at det er i orden. Vil da absolutt ikke skylde på andre enn NAV i dette tilfellet altså. Anonymous poster hash: 65579...ad5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Hallo... Hun sier jo at hun har fått bekrefter fra NAV at det er i orden. Vil da absolutt ikke skylde på andre enn NAV i dette tilfellet altså. Anonymous poster hash: 65579...ad5 Enig! Jeg fatter ikke hva AB under HI sitt innlegg ville si? Lær deg å skrive først, så vi andre kan skjønne. Er lov å bruke hue og være hyggelig, når man først vil hjelpe. Hi, det er Nav sin feil, ikke din. Du får ringe og prute på dem. Makan til frekkhet. Anonymous poster hash: 8d011...a0e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Nav har noe å lære av lanekassen.no. Da jeg byttet bank i fjor, logget jeg inn på lånekassens nettsider med bankId, og søkte på "bytte kontonummer". Fikk beskjed om å skrive inn nytt kontonummer, og det var det. 2 dager senere fikk jeg studielånet inn på min nye konto. Så enkelt og effektivt! På nav.no måtte jeg lete meg fram til riktig skjema, printe det ut, skrive opplysningene og sende det i posten. husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk barnetrygda inn på den nye kontoen, men det var snakk om ukesvis i alle fall. Ting Tar Tid! Anonymous poster hash: 9aa65...095
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 Det kan godt hende at alt er i orden i forhold til bytting av kontonummer, men at det ikke var mulig å gjøre noe med utbetalinger som allerede var kjørt. Om dere byttet nummer ved å sende inn skjema, så sier det seg selv at endringen ikke skjer på et par dager,men at det tar tid. Om dere byttet ved å logge dere inn på ditt nav, så rekker det heller ikke å ordne seg forhold til utbetalinger som har kommet så langt at de ikke kan stoppes. Kjedelig for dere, men til en annen gang så vet dere at det ikke er lurt å si opp en konto før dere ser at alle innbetalinger kommer dit de skal. Anonymous poster hash: 1fd54...b57
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Nav har noe å lære av lanekassen.no. Da jeg byttet bank i fjor, logget jeg inn på lånekassens nettsider med bankId, og søkte på "bytte kontonummer". Fikk beskjed om å skrive inn nytt kontonummer, og det var det. 2 dager senere fikk jeg studielånet inn på min nye konto. Så enkelt og effektivt! På nav.no måtte jeg lete meg fram til riktig skjema, printe det ut, skrive opplysningene og sende det i posten. husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk barnetrygda inn på den nye kontoen, men det var snakk om ukesvis i alle fall. Ting Tar Tid! Anonymous poster hash: 9aa65...095 Du kan logge deg inn på ditt nav og bytte kontonummer der. Anonymous poster hash: 1fd54...b57
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 Nav har noe å lære av lanekassen.no. Da jeg byttet bank i fjor, logget jeg inn på lånekassens nettsider med bankId, og søkte på "bytte kontonummer". Fikk beskjed om å skrive inn nytt kontonummer, og det var det. 2 dager senere fikk jeg studielånet inn på min nye konto. Så enkelt og effektivt! På nav.no måtte jeg lete meg fram til riktig skjema, printe det ut, skrive opplysningene og sende det i posten. husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk barnetrygda inn på den nye kontoen, men det var snakk om ukesvis i alle fall. Ting Tar Tid! Anonymous poster hash: 9aa65...095 Du kan logge deg inn på ditt nav og bytte kontonummer der. Anonymous poster hash: 1fd54...b57 Vel, det var ikke en mulighet da jeg byttet kontonummer. Anonymous poster hash: 9aa65...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå