Gå til innhold

Dere med veldig store naturlige pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble puppene deres etter ammingen?

Når babyen min har sugd så masse at puppen er "tømt" er den som utblåst ballong..masse løs-"skinn" og de henger skikkeelig :( ikke pent syn!

Men det blir kanskje bedre når jeg slutter og amme? Har bare ammet i 5 uker, og skal uansett fortsette med det uansett hvordan puppene blir :)

Bruker F-cup..!

Anonymous poster hash: eb5cb...42f

Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Mine har faktisk ikke forandret seg så mye.

Litt slappere og mer "løs" hud kanskje?

Uansett så misliker jeg puppene mine og har store planer om å redusere de i nær framtid :)

Skrevet

Under amming av mine barn ble puppene mine litt sånn som du beskriver. Det var som om all luft i ballongene var gått ut, og de virket tomme og slappe hver gang puppen var tømt for melk.

Etter amminga var ferdig, gikk puppene tilbake til slik de var i utgangspunktet. Jeg har kanskje litt mer heng, men det kan like så godt være alderen og tyngdekraften som amminga 😉

Jeg bruker nå G-cup, under amming brukte jeg I-cup.

Skrevet

Jeg hadde også tomme ballonger en stund, men det gikk heldigvis tilbake etter en stund. Det tok noen mnd etter at jeg sluttet å amme så ikke fortvil om det går litt tid:)

Anonymous poster hash: c33f8...72c

Skrevet

Det var godt og høre, da er det håp 😄 jeg er 21 liksom, så ikke særlig gøy...

Anonymous poster hash: eb5cb...42f

Skrevet

Hadde DD- cup i utgangspunktet. Mine ble bare gigantiske med melk i, og jeg gikk tilbake til samme størrelse etter amming.

Anonymous poster hash: 58957...22d
Skrevet

Mine er merkbart "slappere". Mangler noe fyll, rett og slett. Men bruker fortsatt samme størrelse; 80 i. Drittpupper. 

Anonymous poster hash: abc8e...930
Skrevet

F.cup her. De ble nok litt slappere men ikke mer enn jeg kan leve med. Er generelt veldig fornøyd med puppene ;)

Anonymous poster hash: aa84f...7fc

Skrevet

Mine er veldig store, men etter 2 år med amming er de veldige slappe og henger.

I bh ser de amazing ut da

Anonymous poster hash: e8dbb...37c

Skrevet

75F her. Puppene så tidvis miserable ut mens jeg ammet, syntes det minnet om krepp-papir! Og fylden og spensten var ikke som den skulle. Men det gikk tilbake til normalen etter endt amming!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...