Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #1 Skrevet 21. desember 2013 Hvordan ble puppene deres etter ammingen? Når babyen min har sugd så masse at puppen er "tømt" er den som utblåst ballong..masse løs-"skinn" og de henger skikkeelig ikke pent syn! Men det blir kanskje bedre når jeg slutter og amme? Har bare ammet i 5 uker, og skal uansett fortsette med det uansett hvordan puppene blir Bruker F-cup..! Anonymous poster hash: eb5cb...42f
Gjest meg&mini Skrevet 21. desember 2013 #2 Skrevet 21. desember 2013 Mine har faktisk ikke forandret seg så mye. Litt slappere og mer "løs" hud kanskje? Uansett så misliker jeg puppene mine og har store planer om å redusere de i nær framtid
ærlig talt Skrevet 21. desember 2013 #3 Skrevet 21. desember 2013 Under amming av mine barn ble puppene mine litt sånn som du beskriver. Det var som om all luft i ballongene var gått ut, og de virket tomme og slappe hver gang puppen var tømt for melk. Etter amminga var ferdig, gikk puppene tilbake til slik de var i utgangspunktet. Jeg har kanskje litt mer heng, men det kan like så godt være alderen og tyngdekraften som amminga 😉 Jeg bruker nå G-cup, under amming brukte jeg I-cup.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #4 Skrevet 21. desember 2013 Jeg hadde også tomme ballonger en stund, men det gikk heldigvis tilbake etter en stund. Det tok noen mnd etter at jeg sluttet å amme så ikke fortvil om det går litt tid:) Anonymous poster hash: c33f8...72c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Skrevet 21. desember 2013 Det var godt og høre, da er det håp 😄 jeg er 21 liksom, så ikke særlig gøy... Anonymous poster hash: eb5cb...42f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #6 Skrevet 21. desember 2013 Hadde DD- cup i utgangspunktet. Mine ble bare gigantiske med melk i, og jeg gikk tilbake til samme størrelse etter amming. Anonymous poster hash: 58957...22d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #7 Skrevet 21. desember 2013 Mine er merkbart "slappere". Mangler noe fyll, rett og slett. Men bruker fortsatt samme størrelse; 80 i. Drittpupper. Anonymous poster hash: abc8e...930
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #8 Skrevet 21. desember 2013 F.cup her. De ble nok litt slappere men ikke mer enn jeg kan leve med. Er generelt veldig fornøyd med puppene Anonymous poster hash: aa84f...7fc
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #9 Skrevet 21. desember 2013 Mine er veldig store, men etter 2 år med amming er de veldige slappe og henger. I bh ser de amazing ut da Anonymous poster hash: e8dbb...37c
LME1001 Skrevet 21. desember 2013 #10 Skrevet 21. desember 2013 75F her. Puppene så tidvis miserable ut mens jeg ammet, syntes det minnet om krepp-papir! Og fylden og spensten var ikke som den skulle. Men det gikk tilbake til normalen etter endt amming!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå