elibjo Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Var på ul i dag 7+2. Så kun fostervann i livmoren. Legen mente det kanskje var litt tidlig å se noe, + at jeg har litt bakovervendt livmor, nor som kunne gjøre det vanskeligere å se noe. Skal tilbake når de åpner etter jul. Legen sa det ikke var sjelden at de så sånt, og at det ikke trengte å bety at noe var galt. Så jeg var bare skuffa da vi dro derfra. Nå derimot, er jeg rimelig deppa... Ikke moro å gå rundt å være "fake" gravid. Har masse symptomer, men det er jo vanlig ved BO. Hvordan bør jeg tenke nå framover? Vil jo ikke håpe for mye, men kan jo ikke gi opp helhet. .. Det var vel for godt til å være sant at det klaffa på første ivf...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 jeg var inne ved 6 uker og det så greit ut, kom tilbake i uke 8 og legen sa at fostersekken hadde vokst, men at det ikke var noe inni. uff, jeg håper ikke det er det som skjer med deg.. men jeg tror jeg ville prøvd å forberede meg litt på begge deler. men inntil han sier noe annet så er du jo gravid.. krysser fingrene for deg og ønsker deg masse lykke til!! håper det går fint og at du får se den lille spira etter jul:) Anonymous poster hash: 1da37...f0c
elibjo Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2013 Takk Jeg føler nå at jeg bør forberede meg på det verste. Så får jeg heller bli positivt overrasket. Bra det er ferie i to uker, så slipper jeg å holde maska i mellomtiden. Mange på jobb som vet det pga fravær ved forsøk. Trodde bo var nokså uvanlig, jeg. Så det var det siste jeg bekymret meg for. Typisk.
Småen100 Skrevet 22. desember 2013 #4 Skrevet 22. desember 2013 Å nei så skummelt å ikke vite Elibjo! Dette har jeg aldri hørt om.. Men det kan vel godt være at det bare var for lite til at de fikk øye på det. Å jeg håper det! Dette skal jo ikke skje nå når alt gikk så bra. Så forferdelig for deg å måtte tenke på dette i julen da... Jeg krysser fingrene for at det bare har gjemt seg litt i en krok Håper du klarer å fokusere på litt andre ting og nå i julen. Ønsker deg alt det beste! God juleklem!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2013 #5 Skrevet 22. desember 2013 Hva er BO? Anonymous poster hash: 1b30e...856
Ringo79 Skrevet 22. desember 2013 #6 Skrevet 22. desember 2013 Kjære elibjo! Jeg sender deg en varm god klem og krysser alt for at alt ser fint ut neste gang ❤❤❤
Liaes Skrevet 22. desember 2013 #7 Skrevet 22. desember 2013 En BO er når utviklingen av egget har stanset ved morkake, navlestreng og fostervann. Det er altså ett fosterløst svangerskap. Svangerskapet med hormoner ect utvikler seg som normalt og fostersekken og livmoren vokser som regel som det skal, men det er ikke fosteranlegg i fostersekken. Hadde en BO for ett år siden, da ble det konstantert BO etter en ul og jeg ble innlagt dagen etter for utskraping. Men nå har ikke jeg bakovervendt livmor som gjør det vanskelig og se noe på ul da! De er jo så små på dette tidspunktet at det er jo lett og overse de om de ligger litt knotete til! Masse lykke til, håper alt viser seg og være fint!
Lillie Vanillie Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Jeg var på ul 8+0, og fikk beskjed om at det ikke så normalt ut, så hverken fostervann eller foster skikkelig, men så hjerteslagene. En uke seinere så alt helt perfekt ut, og den lille bønna har nå blitt over fire måneder gammel og sover søtt i skrivende stund. Noen ganger er det bare for tidlig til å se noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå