Gå til innhold

Hva vil være i barnas sokk på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Anonymous poster hash: 82225...5a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julehefter, kinderegg, en liten leke og litt forskjellig godteri:-)

Skrevet

Her blir strømpa fylt med noe godt jeg vet de liker og en aktivitetsting så de har noe å fylle ventetiden med :)

Skrevet

En av pakkene fra de her 8-pakningene med forskjellige frokostblandingene + en dvd.

Så får hun smake en ny frokostblanding og kan kose seg med en koselig film om morgenen :) 

Hun er 2 :) 

Anonymous poster hash: 465c2...30d
Skrevet

Aktivitetsbok, et trappetroll, en liten sjokolade, et par tre skumnisser:-)

Anonymous poster hash: 86a4c...7d3
Skrevet

Begge får en spillkonsoll, sånn som fantes før i tiden men med mange spill på, så får de en dvd hver (koselig julefilm og dinosaurfilm) og godis:-)

Skrevet

Foten

Anonymous poster hash: 52a45...f36

Skrevet

en film,eple og bok :)

Anonymous poster hash: ec139...fa8
Skrevet

En ny fargebok (Prinsesse Sofia)

Et nytt perlebrett til HAMA-perlene

En liten bamse med nisselue fra Jysk

Et kinderegg

En klementin

En liten rosineske

En sukkertøyeske

Tyggis

Anonymous poster hash: 4be77...9d9
Skrevet

Rubics kube, en mini cola, klementin, sjokoladenisser, marsipangris, sjokoladeslikkepinner, diverse godteri, julehefte. Sokken er fylt opp! :-)

Anonymous poster hash: 77d73...646

Skrevet

Julehefte, en liten skihopper, marsipangris og litt annet snop pluss en ny tannbørste.

Anonymous poster hash: caa5d...ddd

Skrevet

Et julehefte, en mote tegnebok, mandarin, sjokoladepenger, rosiner, noe gelegodterier.

Det er viktig at godteriet ikke kan kjøpes i nærmeste butikk ;) Hun får ganske mye godterier i den, men hun er så spent så hun klarer ikke å spise den dagen. Jeg var helt lik henne da jeg var liten. Men å se på å beundre det jeg hadde fått var stas :)

Skrevet

Bare snop! Og sikkert alt for mye av det ifh Dib standard. Men helsikken heller, er bare jul en gang i året!

Skrevet

Gotteri (sjokolader, drops, gummigotteri og klubbe), noen klementiner, 2 julehefter, en pakke juice og en liten pakke med kjeks.

Lager en til meg selv også :D

Anonymous poster hash: 61498...e64
Skrevet

Dvd, julstrømpegodteri, klementiner, rosiner, potetskruer, aktivitetshefte, liten gave, julehefte.

Anonymous poster hash: bb777...c49

Anonymous poster hash: bb777...c49

Skrevet

Her får de julehefte, aktivitetsbok/fargebok, blyant og viskelær. Da er de opptatt med det frem til middag ;) Og så får de litt diverse snop :)

Skrevet

Truse, julebrus, liten lommelykt, et slags puslespill, rosiner, forskjellig godteri.

Anonymous poster hash: 64399...e4d

Skrevet

Foten

Anonymous poster hash: 52a45...f36

hahaha

Skrevet

De får et Zhu Zhu lignende marsvin(?) som løper inni en ball + julestrømpen fra butikken. Den med godt og blandet i.

Skrevet

DVD film, et par kjærlighet på pinne og en pose med skumgodteri, og et kinderegg. Mulig jeg slenger oppi en aktivitetsting til;)

Skrevet

De får julesokken 1.juledag. Den er klar og inneholder:

En gave (hodelykt)

En kuli

En fruktmos fra Ellas kitchen

To miniesker rosiner

En kindersjokoladenisse

En smurfeske

En sånn rød sukkerstang

Ungene er 3,5 og 5 år.

Skrevet

Eldste på 13 får ett topp blad,pose med biler,pose med kinder kule sjokolader,kvikk lunsj og ett smykke med for bokstaven i navnet sitt.Minsten på 8 får det samme bortsett fra monster high blad istedenfor topp blad.

Skrevet

Spiderman-egg (som kinderegg), snømannsjokolade og en liten pose skumgodt. I tillegg får de hver sin lille spilledåse og lego chima figur i pose. Som en forlengelse av julestrømpen får de en film på deling (Monsteruniversitetet), men den får de etter et par timer når de begynner å bli rastløse. Filmen ligger i enden av en lang rebusløype gjennom huset :)

Skrevet

Octonaut DVD boksen. På engelsk (fant det billig på Play.com), men han er så hekta påserien at han ser på de på engelsk på YouTube allerede.

Anonymous poster hash: ae6bf...f04

Skrevet

Ny drikkeflaske

En juletrekule

Et blad han har ønsket seg lenge

Nye sokker, truse og t-skjorte som han kan ta på med en gang.

Sjokoladenisser

Noe annet godteri han liker

Syns ideen med en sånn liten frokostblanding, noe han aldri får ellers.

Anonymous poster hash: ea2a6...8ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...