Gå til innhold

Hvordan pynter du ditt juletre? (Farger osv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: ed534...ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juletreet her er det ungene som pynter, og de pynter og pynter og pynter, jo mer jo bedre ;)

De vil gjerne kjøpe noe nytt hvert år, og bruker alt vi har fra før også, det er alle verdens farger i tillegg til mange års produksjon av hjemmelaget pynt både fra barnehagen, skolen og rundt kjøkkenbordet her.... 

Blir så fint atte  :tree:

Skrevet

Jeg pynter ikke juletreet lenger, så det bestemmer ikke jeg. Det er blitt barnas jobb:)

Anonymous poster hash: 1b82f...10e
Skrevet

Med det jeg har! Gammelt og nytt og i alle slags farger.

Skrevet

Samme som 4 småtroll. Har i tillegg en del smokker, refleksvest og plaster på treet vårt i år :)

Elsker det!

Skrevet

Har masse smålys og bare røde kuler + litt engler. Når mannen er hjemme blir det glitter og norske flagg i tillegg :P de kunne jeg godt klart meg uten, men har gitt meg på det.

Skrevet

Sølv, gull, lilla og glass :) Sønnen min (7) får selvsagt hjelpe til.

Anonymous poster hash: 6f6a0...674
Skrevet

I all verdens farger, og det går mest i rødt med nisser og julekuler. Man finner engler, reinsdyr, elg, epler, dompapen, fine selvlaget julekort fra barna, glitter, papirlenke.......synes det er pent og barna blir aldri lei av å se på det og finne " skatter" som de ikke har sett før.

Anonymous poster hash: 36842...856

Skrevet

Her går det i de fleste farger. Synes det er stilig med juletrær med bare to eller tre farger, men det er ikke aktuelt på noen år her enda. Yngste er 3 år da, så kan snart begynne å bytte ut noen av plastikk kulene ;)

Anonymous poster hash: e9097...70f
Skrevet

Vi har to trær. Et får ungene bestemme mye på. Der er det alt mulig som er samlet gjennom mange år. Det andre treet er bare mitt. Der er det levende lys, glitter og fin hjemmelaget pynt, tovede epler, små kurver av never, jeklede hjerter, papirkurvr med sarte mønster osv.

Anonymous poster hash: 2d36d...ae8

Skrevet

Vi har to trær. Et får ungene bestemme mye på. Der er det alt mulig som er samlet gjennom mange år. Det andre treet er bare mitt. Der er det levende lys, glitter og fin hjemmelaget pynt, tovede epler, små kurver av never, jeklede hjerter, papirkurvr med sarte mønster osv.

Hehe, er det sånn disse interiørbloggerne gjør det, et tre til skrytebildene og et annet for å tilfredstille barna ;)

Anonymous poster hash: fef6c...07d

Skrevet

det er ungene som pynter treet, vi pleier alltid å kjøpe en juletrepynt når vi er på ferie, så vårt tre er et sammensurium av pynt laget av barna, ikea-julekuler, krimskrams fra alle verdens hjørner og vanlige lys ;)

Anonymous poster hash: 6d212...567
Skrevet

Er det ditt eller barnas tre som får stå feamme i stuen da?

Anonymous poster hash: 1b82f...10e

Skrevet

Treet i stua er det stort sett rødt og gull på + pynt barna har lagd :) barna har hvert sitt tre på rommene sine, der er det pynt i alle farger :)

Skrevet

Vi har virkelig hummer og kanari. Mye gammel julepynt fra 50 tallet og litt nytt og mye hjemmelaget.

Vi har skikkelig mye på treet og har mange ganger problemer hvor vi skal henge det. Så vi må ha et tre med mange greiner. Folk elsker treet vårt fordi det er så mye spennende å finne der.

Det er ungene som pynter det, og vi blir like fornøyde hvert år.

Skrevet

Vi har to trær. Et får ungene bestemme mye på. Der er det alt mulig som er samlet gjennom mange år. Det andre treet er bare mitt. Der er det levende lys, glitter og fin hjemmelaget pynt, tovede epler, små kurver av never, jeklede hjerter, papirkurvr med sarte mønster osv.Anonymous poster hash: 2d36d...ae8

Hehe, er det sånn disse interiørbloggerne gjør det, et tre til skrytebildene og et annet for å tilfredstille barna ;)Anonymous poster hash: fef6c...07d
Hva iteriørbloggerene gjør vet jeg ikke, men det kan jo hende. Vi har flere stuer, derfor også flere trær. Da er det jo rettferdig at både barn og voksne får bestemme litt.

Skrevet

Vi har to trær. Et får ungene bestemme mye på. Der er det alt mulig som er samlet gjennom mange år. Det andre treet er bare mitt. Der er det levende lys, glitter og fin hjemmelaget pynt, tovede epler, små kurver av never, jeklede hjerter, papirkurvr med sarte mønster osv.Anonymous poster hash: 2d36d...ae8

Er det ditt eller barnas tre som får stå feamme i stuen da?Anonymous poster hash: 1b82f...10e
Mitt tre står i den innerste stuen der vi er når ting er mest formelt og høytidelig. Det treet som ungene bestemmer mye på, men som er alles står på den mest sentrale plassen i huset. I tillegg har ungene hvert sitt på rommet som vi voksne ikke blander oss noe opp i.

Skrevet

To trær er lurt hvis man skal ha "interiørtre", det over her med tovede epler, neverkurver, glitter og levende lys hørtes fint ut - ellers liker jeg ikke så godt såkalte interiørtrær... Liker barndommens juletrepynt som stadig suppleres av nyere ting. Er så heldig å ha fått overtatt mammas pynt :) når barna blir større blir det sikkert mye hjemmelagd også :)

Skrevet

Her har det gått i sølv, dus rosa, glass og gull i år, men et innslag av bjeller, kongler og røde sopper.

Jentungen på 20 mnd har vært til stor hjelp og vi er kjempefornøyd med resultatet.

Anonymous poster hash: b93d8...f83
Skrevet

Sølv, hvitt, natur og blankt. Ungene pynter her også, eller vi gjør det jo sammen, men de pynter jo med den pynter vi har. De bryr seg ikke om fargene.

Pynten som ungene lager står selvsagt også framme, men ikke på treet. De har i grunn sjeldent laget juletrepynt. De lager mye fin og moderne pynt i bhg her heldigvis. På lysfatet sitter 2åringens selvlagde nisse. Og en vakker kongle som er pyntet så fint. På skolen har de ikke laget så mye i år, men vi har litt fra tidligere år :-)

Anonymous poster hash: 8ed60...37b

Skrevet

Her pyntes det med det vi har;masse smålys, englefigurer i hvitt og hvite og lilla julekuler samt barnas pynt laget på skole/barnehage-Blir jo riktig flott ♥ :D

Skrevet

Rødt, sølv og glass. Ikke noe glitter eller norske flagg. Noen gamle engler og glasskuler fra farmors barndom. Det er jeg som pynter treet etter at barna har lagt seg, slik at det står ferdigpyntet når de kommer inn på stua julaftensmorgen :) Jeg har spurt 9- og 6 - åringen om de vil være med og pynte, men det vil de ikke. De vil vente med å se det til morgenen. De sitrer av forventning fortsatt.

Anonymous poster hash: 70432...698

Anonymous poster hash: 70432...698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...