moota m storebror&lillebror Skrevet 21. desember 2013 #26 Skrevet 21. desember 2013 Jeg bruker ikke så masse nei, har vel kjøpt 4-5 ruller på nille. Ikke det til 1 krone, men det som er hakket tykkere. Jeg er ikke flink til å ta med gavepapir fra butikken.
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. desember 2013 #27 Skrevet 21. desember 2013 Jeg liker å levere fra meg fine gaver og bruker mye tid på å pakke inn pent, med kvalitetspapir og flotte farger, og fine kombinasjoner, litt figurer og pynt, fine lapper osv. Har et lager liggende fra tidligere år, og supplerer kanskje med en 50-lapp hver høst, max. Og jeg får alltid skryt, gavene ser ekskusive ut selv om det er Europrisleker på innsiden, så folk blir kanskje litt lurt og skuffa ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #28 Skrevet 21. desember 2013 Har brukt 25 kr i år. Da hadde jeg gavepapir fra i fjor. Kjøpt 40 merkelapper til 5 kr og 4 små ruller bånd til 5 kr stk. Men de rullene (ballene) kommer jeg ALDRI til å kjøpe igjen, for de var skikkelig drit. Men de får holde i år siden både jeg g samboeren er arbeidsledig, Anonymous poster hash: 65267...f55
LME1001 Skrevet 21. desember 2013 #29 Skrevet 21. desember 2013 (endret) Jeg har mani på innpakningspapir, så 500 har jeg nok brukt, ja! Har et skap med gavebånd, papir, gaveposer, esker og gavelapper. En liten besettelse =) Er derimot ikke særlig flink til å finne supre presanger, så jeg spøker om at det fineste med gavene mine er innpakningen =) Endret 21. desember 2013 av LME1001
Elina Skrevet 21. desember 2013 #30 Skrevet 21. desember 2013 Kjøpte på søstrene greni, flere forskjellige ruller pluss vanlig gråpapir og silkeband i flere farger som passer til.
Amabolla Skrevet 21. desember 2013 #31 Skrevet 21. desember 2013 Jeg er en smule sær og bruker ikke glanset papir. Bruker gråpapir eller aviser. Mer miljøvennlig og langt billigere enn 500 kr;)
soleia Skrevet 21. desember 2013 #32 Skrevet 21. desember 2013 Brukar ikkje mykje tid og pengar på innpakkinga, så budsjettet her er adskilleg mindre. Får det meste frå Nille.
DaTuMa Skrevet 21. desember 2013 #33 Skrevet 21. desember 2013 Kjøpte en stor rull på mega til 40kr. Holder sikkert i mange år
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #34 Skrevet 21. desember 2013 Jeg bruker gråpapir og kanskje en rull fra ikea eller lignende. Gavepapir er veldig lite miljøvennlig og så går det jo rett i bosset. Vurderer å ta vare på papir eller bruke avispapir neste år. Anonymous poster hash: 4bbc4...d15
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #35 Skrevet 21. desember 2013 Jeg er en smule sær og bruker ikke glanset papir. Bruker gråpapir eller aviser. Mer miljøvennlig og langt billigere enn 500 kr;) Gråpapir er nydelig sammen med en fin stråtråd. Men må innrømme at jeg synes avispapir er å gå litt langt altså :-/. Hadde synes det var kjipt å få en gave innpakket i avispapir :-/. Stygt for å være ærlig. Anonymous poster hash: 490cb...3cf
Hjertefru Skrevet 21. desember 2013 #36 Skrevet 21. desember 2013 Har ikke brukt 500 nei, men synes det er gøy å pakke inn gaver fint, og ekstra artig å pakke opp når giveren har gjort seg ekstra flid med innpakkingen. Liker å drive på med papir, lager kort og scrapper så da er det naturlig å gjøre litt ekstra ut av pakkene. Når man har pyntet et vakkert tre, er jo det greit at pakkene under er pene å se på
Amabolla Skrevet 22. desember 2013 #37 Skrevet 22. desember 2013 Jeg er en smule sær og bruker ikke glanset papir. Bruker gråpapir eller aviser. Mer miljøvennlig og langt billigere enn 500 kr;) Gråpapir er nydelig sammen med en fin stråtråd. Men må innrømme at jeg synes avispapir er å gå litt langt altså :-/. Hadde synes det var kjipt å få en gave innpakket i avispapir :-/. Stygt for å være ærlig. Anonymous poster hash: 490cb...3cf Neida, blir så fint atte:) Med rødt bånd o.l så er det en gave god som noen. Og det beste av alt-når den er åpnet kan man bruke avisen til å fyre i peisen med uten at giftige gasser tyter ut av pipa:)
I scream for icecream! Skrevet 22. desember 2013 #38 Skrevet 22. desember 2013 Jeg er en smule sær og bruker ikke glanset papir. Bruker gråpapir eller aviser. Mer miljøvennlig og langt billigere enn 500 kr;) Gråpapir er nydelig sammen med en fin stråtråd. Men må innrømme at jeg synes avispapir er å gå litt langt altså :-/. Hadde synes det var kjipt å få en gave innpakket i avispapir :-/. Stygt for å være ærlig. Anonymous poster hash: 490cb...3cf Neida, blir så fint atte:) Med rødt bånd o.l så er det en gave god som noen. Og det beste av alt-når den er åpnet kan man bruke avisen til å fyre i peisen med uten at giftige gasser tyter ut av pipa:) Aviser og gråpapir er jo herlig nostalgisk, spennende og sikkert knallfint med fint bånd rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå