Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Min søster kjøper bare gavepapir hos bokhandelen fordi hun vil at gavene skal se best mulig ut. Hun sier det er vanlig å bruke 500 kroner på gavepapir. Helt sprøtt spør du meg. Er det virkelig det? Jeg tar med meg alt jeg kan få fra butikkene jeg handler i og kjøper kanskje inn en ekstra rull fra Nille eller noe. Har aldri fått klager på innpakningen Anonymous poster hash: 55087...6d0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Hva som er vanlig eller ikke vet ikke jeg noe om, men jeg kjøper fra Nille.
DaenerysStorm Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Jeg er mellomtingen, syns det fra Nille er forferdelig dårlige...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Hva pakker hun inn gavene med sier du? Bladgull? Jeg tror jeg har brukt ca 40 kr på papir tilsammen de siste ti årene. Mulig jeg er litt lite nøye på det, men de rullene til 1,- kr på Ica er da gullegode, de? Anonymous poster hash: 673b9...c55
Elsker livet Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Det går veldig mye papir, og jeg liker ikke at papiret er for skjørt. Men jeg bruker langt fra så mye penger. Kjøper de største rullene de har på dagligvarebutikken. De er gode nok.
Gjest Julia1984 Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Pakker inn gavene i de ulike pakkediskene rundtomkring. Tar med litt ekstra hjem. Kjøper kanskje en rull på Kiwi hvis jeg trenger noe ekstra. Søstra dine har merkelige prioriteringer
Sydamen Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Jeg kjøper på Søstrene Grene for, hva en femmer?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 500 er nok ikke vanlig nei Men det betyr ikke at man ikke kan bruke så mye på det. Anonymous poster hash: c8794...cc7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Jeg syns det er kjempegøy å pakke inn gaver, pakke inn med mye forskjellig papir, bånd osv. Jeg handler pakkepapir på panduro når det er salg, andre steder også men ikke ofte. Mamma handler der hun finner noe fint og billig, og jeg gjør så hun får av meg. Så jeg har en stor haug med innpakkningspapir i kjelleren. Ungene er som meg, og det er noe av det vi syns er så koselig å gjøre sammen. Sitte i kjelleren med julemusikk og pakke inn sammen. Jeg bruker ikke mange kronene på papir og slikt hvert år. Kjøper inn itt nytt hvert år, men rullene er store og holder i flere år. Må ikke kjøpe de dyreste for å få pakkene til å bli fine. Har brukt bokbind på noen i år, de kostet 1kr for noen år siden og da hamstret vi. De røde og sorte blir fine med fine bånd på. Må ike være dyrt og fancy papir for å få en fint innpakket gave. Anonymous poster hash: 13096...bb8
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Ville heller brukt pengene på gavene enn på papiret så her er det billig papir. Anonymous poster hash: 8f3dc...85c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 I år hentet jeg akt papiret på toysrus jeg. Ett år pakket jeg inn i gråpapir som jeg hadde liggende. Det ble kjempefint med littbilder, klistremerker og tegninger ppå Jeg hater å bruke penger på pakkepapir, eller søppel som det også er. Anonymous poster hash: 72dc3...352
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Kjøper de store rullene til 20 kr jeg, holder i massevis for meg. Blir jo bare kasta.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 He he, jeg får gavepapir i butikken der jeg kjøper gaven, jeg synes ofte det er finest. Anonymous poster hash: e670b...b4b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Papiret er ikke det aller dyreste, men ja det går kjapt 500 + her til ting og tang som blir brukt til innpakning. Men nå vet jeg at jeg er gal når det kommer til å pakke inn ting, så jeg tror ikke det er helt normalt nei.... I disse eskene er det kun pynt til pakkene, som kommer i tillegg til bånd og papir Anonymous poster hash: c4da0...1af
Mrs Smith Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Huff ja kjøpe 3 ruller på en bokhandel og betalte 200, sjekket ikke prisen i farta. Så det går nok fint å bruke 500
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Papiret er ikke det aller dyreste, men ja det går kjapt 500 + her til ting og tang som blir brukt til innpakning. Men nå vet jeg at jeg er gal når det kommer til å pakke inn ting, så jeg tror ikke det er helt normalt nei.... I disse eskene er det kun pynt til pakkene, som kommer i tillegg til bånd og papir Anonymous poster hash: c4da0...1af Hvor har du kjøpt de små brune bamsene? De var ultrasøte! Anonymous poster hash: 55087...6d0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Papiret er ikke det aller dyreste, men ja det går kjapt 500 + her til ting og tang som blir brukt til innpakning. Men nå vet jeg at jeg er gal når det kommer til å pakke inn ting, så jeg tror ikke det er helt normalt nei.... I disse eskene er det kun pynt til pakkene, som kommer i tillegg til bånd og papir Anonymous poster hash: c4da0...1af Hvor har du kjøpt de små brune bamsene? De var ultrasøte! Anonymous poster hash: 55087...6d0 De er kjøpt i Sverige, på Rusta (tror jeg det heter....) Og ja, jeg drar med meg ting overalt jeg finner det Anonymous poster hash: c4da0...1af
Gjest vinterbrud Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 500 kroner på gavepapir kommer jeg nok aldri opp i.Her handler jeg omtrent alt gavepapiret på Nille,det er bra nok for meg.Og bånd handler jeg gjerne på Søstrene Grene.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Ja, her har det nok gått 500,- i innpakking. Kjøper tykt fint papir på panduro, samt fine bånd og sløyfer, og matchende lapper til. Er opptatt av at gavene skal være fine Men er enig i at det er litt bortkastet.. Anonymous poster hash: 01d2a...283
Musemorbr / Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 30kr kanskje? Jeg må ha tykkere kvalitet enn de til en krone. Jeg er verdens desidert dårligste til å pakke gaver, så eneste kravet her er at papiret tåler litt knøing uten å revne. Fint blir det uansett ikke, så dyrt papir er totalt bortkastet.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #21 Skrevet 20. desember 2013 Got mulig det er uvanlig, eller ikke uvanlig. Jeg derimot gjør ikke det! Anonymous poster hash: a4e97...2c6
*Miss Marple* Skrevet 20. desember 2013 #22 Skrevet 20. desember 2013 Jeg bruker vel ikke 500 kr hvert år, men jeg kjøper pent papir og tykke bånd og har en god samling etterhvert. Koser meg med å lage fine pakker og ser ikke på det som bortkastet penger. Men papiret går selvsagt ikke på bekostning av gavene. Det kjipeste jeg ser er folk som trekker med seg metervis med papir fra pakkediskene. Å ta dobbelt så mye papir som man trenger er tyveri på lik linje med alt annet.
Serepta Skrevet 21. desember 2013 #23 Skrevet 21. desember 2013 Kjøpte på Ikea i år, i sånn matt gråpapir kvalitet. Blir koselig med hampetau, litt pynt og en fin lapp på. Mer miljøvennlig er det også, siden dette papiret kan gjenvinnes
Englenemine Skrevet 21. desember 2013 #24 Skrevet 21. desember 2013 Billig papir fra Nille og Europris. Så mange digre pakker i år at 500kr fra bokhandel ikke holdt her i år hehe, blitt svindyrt. Men velger utifra koselig motiv, Engler eller barnete nissemotiv. Bånd og merkelapp må matche så jeg er selektiv men bruker altså billig papir. Det er tynt men gavene behandlea da pent helt til åpningen så det går bra.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #25 Skrevet 21. desember 2013 Hehe - kjøpte en sånn kjempediger rull for 20 år siden. Husker den var ganske dyr. MEN den holder fremdeles! OG kvaliteten på papiret er visst mye bedre enn det man får kjøpt i dag, så da så! Merkelapper får vi jo fra sos barnebyer o.l. hvert år, så det koster jo ikke noe ekstra annet enn det vi allerede gir til dem. Anonymous poster hash: 5c332...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå