Gå til innhold

Hvor stort hus har dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: d77c3...83e

Leier 120 kvadrat, er 30 år :)

Skrevet

260. Voksen på 28, barn på 5.

Og hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: d77c3...83e

Anonymous poster hash: 80c6a...bb8

Gjest Ingen skal få!
Skrevet (endret)

92. En voksen og tre barn:)

Er 27

Endret av Ingen skal få!
Skrevet

520 kwm (huset alene) 2 barn, jeg er 26 år, han er 31 år. Tomta er på 13 mål :) Her stortrives vi. Han er odelsgutt, når samtalen om overtagelse kom på bane, så ville svigers bli boende i huset sitt, det forstår jeg jo godt, er barndomshuset til faren hans, og moren hans har bodd der siden hun var 20 år, størsteparten av livet med andre ord. Så, svigers og mine foreldre gikk sammen om falles bryllupsgave for oss (vi giftet oss 2 mnd før han overtok gården)og bygde huset, det var med utleie mulighet, men vi ønsket ikke å leie ut noe, siden vi bor på felles gård med svigers, så følte vi det ble for mye med enda flere folk til gårds, så vi bruker hele huset selv.

Før noen sier noe, så la vi i 500 000 på byggeprosjektet selv, min far er arkitekten bak det hele, og vi har fått en rimelig pris på det hele, da både mannen og svigerfar har utdanning innen byggfag, min søster er elektriker og svogeren min er rørlegger :) En stor bryllupsgave som var ment fra våre foreldre, men som de fleste av familie og venner har "spyttet i litt" <3

Jeg vasker det hele selv, og stortrives med det, fikk for øvrig hjelp av mine foreldre med julevasken i går da :) De skal bo her til 1 nyttårsdag, og da har de leilighets delen av huset alene, så de får litt privatliv enda om de er hos oss :) Genialt med gjesteleilighet, det gir litt frihet for både besøkende og oss ved behov :)

Til jul samles vi hele 20 stk til matbordet, da er det godt med dette huset ;)

Anonymous poster hash: e8eb2...a29
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Vi er bare leieboere vi da :P Men, har da 130 kwm å boltre oss på. Jeg ordner med husarbeidet her, men av og til blir det litt for mye for en sliten "skrott", så jeg er glad vi ikke har enda mer som må vaskes over ;) Eneste jeg savner er 1-2 soverom til. Men, som sakt er vi leieboere, så med tiden blir det jo kjøp av hus, og da håper jeg på 4 rom :P

2 unger (snart 2 og 3 år) og to voksene, 25,5 år og 32 år :)

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vi bygger et nytt hus nå, som er på 140 kvm.

Jeg er 25 og samboer er 28:)

Så har vi ett barn sammen.

Anonymous poster hash: 6aeea...879

Skrevet

nesten 70 kvm leilighet, vi er 20 & 25. driver å skal kjøpe hus så da går vi opp til nesten 200 kvm + hage 

Anonymous poster hash: 76d13...d5a
Skrevet

Vi er 40 og har gått ned betraktelig i størrelse for litt siden. 210 kvm og det er sååå deilig med mindre plass å holde vedlike.

Større tomt da så kan jeg ha urter og andre spiselige ting i drivhuset mitt. :-)

Anonymous poster hash: 2ecc3...946

Skrevet

250 m2 + 60m2 kjeller som fungerer som vedbod og rålagring

700m2 tomt ;)

Anonymous poster hash: d17d1...a5a

Skrevet

Her var det mange som bor i store hus! Og som vasker de selv...wow sier jeg bare. Vi bor på 120 m2 og synes det holder masse. Bodde på 60 m2 før, så dette føles stort :) Vi er 34 år, ett barn.

Anonymous poster hash: 573f5...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...