Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Jeg vrikket ankelen min skikkelig stygt for 10 mnd siden. Den var hoven og vond i ca 1 mnd i etterkant, så trodde jeg den ble bra.. Nå har jeg lagt på meg grunnet graviditet, og de siste dagene har den intense smerten kommet tilbake.. Foten kan beveges opp og ned, men ikke fra side til side.. Noen som har tips til hva som har skjedd og hvordan fikse den igjen? Anonymous poster hash: e66f2...546
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Ingen her som kan noe om dette? Anonymous poster hash: e66f2...546
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Meget mulig at du da du vrikket ankelen fikk låsninger i foten. Man kan ofte gå lenge med låsninger der uten å merke så mye av det - spesielt hvis man ikke provoserer foten mye med tung belastning. Når du nå har gått opp i vekt så kan imidlertid feilfunksjonen som kan ha oppstått pga låsningen bli for mye, og du får igjen smerter. Siden du ikke kan bevege den sideveis ville jeg fått en dyktig kiropraktor til å sjekke foten din. Spør på forhånd om de er dyktige på føtter, for det er litt variabelt hvor gode de er på å justere føtter. -hilsen fysioterapeut (som har hatt slike låsninger i foten selv ) Anonymous poster hash: 8c215...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå