Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Ungene våre er syke en på 2 og en på 7. De har begge 39,5 i feber i dag, og er tredje dagen de har slik høy feber. Minsten har hatt opp 40 i feber. Er det sikkelig uforsvarlig å kjøre ca 90 mil i bil da? Vi tenker jo selvsagt å vente så lenge som mulig..Vi kjører om så på lille julaften... Vi har jo ingenting her, ingen julemat,ingen julepynt..vi skulle jo hjem til jul jo. Er så fortvila, blir jo ingen koselig jul her Hva tenker dere? Jeg personlig føler jo at jeg presser det litt... men mye kan jo skje på 1 dag eller to, sant?? Anonymous poster hash: faf42...893
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Om det bare er feber så hadde jeg ikke hatt problemer med å kjøre. Og der er enda et par dager igjen til jul så de rekker jo fint å bli friske:-) Anonymous poster hash: 519dc...148
studVest Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Tenker at mye kan endre seg innen lille julaften Hvis noen her blir syke/stormen tar seg opp eller det skjer noe annet krøll blir det jammen en nitrist jul på oss også
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Så bra at dere er positive! Med tanke på hvordan formen deres er i dag så synes jeg jo at jeg presser situasjonen, men de har jo vært syke i 3 dager nå,så feberen må jo snart gå ned igjen! Det handler bare om feber, litt hoste, så regner jeg med at de blir snørrete når febern går ned... Gjør vel ingenting reise om de bare har litt lav feber, tror dere det? Hi Anonymous poster hash: faf42...893
rasekatten Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Huff da god bedring med barna og håpe dere kommer dere av gårde til julaften. God jul uansett
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Jeg ville ikke gjort det. Tenk hvor slitsomt det er å reise 90 mil i bil når du er frisk. Mange ganger verre når man er syk! Dere får se det an hvordan formen blir, virker jo som om du er bestemt på å reise uansett. Men jeg ville nok ikke gjort det. Anonymous poster hash: 11207...ec7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Takk for det rasekatten Håper også vi kommer oss avgårde.. Vi skal nok få til noe om vi blir nødt til å være her. Håper bare at det går vår vei. Jeg personlig synes det blir nitrist ha jul med halvparten av gavene til ungene og ingen julemat, men det er jo ikke sikkert ungene bryr seg Jeg er kanskje mer opptatt av tradisjoner enn dem som ennå er så små ... Hi Anonymous poster hash: faf42...893
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Høres UTROLIG slitsomt ut for 2 åringen å kjøre så langt?!? Tror jeg ville satset på tog eller fly hvis det var mulig ihvertfall. Anonymous poster hash: 70ec0...370
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 6# Jeg er ikke bestemt på å reise. Vil jo reise hvis det går, men føler situasjonen er i grenseland.. er jo klart om de kvikner til i morgen så drar vi,men gir det seg ikke så sier det jo selv at vi ikke kan dra. Spørsmålet mitt er kan vi dra selv om de bare har f.eks 38 i feber? Hvis jeg tenker på totalen så er det skikkelig kjip å være hjemme,uten julemat,juletre, lite pakker, ingen julepynt osv. Så for dem så tror jeg de vil ha det bedre hos besteforeldrene sine. Masse god mat, pakke, masse familie mm. Familie som de ser sjeldent også...Huff Hi Anonymous poster hash: faf42...893
Gjest Frisk bris Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Har du sjekket om det finnes ledige flybilletter?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Togene er stappfulle og flybillettene er svindyre på disse tider. Er alenemor og får knapt noe i barnebidrag så har bare ikke råd til å betale reisa med fly eller tog. Er billigere for meg å reise med bil...Desverre. Er jo helt enig at det er en tung reise. Har gjort det før, ungene blir slitne,men det går fint. Vi stopper halvveis, som oftes, og overnatter. Så da blir det litt enklere,men sånn som det er nå blir vi nok nødt til å reise i ett. Er kanskje bare jeg som synes det er værst med ingen julepynt, nesten ingen julegaver, eller god mat? Tror dere det? Hi Anonymous poster hash: faf42...893
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 6# Jeg er ikke bestemt på å reise. Vil jo reise hvis det går, men føler situasjonen er i grenseland.. er jo klart om de kvikner til i morgen så drar vi,men gir det seg ikke så sier det jo selv at vi ikke kan dra. Spørsmålet mitt er kan vi dra selv om de bare har f.eks 38 i feber? Hvis jeg tenker på totalen så er det skikkelig kjip å være hjemme,uten julemat,juletre, lite pakker, ingen julepynt osv. Så for dem så tror jeg de vil ha det bedre hos besteforeldrene sine. Masse god mat, pakke, masse familie mm. Familie som de ser sjeldent også...Huff Hi Anonymous poster hash: faf42...893 Går fort å få handlet inn mat og ett juletre. Anonymous poster hash: da892...2e1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 # 6 igjen her. Med flere dager feber i kroppen ville jeg ikke reist hvis de fremdeles hadde feber. Kunne vurdert det hvis jeg kunne ta fly, men ikke ellers. Men, du kjenner dine unger og ser hvordan formen deres er, så er du som er best skikket til å bestemme. God jul - uansett hvor dere blir Anonymous poster hash: 11207...ec7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Togene er stappfulle og flybillettene er svindyre på disse tider. Er alenemor og får knapt noe i barnebidrag så har bare ikke råd til å betale reisa med fly eller tog. Er billigere for meg å reise med bil...Desverre. Er jo helt enig at det er en tung reise. Har gjort det før, ungene blir slitne,men det går fint. Vi stopper halvveis, som oftes, og overnatter. Så da blir det litt enklere,men sånn som det er nå blir vi nok nødt til å reise i ett. Er kanskje bare jeg som synes det er værst med ingen julepynt, nesten ingen julegaver, eller god mat? Tror dere det? Hi Anonymous poster hash: faf42...893 Hadde ikke dratt når ungene har vært syke så lenge og i alle fall ikke om du ikke har en ekstra voksen med som kan følge med på barna mens du kjører. Anonymous poster hash: da892...2e1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Hvordan skal jeg gjøre det da? Ta med mine syke unger på handletur? Nei,vettu hva. Da mener jeg de har det bedre i bilen. Rolig stille, temperert og de kan sovne til den monotone billyden. Hi Anonymous poster hash: faf42...893
Gjest Frisk bris Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Du er tøff som kjører så langt alene. Mye kan skje med formen allerede i morgen. Se det an. Dere kan jo også bare late som julaften er på onsdag også :-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Hvordan skal jeg gjøre det da? Ta med mine syke unger på handletur? Nei,vettu hva. Da mener jeg de har det bedre i bilen. Rolig stille, temperert og de kan sovne til den monotone billyden. Hi Anonymous poster hash: faf42...893 1 time på handling kontra 10-12 timer i bil? Anonymous poster hash: da892...2e1
Gjest Frisk bris Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 Men hva om besteforeldrene tar med seg mat, pynt og gaver og kommer til dere?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Kjempefin ide Frisk bris Eneste er at det kommer mer slekt, tanter og onkler mm.... Anonymous poster hash: faf42...893
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 Har du ingen som kan passe de ett par timer så du får handlet julemat/tre? Evt noen som kan handle det for deg? Syns det høres travelt ut å kjøre så langt med 2 små alene, ihvertfall om de ikke er i form.. Anonymous poster hash: eff83...314
Tarssan Skrevet 20. desember 2013 #21 Skrevet 20. desember 2013 De kvikner sikkert til snart jeg ville kjørt om det bare var litt feber og ellers i god allmenntilstand. God bedring og god jul
Gjest Frisk bris Skrevet 20. desember 2013 #22 Skrevet 20. desember 2013 God bedring til barna, se hvordan morgendagen blir og ta det derfra. Jeg ville nok reist hvis formen ble bedre, men hadde ikke tatt det så nøye om dere kom 1. eller 2. juledag isteden. Besteforeldrene blir sikkert med på å lage en "ekstra" julaften for barna på en annen dag enn 24.
Jojo x3 Skrevet 20. desember 2013 #23 Skrevet 20. desember 2013 Jeg hadde nok reist om de ble litt bedre, men det er jo jeg som kjenner mine unger best. Mine unger slapper godt av i bil, kan legge setene greit ned, de ser film og innimellom har vi pauser.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #24 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har reist langt mens jeg var syk på barneskolen. Fikk med dyne/ pute og pleid samt godter og mye drikke. Sov hele veien og hadde det igrunn ikke så værst. Jeg hadde reist om feberen gikk litt ned. Anonymous poster hash: 060de...0e3
*Miss Marple* Skrevet 20. desember 2013 #25 Skrevet 20. desember 2013 (endret) Jeg hadde nok ikke kjørt så langt med barn som ikke var 100 % friske. Julemat, gaver og pynt kan man raskt ordne på lille julaften og dere kan få en rolig og koselig feiring sammen selv om det ikke ble som planlagt. Men om de er feberfri i morgen og tilstanden ellers er ok kunne jeg tatt sjansen på søndag eller mandag. Håper dere får en fin jul uansett hvordan den blir feiret. Endret 20. desember 2013 av *Miss Marple*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå