Gå til innhold

Flere som venter på julebaby..?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har termin den 25, håper sterkt å unngå 24da, men aller helst å vente til januar....

Andre som venter på baby nå i julen? 

Litt vanskelig tidspunkt å ha termin på, i alle fall i min familie er det utrolig mye planer og selskaper hele tiden som innebærer reising og overnatting, de fleste har jo forståelse for vår situasjon, men har jeg ikke født forventes det at vi stiller opp.. Slitsomt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105965-flere-som-venter-p%C3%A5-julebaby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har termin 10dager etter deg, og tar julen med knusende ro!heldigvis gjør også familien på begge sider det, og forventer ingenting av oss, enten baby kommer midt i julestria eller over nyttår:-)

Folk bør senke forventningene sine til deg, å heller være glad om dere orker og kan :-)

Har termin 28.12 og fortalte familien vår i November at julaften feires hjemme i fred og ro med 2 åringen!

De øvrige juledagene tar vi som de kommer, men familien har stor forståelse for at vi ikke kan planlegge så mye. Jeg blir med på det jeg vil og orker! Vi kjenner jo ikke når (dag og tidspunkt) vi kommer til å føde, så forstår godt at du er usikker på å overnatte borte.

Gjør det som blir rett for DERE, så får de rundt bare bli litt skuffet!

Følg magefølelsen ;)

Har også termin 25:)  venter og venter, og håper at det skjer noe snart, da er det hvertfall legitimt å si at man er opptatt. Litt slitsomt med folk som ikke skjønner at det er hardt arbeid for kroppen å være høygravid..

Anonymous poster hash: 3ba96...bd0

Annonse

Termin 26.12. Her er familien veldig forståelsesfulle. Vi feirer julaften sammen med dem om vi orker, eller vi blir hjemme om det kjennes best. Veldig spennende å se når babyen kommer! Kjente en del murring i går/natt, men det har roet seg...Fint om barnet kommer i begynnelsen av januar, mtp skolestart, men hadde vært koselig om den kom nå i julem da... Må gjerne styre unna julaften da:) Kommer den i dag kan vi reise hjem julaften:) Men tviler egentlig på det...

Anonymous poster hash: 263db...5cf

Jeg har termin 24/12 ;-) og her familie og venner fått beskjed om at vi stiller opp på det vi kan, men jeg er førstepri i forhold til formen min. Har foreløpig ikke skjedd stort og det ser ut til at jeg kommer til å gå over, og selvfølgelig håper vi begge på at det da blir januarbarn i stede for desember, men de har en tendens til å komme når de selv er klare for det. Her får en bare smøre seg med tålmodighet og krysse fingrene for at frøkna vår velger å komme over ny året og ikke i jula :-).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...