Gå til innhold

Pynter dere mye til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi elsker å pynte til jul, og det er masse julepynt over alt. Jeg derimot er ikke så glad i å pynte til jul, og har ikke så mye pynt. Har selvfølgelig juletre og litt pynt for barnas skyld, men orker ikke lesse ned huset for så å lesse det ned igjen ei uke etterpå.

Hvor mye pynter dere?

Anonymous poster hash: f708a...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noe pynt overalt. Tar da ikke mer enn 30min å pynte og rydde det inn igjen.

Anonymous poster hash: 5c3a4...4f9
Skrevet

Har ikke så mye julepynt at jeg kan ha noe over alt heg da.

Skrevet

Blir mindre og mindre og mindre julepynt hvert år, ungene har noen ting som må frem, men utover det så bryr de seg ikke så mye om vi pynter mye. Men de som pynter.bare jeg har staker i vinduene så er igrunn jeg fornøyd. Og den må setter ungene ut.

Anonymous poster hash: 1ef78...4bc

Skrevet (endret)

Barna får nissesengetøy og lysende stjerner i vinduet. Kjøkkenet har røde gardiner og noen lyslykter ungene har laget i bhg. I stua er det juletre, masse stearinlys og noen juleblomster. Bittelitt nisser/engler innimellom, men det er veldig lite.

Stjerner i flere vinduer og lys i et bjørkehjerte utenfor døra :)

Endret av Bumblebeee
Skrevet

Nei, kassa med julepynt er ikkje kjempestor.

Når eg får meir ork skal det bli julegardiner på dass og nissar på sengetøyet ;)

Skrevet

Bra det ikke er bare meg som ikke stripynter til jul da. Jeg liker det ikke rett og slett, men pynter med det jeg har for barnas skyld.

Skrevet

Har fire kasser med julerelaterte pynt/tepper/duker...

Anonymous poster hash: 6c4f9...c47

Skrevet

Jeg har 9 store kasser + noe som ikke ligger i kassene. Elsker jul og julepynt, og hele huset er julepynta! Røde gardiner, duker, puter, tepper, nisser, engler, juleblomster og millioner av lys ;-) Ahh! Jeg syns det er så vakkert! De som ikke pynter noe særlig syns jeg har det stusselig og trist.

Anonymous poster hash: 84897...b53

Skrevet

Har ei kasse. Og den inneholder bla juletrefot og adventsstake, i tillegg til juletrepynt og 2 julestjerner :) Så en julestrømpe.

Anonymous poster hash: ef029...5cd

Skrevet

Bruker vel en times tid på å sette opp julepynten. Det skjer på lille juleaften. Hyggelig med minner og et gledestrålende barneansikt som lyse opp av all pynten!

På treet har vi masse nostalgi for min del. Pynt jeg lagde da jeg var barn, litt barnet mitt har lagd og litt arvet fra min kjære avdøde mormor.

Anonymous poster hash: 2b2ba...4ef
Skrevet

Nei,blir lite juletre(plast),noen få lysestaker figurer i vindu og en nissefamilie i seksjonen.har ikke plass til å pynte noe særlig.

Anonymous poster hash: 81ab7...150
Skrevet

Har egentlig ikke så veldig mye julepynt. Synes noen duker (ensfargede røde, grønne eller hvite), blomster (hvite julestjerner, noen svibler og amaryllis) og masse lys gjør mye av julen. Bruker stort sett bare kubbelys og t-lys. Røde og hvite. Krans utenfor døra, adventsstjerne i vinduet og lys i en busk ute. Pluss juletreet inne, da er det jul i heimen :) Har verken julegardiner, håndklær, sengeklær osv. Det blir for voldsomt for min smak. Har heller ingen nisser, men noen engler til pynt.

Anonymous poster hash: 29eb2...c04

Anonymous poster hash: 29eb2...c04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...