Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 En mann som skriver en statusoppdatering på facebook. Han har ikke sett datteren på nesten 4 år, han skriver at det er exen og hennes familie som er vanskelig og han får ikke se datteren pga de, og retten tar feil side. han har gjort om livet sitt drastisk. han får ikke en gang lov til å gi datteren sin en julegave. han kjemper og kjemper, men ingenting skjer. hva hadde dere tenkt? Anonymous poster hash: a43ca...61b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 At slikt skriver man ikke på facebook. Anonymous poster hash: 4870a...e69
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Håper han sletter den statusen raskt. Slik hører ingen steds hjemme på facebook. Anonymous poster hash: ba788...afd
Von Hertelhofen Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 At det alltid er minst to sider av en sak.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 ...hvis det er hans personlige situasjon vel og merke, og ikke et generelt engasjement i slike saker som han snakker om. Anonymous poster hash: ba788...afd
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 At han totalt mangler selvinnsikt, og dessuten er vanvittig egoistisk som setter sitt behov for å blåse ut offentlig mot ungens rett til privatliv og til å bli skjermet mot å bli utlevert og utskjemt i et offentlig fora.
*Miss Marple* Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 At han i beste fall mangler selvinnsikt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Veldig godt at det finnes oppegående mennesker. Det er bf som har skrevet dette. Han var voldelig mot meg, og ruser seg. Han har ikke endret seg selv om han tror det. Vi hsr vært gjennom utallige rettssaker, han har blitt observere av psykologer, som mener han er psykopat. Han eier ikke selvinnsikt. Etter statusen fikk han mase støtte meldinger, og jeg var så egoistisk. Presanger han ville gi var ett dyr og det har jeg ikke tid eller lyst på. Siden hun bare er 4.5 år kan ikke hun ha ansvar for ett dyr Anonymous poster hash: a43ca...61b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Veldig godt at det finnes oppegående mennesker. Det er bf som har skrevet dette. Han var voldelig mot meg, og ruser seg. Han har ikke endret seg selv om han tror det. Vi hsr vært gjennom utallige rettssaker, han har blitt observere av psykologer, som mener han er psykopat. Han eier ikke selvinnsikt. Etter statusen fikk han mase støtte meldinger, og jeg var så egoistisk. Presanger han ville gi var ett dyr og det har jeg ikke tid eller lyst på. Siden hun bare er 4.5 år kan ikke hun ha ansvar for ett dyr Anonymous poster hash: a43ca...61b Det er dessverre noe slike rundt om. Enda godt at retten har forstått hvordan han er. Jeg har en venninne som ikke ble hørt i samme situasjon. Jeg vet om en sak hvor far faktisk ikke er slik han blir beskyldt for å være, men jeg tror (håper) det er et fåtall av tilfellene. Svertekampagner mellom foreldre bør ikke forekomme, og i hvert fall ikke på facebook! Hadde du en tråd om gaven det var snakk om? Bra du har satt foten ned, for det krever masse å ha ansvar for dyret. Noen vil kanskje se det som "snillt og sjarmerende" av ham å ville gi barnet det dyret. Men det ville blitt ditt ansvar i mange, mange år fremover. Et dyr du i utgangspunktet ikke ønsket deg heller, og det ville blitt feil. Uansett så burde han forstå at barnet er for lite til å "få" et dyr! Anonymous poster hash: 3c88c...0f8
★julestjerne★ Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Tenker at dette er kin den eine sida av saka, og at ein ikkje kan meine noko særlig basert på det.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 At når man skriver slikt på et sosialt medie mangler man selvinnsikt. Hører ingen steder hjemme på facebook. Hva forventer han? Sympati? Regner ikke med han får så mye respons på det, hadde jeg lest det som utenforstående hadde jeg synest at det var ubehagelig.... Anonymous poster hash: 11c42...c43
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Veldig godt at det finnes oppegående mennesker. Det er bf som har skrevet dette. Han var voldelig mot meg, og ruser seg. Han har ikke endret seg selv om han tror det. Vi hsr vært gjennom utallige rettssaker, han har blitt observere av psykologer, som mener han er psykopat. Han eier ikke selvinnsikt. Etter statusen fikk han mase støtte meldinger, og jeg var så egoistisk. Presanger han ville gi var ett dyr og det har jeg ikke tid eller lyst på. Siden hun bare er 4.5 år kan ikke hun ha ansvar for ett dyr Anonymous poster hash: a43ca...61b Det er dessverre noe slike rundt om. Enda godt at retten har forstått hvordan han er. Jeg har en venninne som ikke ble hørt i samme situasjon. Jeg vet om en sak hvor far faktisk ikke er slik han blir beskyldt for å være, men jeg tror (håper) det er et fåtall av tilfellene. Svertekampagner mellom foreldre bør ikke forekomme, og i hvert fall ikke på facebook! Hadde du en tråd om gaven det var snakk om? Bra du har satt foten ned, for det krever masse å ha ansvar for dyret. Noen vil kanskje se det som "snillt og sjarmerende" av ham å ville gi barnet det dyret. Men det ville blitt ditt ansvar i mange, mange år fremover. Et dyr du i utgangspunktet ikke ønsket deg heller, og det ville blitt feil. Uansett så burde han forstå at barnet er for lite til å "få" et dyr! Anonymous poster hash: 3c88c...0f8 Ja det var jeg som skrev en tråd om det. Og det var en skilpadde, de kan jo bli opptil 100 år. Og jeg skrev ett høflig og forsiktig svar om hvorfor vi ikke kunne ta det dyret. Jeg har aldri skrevet noe som helst om han eller saken på Facebook og kommer aldri til å gjøre det heller. Vi er ikke venner på Facebook, men Han har åpen profil Anonymous poster hash: a43ca...61b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 At når man skriver slikt på et sosialt medie mangler man selvinnsikt. Hører ingen steder hjemme på facebook. Hva forventer han? Sympati? Regner ikke med han får så mye respons på det, hadde jeg lest det som utenforstående hadde jeg synest at det var ubehagelig.... Anonymous poster hash: 11c42...c43 Han fikk litt sympati, men vennene hans er jo samme typer som han selv Anonymous poster hash: a43ca...61b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Veldig godt at det finnes oppegående mennesker. Det er bf som har skrevet dette. Han var voldelig mot meg, og ruser seg. Han har ikke endret seg selv om han tror det. Vi hsr vært gjennom utallige rettssaker, han har blitt observere av psykologer, som mener han er psykopat. Han eier ikke selvinnsikt. Etter statusen fikk han mase støtte meldinger, og jeg var så egoistisk. Presanger han ville gi var ett dyr og det har jeg ikke tid eller lyst på. Siden hun bare er 4.5 år kan ikke hun ha ansvar for ett dyr Anonymous poster hash: a43ca...61b Det er dessverre noe slike rundt om. Enda godt at retten har forstått hvordan han er. Jeg har en venninne som ikke ble hørt i samme situasjon. Jeg vet om en sak hvor far faktisk ikke er slik han blir beskyldt for å være, men jeg tror (håper) det er et fåtall av tilfellene. Svertekampagner mellom foreldre bør ikke forekomme, og i hvert fall ikke på facebook! Hadde du en tråd om gaven det var snakk om? Bra du har satt foten ned, for det krever masse å ha ansvar for dyret. Noen vil kanskje se det som "snillt og sjarmerende" av ham å ville gi barnet det dyret. Men det ville blitt ditt ansvar i mange, mange år fremover. Et dyr du i utgangspunktet ikke ønsket deg heller, og det ville blitt feil. Uansett så burde han forstå at barnet er for lite til å "få" et dyr! Anonymous poster hash: 3c88c...0f8 Ja det var jeg som skrev en tråd om det. Og det var en skilpadde, de kan jo bli opptil 100 år. Og jeg skrev ett høflig og forsiktig svar om hvorfor vi ikke kunne ta det dyret. Jeg har aldri skrevet noe som helst om han eller saken på Facebook og kommer aldri til å gjøre det heller. Vi er ikke venner på Facebook, men Han har åpen profil Anonymous poster hash: a43ca...61b Når han topper det hele med at han har åpen profil (ikke at dette hadde vært greit om det kun var venner som så dette heller) så beviser han bare at det er en grunn til at han ikke får ha med barnet sitt å gjøre, han mangler all form for selvinnsikt! Jeg hadde meldt statusen til facebook, hvor jeg hadde forklart situasjonen, så de kunne fjernet den.. For ungen sin del. Anonymous poster hash: 7b9c9...976
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Jeg ville tenkt at fyren ikke var helt god i hodet som skriver en slik status.... Anonymous poster hash: 3f676...3de
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Veldig godt at det finnes oppegående mennesker. Det er bf som har skrevet dette. Han var voldelig mot meg, og ruser seg. Han har ikke endret seg selv om han tror det. Vi hsr vært gjennom utallige rettssaker, han har blitt observere av psykologer, som mener han er psykopat. Han eier ikke selvinnsikt. Etter statusen fikk han mase støtte meldinger, og jeg var så egoistisk. Presanger han ville gi var ett dyr og det har jeg ikke tid eller lyst på. Siden hun bare er 4.5 år kan ikke hun ha ansvar for ett dyr Anonymous poster hash: a43ca...61b Det som er problemet nå i samfunnet generelt er at det er tendenser til å gå imot den såkalte feminismen. Kvinner bør være hjemmeværende, aldri drikke alkohol eller være ute med venninner, kun passe familien, mann, barn og hus. Mannen kan gjøre hva han vil med hvem han vil og når han vil, hvis kona sier noe på det er HUN kjip. Fedrekvota er på 14 uker og mødrekvota på 9 uker. Selv om det er mor som går gravid, føder og ammer. Man sier "VI er gravide" og "VI føder" selv om mannen kun er deltagende som tilskuer og støtte i disse tingene. Og det har akkurat vært artikkel i VG eller Dagbladet om at barn som blir mishandlet seksuelt av faren sin ikke blir trodd på, og mødre som prøver å få faren til å miste samværsrett grunnet seksuell mishandling mister selv omsorgsretten for barna fordi de er så "vanskelig og vrang mot faren", slik at ungene blir sendt til faren som hovedomsorgsperson og fortsetter å bli mishandlet. Ble helt rystet da jeg leste det. Anonymous poster hash: 5ad6e...66d
ærlig talt Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Folk som er så utleverende på sosiale medier er ofte ikke den skarpeste kniven i skuffen, tenker jeg. Hadde jeg lest denne statusen hadde jeg tenkt at "her er det noe han ikke forteller".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå