Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Har dessverre engang jeg hadde ekstremt dårlig råd stjålet 2 pakker med kjøttdeig og noen pakker med potetmos. Jobber et sted der vi må lage mat og har alltid mye ferdigposer tilgjengelig. Er ikke stolt over meg selv for dette, men var så sulten at jeg gråt fordi magen sa ifra. Anonymous poster hash: c267f...bb5
Syrin84 Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Ja.. Paracet, ibux og gamle brødskiver fra kjøleskapet.. AIAI!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Nei, ikke noe som noen har lagt merke til. Anonymous poster hash: bf04a...14c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Nei, ikke noe som noen har lagt merke til. Anonymous poster hash: bf04a...14c Så hvis ingen legger merke til det, så er det ikke å stjele? Anonymous poster hash: e09c2...4ae
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Opptil flere ganger!! finner du ikke en kulepenn, så er den garantert i min veske. Susehode!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Nei. Har jeg trengt å kopiere, har jeg spurt om lov. Kulepenner, plastlommer osv - det er ikke dyrt og jeg klarer fint å kjøpe det selv! Jeg har derimot tatt med ting på jobb hjemmefra som jeg har brukt der Anonymous poster hash: c903b...c6a
Himmel og hav Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Ikke med overlegg, men du verden så mange ganger jeg har kommet hjem og oppdaget at jeg har kulepenn festet i genseren! Så havner den gjerne i veska, med det formål å ta den med tilbake på jobb, men innen jeg er der, så har jeg glemt at den ligger der - og sånn går nu dagan
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Jaa! Men ikke med vilje , og kun snakk om kulepenner som jeg glemmer å ta ut av lommen ! Tar de alltid med tilbake da, selvom vi har veldig mange av de på jobb. Anonymous poster hash: 3451e...fa3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Ikke med overlegg, men du verden så mange ganger jeg har kommet hjem og oppdaget at jeg har kulepenn festet i genseren! Så havner den gjerne i veska, med det formål å ta den med tilbake på jobb, men innen jeg er der, så har jeg glemt at den ligger der - og sånn går nu dagan Akkurat som med meg, dette Anonymous poster hash: dda0f...96c
Gjest Skrevet 20. desember 2013 #11 Skrevet 20. desember 2013 Mepore, sakser, bomullsdotter og gud vet hva jeg har i lommene når jeg går hjem fra jobb. Og dette er ikke med overlegg selvsagt. Til og med en klyx hadde jeg i lomma
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Ja, men ikke med vilje. Har nok kommet med noen tyvetalls(!!) penner og tapetkniver. Legges i skuffa hjemme når jeg kom fra jobb, og etter noen måneder er det rimelig fyllt opp. Deretter samler jeg sammen alle jeg finner og tar de med meg på jobb igjen og legger de på kontoret, så sånn sett så stjeler jeg kanskje ikke for jeg legger det jo tilbake igjen? Men noen forsvinner vel og da er det jo nasking Anonymous poster hash: 58562...cb9
Von Hertelhofen Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Mepore, sakser, bomullsdotter og gud vet hva jeg har i lommene når jeg går hjem fra jobb. Og dette er ikke med overlegg selvsagt. Til og med en klyx hadde jeg i lomma Samme her. Her kom klyxen til nytte også Men har stjålet med overlegg en gang, nemlig et urinprøveglass. (fy meg !)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #14 Skrevet 20. desember 2013 Printet og kopiert. Kulepenner. En pakke latexhansker. Håndsprit. Mat som har gått ut på dato (strengt forbudt spise, skal jo kastes..), post-it. Det meste ubevisst. Ok, print og kopi var ikke akkurat ubevisst da. Anonymous poster hash: 987f6...246
jostine Skrevet 20. desember 2013 #15 Skrevet 20. desember 2013 Mepore, sakser, bomullsdotter og gud vet hva jeg har i lommene når jeg går hjem fra jobb. Og dette er ikke med overlegg selvsagt. Til og med en klyx hadde jeg i lomma Samme her. Her kom klyxen til nytte også Men har stjålet med overlegg en gang, nemlig et urinprøveglass. (fy meg !) Jeg har to urinprøveglass på samvittigheten
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #16 Skrevet 20. desember 2013 Ja, når jeg var yngre Anonymous poster hash: f835c...564
Superdolly Skrevet 20. desember 2013 #17 Skrevet 20. desember 2013 Nei, det har jeg greid å unngå. Har kopiert privat et par ganger, men skriver det alltid opp slik at jeg får betale for det etterpå.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #18 Skrevet 20. desember 2013 Hæ, betale for ting man printer ut privat? Dersom jeg skal printe ute noe, privat eller ei så gjør jeg det alltid på jobb. Kommer kanskje an på hva slags jobb man har eller? Anonymous poster hash: 68f74...2ac
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #19 Skrevet 20. desember 2013 Da jeg var yngre spiste jeg sjokoladebarer og tok drikke fra kjøleskapet på jobben. Av og til lurte jeg unna kontanter jeg ikke slo inn på kassen. Dette er stjeling og ikke noe jeg er stolt av i dag! I samme periode nasket jeg også i butikker. Stjal varer for flere titusener i løpet av en to-treårs periode. I dag er jeg den mest ærlige og redelig personen du kan komme over. Heldigvis kan man forandre seg. Anonymous poster hash: 951d9...60b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #20 Skrevet 20. desember 2013 En 10-12 urinprøveglass må jeg nok stå til ansvar for. Og 3 utskrifter av en 50 siders skoleoppgave... Anonymous poster hash: dde47...c73
MammantilNurket Skrevet 20. desember 2013 #21 Skrevet 20. desember 2013 Ikke med vilje, men jeg er fæl til å ta med meg penner
Gjest meg mamma? Skrevet 20. desember 2013 #22 Skrevet 20. desember 2013 Mepore, sakser, bomullsdotter og gud vet hva jeg har i lommene når jeg går hjem fra jobb. Og dette er ikke med overlegg selvsagt. Til og med en klyx hadde jeg i lomma Jeg pleier å ta med meg legoklosser, sutter og andre småleker Uff, jeg er en sosekopp som putter alt i lommene, tar det alltid med tilbake da
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #23 Skrevet 20. desember 2013 Printet og kopiert. Kulepenner. En pakke latexhansker. Håndsprit. Mat som har gått ut på dato (strengt forbudt spise, skal jo kastes..), post-it. Det meste ubevisst. Ok, print og kopi var ikke akkurat ubevisst da. Anonymous poster hash: 987f6...246 Er godt gjort å ta med en pakke latexhansker ubevisst da Anonymous poster hash: fc6e7...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå