Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Hva er dine erfaringer med det? Mistet nå nylig i uke 12, kroppen ordnet opp selv. Var på en siste kontroll i går, og da så de ganske små rester der og de mente på at første mens kom til å bli sterkere enn normalt. Har så lyst å prøve igjen med en gang, men det er kanskje ikke så lurt..? Gynokologen sa at jeg burde vente to eller tre sykluser slik at det var lettere å regne ut termin. Anonymous poster hash: 66e40...cdc
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Legen på sykehuset sa til meg at jeg ikke ville bli gravid før kroppen var klar uansett, og at det var lettere å bli gravid rett etter man har mistet. Vi kjørte på med en gang jeg sluttet å blø og ble gravide før jeg rak å få mensen. Gutten var perfekt da vi var på OUL. Jeg fikk da termindato som var 1 dag tidligere enn den som allerede var satt. Ikke noe problem Anonymous poster hash: 25260...942
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Gikk mindre enn 1mnd mellom sa og ny graviditet. Gikk kjempefint og vi har fått verdens flotteste gutt Anonymous poster hash: 1f31e...534
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Hadde en SA med utskrapning. Gynekoligen sa det var bare å kjøre rett på. Ble gravid umiddelbart, men svangerskapet endte i nok en SA. Neste gynekolog sa det hadde vært dødsdømt grunnet utskrapningen og bad oss vente 1-2 sykluser. Ble gravid etter 1 syklus og bar frem barnet. Anonymous poster hash: 3d70c...7b2
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Fikk aldri mensen igjen etter sa, men en liten gutt 9mnd senere:-) Anonymous poster hash: f3c16...6f1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Godt med gode erfaringer Anonymous poster hash: 66e40...cdc
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Gravid rett etter sa (ble egentlig anbefalt å vente en to-tre mnd) Resultatet en helt frisk og fin 5-åring Anonymous poster hash: 19ffe...0ef
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Gravid rett etter sa (ble egentlig anbefalt å vente en to-tre mnd) Resultatet en helt frisk og fin 5-åring Anonymous poster hash: 19ffe...0ef Så bra at det gikk bra:) I hvilken uke mistet du? Anonymous poster hash: 66e40...cdc
Urwa Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Venninden min ble gravid 2 uker etter spontanabort... Han er 5 mnd nå
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Hadde også SAi uke 12 hvor kroppen ordnet opp selv, jeg visste ikke at jeg var gravid, visste bare at noe var galt. Hadde smerter hver dag, men jobbet mye og kunne ikke dra til legen. Rett etter ble jeg gravid igjen og opplevde SA på nytt. Ble så lei meg og nedbrutt at siden har jeg ikke turt å prøve. Sliter med angst osv... Anonymous poster hash: e999f...541
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #11 Skrevet 21. desember 2013 Hadde også SAi uke 12 hvor kroppen ordnet opp selv, jeg visste ikke at jeg var gravid, visste bare at noe var galt. Hadde smerter hver dag, men jobbet mye og kunne ikke dra til legen. Rett etter ble jeg gravid igjen og opplevde SA på nytt. Ble så lei meg og nedbrutt at siden har jeg ikke turt å prøve. Sliter med angst osv... Anonymous poster hash: e999f...541 Så trasig Anonymous poster hash: 66e40...cdc
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Hva er dine erfaringer med det? Mistet nå nylig i uke 12, kroppen ordnet opp selv. Var på en siste kontroll i går, og da så de ganske små rester der og de mente på at første mens kom til å bli sterkere enn normalt. Har så lyst å prøve igjen med en gang, men det er kanskje ikke så lurt..? Gynokologen sa at jeg burde vente to eller tre sykluser slik at det var lettere å regne ut termin. Anonymous poster hash: 66e40...cdc Jeg ble gravid rett etter SA i uke 9. Resultatet ble en flott gutt som akkurat har fylt 8 år:-) Anonymous poster hash: 7da15...eb8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 Hva er dine erfaringer med det? Mistet nå nylig i uke 12, kroppen ordnet opp selv. Var på en siste kontroll i går, og da så de ganske små rester der og de mente på at første mens kom til å bli sterkere enn normalt. Har så lyst å prøve igjen med en gang, men det er kanskje ikke så lurt..? Gynokologen sa at jeg burde vente to eller tre sykluser slik at det var lettere å regne ut termin. Anonymous poster hash: 66e40...cdc Jeg ble gravid rett etter SA i uke 9. Resultatet ble en flott gutt som akkurat har fylt 8 år:-) Anonymous poster hash: 7da15...eb8 Så herlig Nå får jeg bare vente på eggløsning.. Har fortsatt positiv graviditetstest, og eggløsningstesten skimter også en strek, så er nok graviditetshormoner som fortsatt henger igjen. Fikk forøvrig masse slim på papiret i går, men det er vel kanskje vanlig etter en abort? Anonymous poster hash: 66e40...cdc
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #14 Skrevet 21. desember 2013 Har ikke fått første mens og vi prøver alt nå. På sykehuset sa de vent en måned eller to. På privatklinikken sa de bare prøv når du er klar. Er ikke kroppen klar blir jeg rett og slett ikke gravid. Han er en av Norges fremste på fertilitet hos kvinner så stoler på han. Jeg synes det er fint å prøve igjen alt nå. Har vært litt stressa på at jeg må vente men nå som jeg er prøver igjen er jeg helt rolig. Masse lykke til. :-) Anonymous poster hash: bcbea...646
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #15 Skrevet 21. desember 2013 Hva er dine erfaringer med det? Mistet nå nylig i uke 12, kroppen ordnet opp selv. Var på en siste kontroll i går, og da så de ganske små rester der og de mente på at første mens kom til å bli sterkere enn normalt. Har så lyst å prøve igjen med en gang, men det er kanskje ikke så lurt..? Gynokologen sa at jeg burde vente to eller tre sykluser slik at det var lettere å regne ut termin. Anonymous poster hash: 66e40...cdc Jeg ble gravid rett etter SA i uke 9. Resultatet ble en flott gutt som akkurat har fylt 8 år:-) Anonymous poster hash: 7da15...eb8 Så herlig Nå får jeg bare vente på eggløsning.. Har fortsatt positiv graviditetstest, og eggløsningstesten skimter også en strek, så er nok graviditetshormoner som fortsatt henger igjen. Fikk forøvrig masse slim på papiret i går, men det er vel kanskje vanlig etter en abort? Anonymous poster hash: 66e40...cdc Jeg hadde enorm slimproduksjon og fikk eggløsning to dager senere. Kanskje eggløsning er rett rundt hjørnet for deg. :-) Anonymous poster hash: bcbea...646
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. desember 2013 #16 Skrevet 21. desember 2013 Føler dere for å prøve igjen med det samme, så er det opp til dere Var det vi fikk beskjed om både når vi mistet i uke 20/21 og når vi mistet i SA ca 5 mnd etter det (var da 5 uker på vei) at det måtte gå på hva vi selv følte oss mentalt klare for, ikke hva de som regel anbefaler. Ble gravid 5 mnd etter vi mistet første ganger, men etter SA i uke 5, så ble jeg gravid igjen bare dager etter blødningene stoppet opp. Resultatet er snart 3 år Og lillesøsteren "oi sann" er snart 2 år
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #17 Skrevet 21. desember 2013 Så bra at det har gått fint med så mange Anonymous poster hash: 66e40...cdc
Anerikke Skrevet 21. desember 2013 #18 Skrevet 21. desember 2013 Jeg ble gravid kanskje to uker etter SA. Flott gutt!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #19 Skrevet 21. desember 2013 Jeg ble gravid kanskje to uker etter SA. Flott gutt! Så bra Hvor lang var du på vei når du mistet? Anonymous poster hash: 66e40...cdc
Tisa Skrevet 11. januar 2014 #21 Skrevet 11. januar 2014 (endret) Jeg fant ut i begynnelsen av desember at jeg var gravid - to positive tester og uteblit mens! Dette var ikke planlagt, så jeg var utrolig usikker på hvor langt jeg var på vei. Jeg bestilte ultralyd for å sjekke, og der fikk jeg vite at jeg hadde tidlig SA Jeg blødde i ca 1 uke etter dette (frem til 24 des.) og gravid symptomene forsvant relativt raskt. En uke ut i det nye året begynte symptomene å vise seg igjen; luft i magen, ømme bryster, hetetokter/frysninger, og HELT utmattet & trøtt (kunne sovet hele dagen!). Dette ligner veldig sånn jeg hadde det i desember, men er da ikke dette veldig raskt etter SA? Jeg tok en test for 2 dager siden og den var svakt positiv (men definitivt positiv). Jeg vet også at HCG nivåene i kroppen kan ta en stund før de går ned, og at dette kan gi utslag på tester, men at jeg skulle få symptomer igjen? Jeg skal uansett til legen neste uke for å ta blodprøver og finne ut hva som foregår Endret 11. januar 2014 av Tisa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå