Gå til innhold

Kan det stemme? Oppsøkte i frustrasjon akupunktør pga min datters (2 mnd) kolikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde første time idag.

Vanligvis er hun sutrete mye av sin våkentid (som er stort sett hele dagen fordi hun aldri klarer sove mer enn 10-15 min av gangen).

Ellers hylgriner hun masse og senest igår på denne tiden stod jeg og bysset og bar mens hun strigråt.

Under behandling idag skrek hun. Etterpå sovnet hun i bilstolen, men våknet da vi kom hjem.

Hun fikk mat og sov litt av og på i 2 timer. Deretter mat igjen og litt kosing og leking i babygym. Merket at hun begynte å bli trøtt og la henne ned på sofaen. Nå sover hun.

Tidligere har jeg stresset leeenge for å få henne til å sovne, og selv om det kanskje så ut som hun sov så lå hun å suttet på smokken. Det gjør hun forsåvidt nå også, men bare det at hun la seg til av seg selv og at vi ikke har hatt noe hylskriking så langt idag virker jo til å være stor forbedring.

Er det for tidlig å håpe, eller kan det se ut som min datter har hatt en positiv forbedring etter denne behandlingen. Skal til ny behandling på mandag :)

Andre som har erfaring?

Anonymous poster hash: 41b84...365
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn effekt hadde vi også første ettermiddag/kveld etter manuellterapi behandling. Han sa det kunne bli enten skriking en hel kveld eller soving en hel kveld.

Heldigvis ble det soving.

Det ble etter det ca annenhver dag med soving/skriking etter dette et par uker, så var det over.

Lykke til :D

Skrevet

Fins ingen forskning (såvidt jeg vet) som støtter dette. Men man skal ikke undervurdere placebo....

Anonymous poster hash: ef2d2...0a9

Skrevet

Man kan bli svært sliten av å få akupunkturbehandling. Kanskje har det også fungert bra. MEN som regel er det flere behandlinger som skal til for å fikse ett problem.

Anonymous poster hash: 9f630...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...