Lovise83 Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Hadde mitt 3. Icsi forsøk i november hvor jeg ble gravid, men mistet alerede i uke 5! Jeg pleier og spotte etpar dager før mensen kommer, og nå på tirsdag altså 10dpo, hadde jeg en bitte liten rød prikk i trusa, og regnet med det var mensen som var på veg...! Men det ble med den lille prikken! Tok en billigstrimmel i dag tidlig som ble positiv! Var veldig uventet, så jeg måtte ta en cb+ også! Den ble også positiv! :-) er kjempeglad, men etter 1 MA, 2 SA og en kjemisk er jeg veldig innstilt på at det kansje ikke varer så lenge! :-) får bare krysse fingrene for at den sitter denne gang....! Nesten litt flau over å være på disse sidene og så har jeg klart og blitt gravid to ganger selv under prosessen! Hadde bare spiren snart holt seg på plass!!
Bare meg123 Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Gratulerer Du er ihvertfall heldig,som blir så fort gravid,oppi all elendigheta!! Krysser fingrene for at spira sitter nå da!!! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Jeg hadde også en bitteliten rød flekk i trusa, og jeg var gravid Nå har jeg en frisk og sterk gutt på 7 mnd Lykke til med graviditeten, håper det går strålende!! Anonymous poster hash: 7d603...0cb
Lovise83 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2013 Ja! Jeg vet jeg er superheldig! Hadde bare vært enda litt heldiger vist spira hadde blitt der den er i 9 mnd! :-) merkelig! Vi har vert prøvere i 4 år, og det siste året har jeg vært gravid 3 ganger nå!! (+en kjemisk) skjønner ikke helt hva son skjer! Min samboer har dårlig kvalitet, så aner ikke hvordan vi får det til! Men går nok lenge føt jeg tør å la meg selv juble ja! :-S
Opp Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Oh Lovise83, så gøy! Det er jo superkult! Kanskje mannen din sin kvalitet har tatt seg opp nå får vi da endelig håpet lille spire sitter, skjønner du ikke tør å juble helt enda m din historie.
Lovise83 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2013 Ja, skjønner ikke helt det heller! Hadde jo forsøk i november, og da brykte de icsi på alle eggene pga dårlig sædkvalitet! Hm! Vi får bate krysse fingre å håpe på at det er vår tur nå:-)
Nurse77 Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Gratulerer så mye Lovise! NÅ skal det gå bra!:-))) Det har jeg bestemt! Og god jul<3
Lovise83 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2013 Hehe, tusen takk;-) å god jul til deg også;-)
Petra-prøvedokke Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Å så gøy krysser fingrene for dere:) må det gå godt nå
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 21. desember 2013 #12 Skrevet 21. desember 2013 Ååååå så herlig!!!!! Gratulerer så masse!
Tante_Esel Skrevet 21. desember 2013 #13 Skrevet 21. desember 2013 et lite julemirakel tar du noen medisiner for å holde fast på spira? ønsker deg lykke til denne gangen Louise!!!!
Lovise83 Skrevet 21. desember 2013 Forfatter #14 Skrevet 21. desember 2013 Tusen takk:-) Jeg tar fruktus femina (babyklister) Jeg har to pakker med blodfortynnende sprøyter fra forige forsøk! Burde jeg ta de nå kansje....?
Ringo79 Skrevet 22. desember 2013 #15 Skrevet 22. desember 2013 Gratulerer!!! Godt med gladhistorier oppi alt slit og tristhet❤. Krysser fingrene for at spira sitter svært godt denne gangen❤❤❤
sunfly Skrevet 22. desember 2013 #16 Skrevet 22. desember 2013 Hipp hurra....nå er det vel sannelig din tur♡♡♡
Lovise83 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #17 Skrevet 22. desember 2013 Tusen takk for det! Håper det er vår tur nå ja! :-) men ikke ant å gjør enn å krysse fingre og tær! Hvordan er det med deg sunfly! Hvor langt har du kommt?
sunfly Skrevet 23. desember 2013 #18 Skrevet 23. desember 2013 Jeg er i dag faktisk så langt som 16+1. Det er helt utrolig. Virker som en evighet siden ivf-prosessen....selvom når man sitter midt i det er det virkelig altoppslukende. Går og ventet på et lite dult eller spark eller no hver dag nå. Bare en bekreftelse på at det er no der.....hehe Ordinær ul 8. Januar. Krysser virkelig fingrene for deg denne gangen oxo. Verdens beste julegave, eller hva?
Lovise83 Skrevet 23. desember 2013 Forfatter #19 Skrevet 23. desember 2013 Ja, det er vertfall sikkert! Julegave og fødselsdagsgave i ett;-) har fødselsdag 1.september selv, så det gadde vert fint! Åh, du er heldig som har komt så langt:-) begynt og handle inn litt eller? :-)
sunfly Skrevet 23. desember 2013 #20 Skrevet 23. desember 2013 Har jo tre barn fra før hvorav to gutter....tror dette blir en gutt oxo. Lite som trengs da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå