Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #26 Skrevet 21. desember 2013 Jeg ble også overrasket da sønnen min sa de to hadde fri pga ferie. Det kan godt være de har reist på tross av avslag. Anonymous poster hash: 4fd68...b95
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #27 Skrevet 21. desember 2013 Liker ikke rigide regler, det blir vanskelig for alle som ikke er helt A4. Anonymous poster hash: cd7bc...33a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #28 Skrevet 21. desember 2013 Jøss, er det slutt på å skrive en forespørsel i meldeboka, som vises til læreren? Saksbehandling? Haha.... A4, ja... Anonymous poster hash: 6fd89...26f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #29 Skrevet 21. desember 2013 I Oslo så er det helt klin umulig. Med mindre noen dævver. Men altså, det har ingen konsekvenser å reise vekk en uke Anonymous poster hash: f9964...ebe To i klassen til sønnen min som har hatt fri denne uken som har gått. Ferie. Dette er i Oslo.Jøss, da følger ikke skolen til ditt barn reglene da. Det er nemlig nulltoleranse for å ta fri for å reise på ferie, uansett årsak. Anonymous poster hash: f9964...ebe Tull!! Mine to nieser på 3 og 8 trinn fikk fri 3 dager før jul og 7 skoledager (10 skoledager) i forbindelse med å reise til Tyskland i julen, pappans hjemland. Dette er også Oslo. Nei, det er ikke tull! I følge de nye vedtektene til Oslo-skolen så får man ikke fri for å reise på ferie, uansett hvorfor man reiser. Så om de har fått fri, så følger ikke skolene vedtektene. Vi fikk selv skriftlig avslag når vi søkte om fri, med kopi av vedtektene i posten. Vi reiser for det, men kjipt å få avslag. Da vi reiste for å besøke familie for to år siden fikk vi skolefri. Anonymous poster hash: f9964...ebe Nå har de jo endret litt på dette igjen, så det er fortsatt mulig å få fri i Oslo-skolen. http://www.dagbladet.no/2013/10/23/nyheter/ferie_med_barn/skole/innenriks/utdanning/29935020/ Anonymous poster hash: af291...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå