Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Hei, Jeg har ikke hatt mens på flere år, fordi jeg bruker minipille. Den 03.12 gikk jeg tom på brettet mitt, og skulle reise bort. Så fra Onsdag til mandag var jeg uten p-piller. Hentet ut og begynte på nytt brett den mandagen. I går (sorry details) hadde jeg så vondt i rumpa, og ser at jeg har blitt veldig betent (hemoroid?) Leste litt om det på nett i dag, og det kommer av diare, forstoppelse eller graviditet. Gikk på do i sted, og der har det kommet brunt utflod. Det har jeg aldri! (festeblødning?) Blir jo litt bekymret jeg nå..? Det er jo den 20.12 i dag, så det er ikke mens pga de glemte pillene nå så sent etter jeg begynte på de igjen. Anonymous poster hash: ee477...6ca
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Anyone? Det blir kriiise i heimen hvis dette kan være graviditet.. HI Anonymous poster hash: ee477...6ca
Kanutten83 Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Hvis du har hatt et opphold på pillene utenom den vanlige pillefrie uka og hatt ubeskyttet sex, ja da er jo sjansen der for en graviditet. En test er nok på sin plass Jeg har med alle mine tre fått brun/beige utflod,liten blødning noen dager før forventet mens når jeg har vært gravid. For din del håper jeg denne utfloden/blødning skyldes at det er blitt litt kluss med syklusen din pga et opphold
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #4 Skrevet 20. desember 2013 Tusen takk for svar! Blir engstelig, hemorider kan komme av graviditet og festeblødning likeså.. Blir jo litt paranoid og husker at jeg var kvalm i begynnelsen av uke også, hehe Det er ikke rødt det som kommer, helt brunt.. HI Anonymous poster hash: ee477...6ca
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har ingen pillefrie dager på P-pillene mine forresten, bruker Cerazette, med 28 piller i.. (minipille) Har altså ikke opphold og ikke hatt mens på 4 år nå. Ble gravid for 5 år siden, da også med kluss med pillen. HI Anonymous poster hash: ee477...6ca
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Leste du hvorfor man kan få hemorider når man er gravid??? Anonymous poster hash: 0287c...72c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Ok, skjønner hvor du vil hen, hehe Akkurat det kommer sikkert av forstoppelse rett og slett... HI Anonymous poster hash: ee477...6ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå