Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #1 Skrevet 20. desember 2013 Flere finner sokker med sæd rundt omkring, kondomer, håndklær og diversr. Er dette vanlig for voksne folk? Min mann runker ikke rundt omkring. Han gjør det i dusjen innimellom, men skjer ikke så ofte. Trodde ikje det var vanlig å gjøre det så ofte og rundt omkring i huset jeg. Anonymous poster hash: d73bb...22b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #2 Skrevet 20. desember 2013 Haha! Hvor får du dette fra?? Har aldri hørt at noen finner sokker med sæd rundt omkring i huset, jeg Anonymous poster hash: eb673...c70
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #3 Skrevet 20. desember 2013 Ehm ... Nei. Han gjør det i senga Anonymous poster hash: 9f586...246
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #5 Skrevet 20. desember 2013 Aner ikke når og hvor han gjør det. Tror jeg hadde blitt litt satt ut om jeg fant sokker med sæd i.. Æsj.. Anonymous poster hash: ed085...104
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #6 Skrevet 20. desember 2013 Nei, ikke sånn rundt omkring. Men jeg har funnet runkepapir og runkekluter (!!) på kontoret. Greit at du runker altså, men bruk papir og kast det etter deg!! (Har jeg sagt..) Anonymous poster hash: c4efa...f34
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2013 #7 Skrevet 20. desember 2013 Ha ha!! Nå så jeg for meg voksne mannfolk som gikk rundt omkring i huset med stasen ute! Nei, jeg tror han bare gjør det i dusjen, om han i det hele tatt gjør det om dagen
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Fy faen så kvalme samtlige er og for noen gris av menn dere har. Litt av en tråd! Anonymous poster hash: 1ed40...03b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #9 Skrevet 20. desember 2013 Nei aldri i livet om jeg hadde tillatt det! Enten får han runke av seg i meg eller så får det så være. Hvordan skal jeg ellers kunne vite at det er meg han tenker på og drømmer om? Det kan jeg jo ikke vite hvis han runker uten meg der. Anonymous poster hash: 9e974...6b2
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #10 Skrevet 20. desember 2013 Nei aldri i livet om jeg hadde tillatt det! Enten får han runke av seg i meg eller så får det så være. Hvordan skal jeg ellers kunne vite at det er meg han tenker på og drømmer om? Det kan jeg jo ikke vite hvis han runker uten meg der. Selvsagt runker han alene også. Helt naturlig selv om dere har bra sex. Anonymous poster hash: 9e974...6b2 Anonymous poster hash: abfa2...f48
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2013 #12 Skrevet 20. desember 2013 Nei aldri i livet om jeg hadde tillatt det! Enten får han runke av seg i meg eller så får det så være. Hvordan skal jeg ellers kunne vite at det er meg han tenker på og drømmer om? Det kan jeg jo ikke vite hvis han runker uten meg der. Selvsagt runker han alene også. Helt naturlig selv om dere har bra sex. Anonymous poster hash: 9e974...6b2 Anonymous poster hash: abfa2...f48 Jeg tror det var ironi Anonymous poster hash: c4efa...f34
★julestjerne★ Skrevet 20. desember 2013 #13 Skrevet 20. desember 2013 Eg er faktisk meir overraska over at desse mennene legg att "rekvisittar" rundtom enn at dei runkar overalt, har dei ikkje hørt om å rydde etter seg? Men det siste er vel også noko spesielt, vil tru det vanlege er å halde seg til dei stadene ein kan ha ei forventning om privatliv (bad/soverom).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå