Gå til innhold

Badekar tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags badekar har du? Link gjerne til bilde.

Skal ha nytt badekar, ikke løveføtter og ikke boblebad.

Kom med tips.

Anonymous poster hash: efb44...328

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har dette badekaret fra Villeroy & Boch i 170X75.  Ønsket oss i utgangspunktet et noe større badekar, men pga plass var dette det største. valgte det fordi det er dypere enn mange andre og en ryggvinkel som gjør det godt å ligge i. Vi er veldig fornøyd. 

villeroy-boch-squaro_zps3513ea09.jpg

Anonymous poster hash: 6183a...b86
Skrevet

Har emaljert badekar type standard. Kjekt når barna er små men skal ut den dagen badet blir pussa opp.

Skrevet

Vi skal kjøpe oss dette http://www.interform.no/lyra nå.

Valget falt på det da vi har ett smalt avlangt bad, men ønsker oss ett kar med god plass. Vi valgte også dette fordi den greia man åpner og lukker proppen med satt på langsiden, og ikke på enden som det ofte gjør. Da kan vi sitte to oppi uten at en har en klump i ryggen. Vi skal ha med jet-massasje, men det fåes også som kun kar. Samboer jobber med dette så vi betaler under halv pris for dette, med masse tilleggsutstyr;)

Vi skal forresten kasse det inn så karet blir firkantet likevel, så får jeg en sånn fin shampoo-hylle ;)

Anonymous poster hash: cf0f4...4f1
Skrevet

Jeg falt for type denne. Hva syns dere?

http://www.alternabad.no/badekar/dreamday-badekar/

Jeg liker godt slike balje-kar, men ville ikke hatt det siden man ikke får skjult rør, og det da kommer ett rø rut fra karet og ned i sluket. Hater rør, men hadde det ikke vært for det hadde jeg gått for noe slikt selv ;)

Skrevet

Nei, jeg tenkte ikke så dyrt badekar, maks 5000kr.

Skrevet

Da har du ikke stort utvalg for å si det sånn.. :/

Skrevet

Slik det finnes for 20.000 så finnes det vel for 5000. Og jeg trenger virkelig ikke et badekar til 20.000 eller over.

Skrevet

http://www.vvskupp.no/Avdelinger/Produkter/Baderom/Badekar/Villeroy__and__Boch/Omnia_Architectura/V-and-B-Omnia-Architectura-Badekar-for-innb-Alpinhvit_-1400x700-mm-BA147ARA2V-01-p0000020493

Her har du ett..

Men hvis du vil ha litt å velge mellom bør du strekke deg opp til mellom 5 og 10000. Hvis ikke må du bare ta det billigste av det billigste ett eller annet sted. Kvaliteten synes også i prisen for å si det sånn. Vanskelig å komme med tips når du skal ha ett så billig ett. Hva med å titte på finn.no? Er ikke for å være vrang, men badekar ER dyrt!

Skrevet

Slik det finnes for 20.000 så finnes det vel for 5000. Og jeg trenger virkelig ikke et badekar til 20.000 eller over.

Og nei, slik det finnes for 20 000 finnes det ikke for 5000. =/

Skrevet

http://www.gustavsberg.com/no/proffmarked/produkter/badekar.html?tx_mmpdb_pi1%5Barticle_number%5D=6016&tx_mmpdb_pi1%5Bvia%5D=6f&tx_mmpdb_pi1%5Baction%5D=show&tx_mmpdb_pi1%5Bcontroller%5D=SolrProduct&cHash=bfe78331762d0d70602b7e34c5bf561a

Vi har dette, men det er mye finere i virkeligheten enn på bildet :-)

Veldig praktisk med halvfront ved rengjøring, og på vårt lille bad gjør det at rommet ser større ut fordi man ser mer av gulvet. Var ikke dyrt.

Anonymous poster hash: bebe3...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...