Gå til innhold

Julegave fra arbeidsgiver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er leder i en bedrift, og har da ordnet julegaver til sine ansatte.

Denne inneholder bl.a. to flasker vin. Men ene mottakeren er avholds, så dermed skal vi selvsagt erstatte vinen men noe annet.

Men vi kommer ikke på noen gode alternativer, så hvis det er noen som har noen tips på hva vi kan gi istedenfor så blir vi veldig takknemlige! Må jo selvsagt være noe i samme "størrelse"

Anonymous poster hash: 564ec...400

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med olivenolje/balsamicoeddikk fra f-eks Olivers &co?

Ellers finnes det gode alkoholfrie alternativer på polet, Ringi sine eplemoser er utrolig gode :D

Anonymous poster hash: 9a554...f48
Skrevet

Åja, kanskje det.

Takk for gode tips!

Noen fler?

Hi

Skrevet

Alkoholfri vin, en stor boks med tvist, en bok, ullundertøy,

Anonymous poster hash: 95ee3...883

Skrevet

Støtter eplemost fra ringi, eller annen god most fra polet eller en lokal produsent :)

Skrevet

Som "vinavholds" selv, så hadde ikke alkoholfrie viner vært noe særlig godt alternativ, ettersom jeg ikke liker vinsmaken. Er man avholds, er det kanskje en fare for at man heller ikke liker smaken ;) 

Hva med noen poser god, ferskkvernet kaffe, te, noe god sjokolade eller noe slikt? Noe spekemat, eller lignende. Jeg er veldig fan av gaver som kan spises eller brukes opp når det er slike typer gaver :)

Skrevet

Jeg drikker ikke vin (da jeg ikke synes det er godt) og hadde ikke blitt glad for alkoholfri vin. Hadde kjøpt en god eksklusiv eplemost, feks Ringi. Det er det jeg drikker i stedet for vin til fine måltider.

Skrevet

Og ja, eplemosten fra Ringi er skikkelig god. Noen flasker derfra, med forskjellige epletyper hadde vært en flott gave :)

Skrevet

Takk for mange gode tips :)

Skal videreformidle dem til mannen :)

Skrevet

Det er vel ikke være at den som ikke drikker vin får vin enn at den som ikke drikker kaffe får det. Uansett kan det være fint å ha i hus til man får gjester.

Skrevet

Vil ikke anbefal alkoholfri rødvin allefall. Pappa kjøpte til meg i fjor, og fikk beskjed om at det fantes to alkofrie rødviner, han på polet anbefalte ingen, og det gjorde han rett i gitt... smakte høgg!!!

Slenger meg på tips om en god eplemost ;)

Anonymous poster hash: ad832...d8b

Skrevet

Støtter forslaget om olivenolje/balsamico fra Oliviers, det er en flott gave og koster like mye, om ikke mer, enn to flasker vin, avhengig av vinen selvsagt.

Anonymous poster hash: 2b301...e87

Skrevet

Faen nå fikk jeg sinnsykt lyst på å smake den eplemosten fra Ringi.

Og kom selvsagt akkurat hjem fra polet. Og etter 4 timer på kjøpesenter hvor jeg kun kjøpte: vin, tulipaner, strømpebukse til litja og tok julehandelen - kommer jeg ikke til å nærme meg ett igjen før neste år :/

Skrevet

Det er vel ikke være at den som ikke drikker vin får vin enn at den som ikke drikker kaffe får det. Uansett kan det være fint å ha i hus til man får gjester.

Selv om man ikek drikker kaffe, er det litt enklere å by gjeste rpå kaffe enn vin da :) Jeg drikker ikke kaffe, men satte pris på å få det i gave fra jobb for det om. Det er jo fltot å kunne tilby gjester litt skikkelig kaffe innimellom også. Vin er det da sjeldnere man byr gjester på, og da må jo hele flaska drikkes opp innen rimelig tid, så er verre med vin enn kaffe da :)

Anonymous poster hash: a54ff...69e

Skrevet

Spekemat (spekepølse, spekeskinke e.l.)

Anonymous poster hash: a18ce...aed
Skrevet

Gubben fikk no fancy krydder og mat oljer fra jobben sin, det er jo noe man kan få brukt for :-)

Skrevet

En god gløgg. Ikke den tomtegløggen framdagligvaren, men en skikkelig en.

Skrevet

Og kom selvsagt akkurat hjem fra polet. Og etter 4 timer på kjøpesenter hvor jeg kun kjøpte: vin, tulipaner, strømpebukse til litja og tok julehandelen - kommer jeg ikke til å nærme meg ett igjen før neste år :/

De selges andre steder enn på polet også. Bl.a. enkekte meny og Ultra-butikker.

Anonymous poster hash: a477a...019

Skrevet

Ringi har en eplegløgg også som er kjempegod! Passer jo veldig godt i disse tider :)

Anonymous poster hash: dd60d...d43
Skrevet

Spekepølser og julegodt hadde jeg blitt glad for.

Anonymous poster hash: fb7d1...dd1

Skrevet

Fikk 1 kg laks av arbeidsgiver i år.

Jeg er såpass utakknemlig at jeg hadde håpet på en konfekteske :P

Fisken gir jeg vekk til svigers ;)

Anonymous poster hash: 9dcc7...37e

Skrevet

De selges andre steder enn på polet også. Bl.a. enkekte meny og Ultra-butikker.

Anonymous poster hash: a477a...019

Takk for tips!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...