Gå til innhold

Hva er ditt yrke? Ville du valgt det samme igjen eller noe annet og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 25bfc...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sjukepleiar, ville valgt lærar no. Ikkje for det, eg har ikkje noko romantisk førestilling om læraryrket. Men det har menneskekontakten og utfordringane som gjer sjukepleiaryrket interessant, litt høgare lønn og ikkje turnus.

Skrevet

Intensivsykepleier. Spennende jobb og stortrives!

Ulempen er tøff 3-delt turnus... Kunne mange ganger tenke meg en mer "familievennlig" jobb, men har enda ikke funnet ut hva det måtte vært... Vanskelig å bytte beite, når man stortrives!

Skrevet

Førskolelærer. Jeg hadde nok valgt lærer i stedet for i dag.

Skrevet

Har hatt veldig mange yrker jeg. Har trivdes med de fleste. Mye forskjellig høyere utdanning har gjort at jeg kan brukes til så mangt.

Jobber i dag i adm i kommune med selvstendige og varierte oppgaver. Jeg liker variasjon.

Anonymous poster hash: 9ab5b...3c9
Skrevet

Anestesispl og stortrives. Mye ansvar. Jobber mye selvstendig. Varierer mellom å kjøre Anestesi, ta i mot traumer, dårlige barn etter fødsel, hjertestans og kjøre ambulanse. Kjempespennende.

Anonymous poster hash: bb21b...78e

Skrevet

Er helsesekretær. Ville absolutt ha valgt noe annet, hadde jeg bare vist hva.. Føler at folk ser ned på meg pga kort utdannelse og at jeg er nederst på "rangstigen" (jobber på sykehus). Men jeg kommer nok til å utdanne meg mer etterhvert selv om jeg er 30:)

Anonymous poster hash: 2025a...e7e

Skrevet

Jeg er jurist og er som poteten - kan brukes til alt. Nå jobber jeg i det offentlige. Tar videreutdanning ved siden av jobben innen økonomi. Har ikke havnet på riktig hylle enda, men regner med at det skjer etter hvert. Vet ikke akkurat om jeg angrer på utdannelse, men skulle ønske jeg jobbet mer businessrettet. Det er jo det jeg sikter meg inn på nå da, ved å ta en økonomiutdannelse i tillegg.

Anonymous poster hash: bc8fa...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...