Gå til innhold

Når kom symptomene deres?

Anbefalte innlegg

Er 5+3 i dag og har ikke så mye symptomer ennå. Lettrørt, menssmerter og litt irritabel. Dette er nummer 4, og ble kvalm veldig tidlig med de andre. Når kom deres symptom? Har en følelse av at dette ikke går veien, men muligens fordi jeg sammenligner med  de tre andre svangerkapene...Men skal selvfølgelig være glad for at kvalmen ikke har satt inn ennå om den kommer:)

Anonymous poster hash: 1704f...ac6
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105842-n%C3%A5r-kom-symptomene-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønte egentlig at jeg var gravid bare noen dager etter El, jeg kjente liksom livmoren... Så tiltakende ømme/større bryster fra et par dager før IKM. Kvalmen har først sneket seg på de siste par dagene nå. Er inne i syvende uke. De fleste har mest "plager" i uke 7-10.

Det meste av ubehag som kvalme og null energi,forsvant så og si i uke 7... Er nå 9+3 og jeg har ikke fått det igjen. Uggen bare en gang imellom! :) Skulle jublet,men jeg VIL være dårlig jeg,for,for meg,er det bekreftelser på at alt er bra,selvom UL i uke 8+2 viste nydeligheten i magen <3

Annonse

Fant ut at jeg var gravid i dag, men har hatt litt symptomer allerede. Som ømme brystvorter, sulten HELE tiden og svake mens-lignende smerter. Tror jeg er rundt 5 uker :) er verken kvalm eller overstadig trøtt, så akkurat den delen kan holde seg vekk :) Første graviditet btw :)

Fant ut at jeg var gravid i dag, men har hatt litt symptomer allerede. Som ømme brystvorter, sulten HELE tiden og svake mens-lignende smerter. Tror jeg er rundt 5 uker :) er verken kvalm eller overstadig trøtt, så akkurat den delen kan holde seg vekk :) Første graviditet btw :)

Gratulerer :) så spennende! Lykke til :)

Anonymous poster hash: 7d319...04a

Jeg har hatt "mensen-vondt" siden jeg forventet at den skulle komme, men ikke kom. ;) Var faktisk det som fikk meg til å ta graviditetstesten den dagen vi fikk positivt resultat, for kjente at disse murringene var noe nytt og ukjent...

Er nå 5+6 og har de samme murringene ennå... Legen min sier imidlertid at det er helt normalt så får stole på det.

Ellers har ingen andre symptomer meldt seg i det hele tatt. Kanskje bittelitt ømme pupper som kommer og går, også har jeg nå den siste uken fått litt vondt i hoftene på en måte.

Ingen kvalme eller cravings enn så lenge, -litt glad for det. ;)

5 uker på vei, og spyr som bare det. Har holdt på nesten en uke nå, og bor omtrent med hodet i doskåla. Ømme pupper har jeg hatt et par uker, men avfeide det først som PMS vondter. Irritabelt humør og forsinket mens trodde jeg også hadde med stress å gjøre, men neida, her spirer og gror det. <3 Har til tider litt kramper i nedre del av magen, men liksom ikke menskramper. Vanskelig å beskrive, men jeg håper det bare er festelsesprosessen og livmoren som jobber med å vokse seg til. Får vite mer hos legen på fredag håper jeg. :) Har hatt SA en gang før, og det var helt andre vondter den gang, og jeg var heller ikke kvalm, så satser på at dette blir riktig! :) Krysser fingre og tær for at jeg får en perfekt liten mini-me. ;)

//(Forhåpentligvis) Førstegangsfødende Happycat :) 

Før ikm... skikkelig trøtt (som forrige graviditet) og kvalmen kom snikende. Det var i grunn overraskende da jeg ikke har vært det tidligere men måtte vel bli min tur en gang det også..😩 Hatt murringer og litt menssmerter før ikm også.

5+1 nå og er mye sliten og kvalm.. Men det får gå så lenge den lille har det bra der inne ❤️ ☺️

Endret av ❤️Lykkebarna❤️

Fikk positiv test idag og er ca 3+4 idag... Jeg kjente sterke murringer allerede noen dager etter el... Fikk en følelse på at det klaffet men turte selvsagt ikkeå håpe for mye.... Ble veldig sulten et par dager før ikm og gikk tunge bryst også noen dager før... Igår og idag har jeg vært enda mer øm i brystene og sulten kan være rivende!!.....

Er også litt kvalm men må ikke kaste opp... 😊 natt til idag våknet jeg med syke magesmerter og kaldsvettet og var nær ved å besvime flere ganger i 15 min! Skikkelig ekkelt!...

Vi ringte legevakt og søkte på nett og da så vi at flere hadde hatt det sånn som meg i tidlig graviditet,og at det kom av blodtrykksfall ...

Da ble jeg litt Glad og øynet håp... Testet når jeg våknet og jammen stemte det:-)

Hei :-) Jeg har tre gutter fra før og er nå 5+6 med spire nr 4 . Med de tre andre har jeg blitt kvalm rundt ca uke 7, men denne gangen har jeg vært kvalm omtrent fra dag 1 .... Noen bedre dager innimellom. Sliter med en helt uutholdelig hodepine,sykt ømme brystvorter,  trøtt og kvalme. Vet det er et godt tegn da, men tror dette kan bli noen laaange uker ....

Tror ikke du trenger å bekymre deg for at du ikke er kvalm ennå . Tror kvalmen som oftest kommer rundt uke 7 . Kan jo hende du får et annet kjønn ;-)

Lykke til :-)

Annonse

Jeg kjente kraftige mensmurringer 9 dpo, samt ømme bryster, Testet positivt 10 dpo. Etter det ble brystene bare vondere og vondere, mens murringene ble mildere etter en ukes tid. Har fortsattt noen kramper nå og da, men ikke på samme måte. Fra rundt IKM ble jeg fort sliten og tappet fra energi. Slik er det fortsatt.

I dag er jeg 6+0 og kvalmen kom på julaften og blir verre for hver dag. Siden forrige uke kan jeg ikke sove en hel natt lengre heller. Må på do opp til flere ganger:)

Jeg følte også at jeg hadde få symptomer den første uka, og håpet på flere. Hadde jeg bare visst bedre så skulle jeg ha nytt det :D Nå føler jeg neg nesten litt fanget i en fremmed kropp..

Er det helt vanlig og ha litt sånn stikkinger nederst i magen? Gjør faktisk ganske vondt til tider så er det borte. Er 5 uker i dag bare fabt det ut får todager siden er litt bekymret første barn;)

Ja, det er visst det. :) Er første gang for meg også og har hatt ganske sterke "mensen-smerter" helt siden jeg forventet mensen som aldri kom. Er 6+3 i dag og har fortsatt disse vonde stikkingene/murringene. Men både legen og gravide venninner sier det er heeeeelt normalt. :)

Jeg er 4+4. Har hatt ømme pupper som har vokst siden EL. Jeg har F-cup fra før av, så dette kan jo bli spennende haha! Litt oppblåst/kvapsete, og har ikke helt matlyst. Føler meg bare ikke så sulten, og er ikke så mye som egentlig frister. Har hatt mensmurringer siden 29/30. des, men har ikke merket noe i dag. Er ganske frossen om dagen, ellers ingen symptomer. Føler meg egentlig ikke gravid, håper det kommer snart og at alt går bra...

Følte meg småuggen en ukes tid før positiv test, som var på julaften. Omgangssyken gikk på jobben, så jeg tenkte at det var det som ventet meg. Når jeg tenker tilbake hadde jeg også vanvittig sprengte pupper, og har det fortsatt. Det er ordentlig vondt å ta på dem. Ellers er jeg småuggen fortsatt, har tidvis sterke mensensmerter, og hadde brun spotting 2. juledag. Hvis jeg har regnet riktig så er jeg 7+6 i dag, men jeg har PCO og vet ikke når eggløsning kan ha vært.

Symptomene kom før positiv test. Trodde først det bare var de vanlige småplagene før mens, men da den ikke kom fant jeg ut det var best å ta en test og se.. Ømme bryster, trøtt på dagtid, våken om natten, mye dobesøk, murring.. Nå 6+5 er luktesansen blitt en smule sensetiv og da blir jeg litt kvalm, men ellers ikke plaget av kvalme enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...