Gå til innhold

venter en gutt,men hvem av disse 3 tror du

Anbefalte innlegg

Skrevet

har minst mulighet til og bli kjempe poppis?

Valdemar

Alfred

Solan

Vil ha et som ikke blir poppis nå eller nær fremtid. søsteren heter Mari

Anonymous poster hash: 37d82...616
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valdemar

Alfred

Solan

Alfred

Skrevet

Ingen av dem kommer til å bli poppis. Klarer ikke se for meg at Valdemar og Solan blir det iallefall.

Anonymous poster hash: 4f457...cf2
Skrevet

Tror ingen av de blir poppis. Kanskje med unntak av Alfred, men det er også det eneste av de navnene jeg kunne kalt et barn.

Skrevet

Valdemar

Alfred

Solan

Alfred

Jeg svarte litt fort. Mente at Alfred er finest av de tre. Kanskje det som er/kommer til å bli mest brukt, men ikke et poppisnavn.

Skrevet

Solan - veldig bra navn og absolutt ikke på vei til å bli pop.

Alfred regner jeg som forholdsvis pop. Vet om flere smågutter med det navn her i området. (Men det kan jo være en lokal tendens.) Vil gjette på at det kan stige en del på listene de neste årene.

Valdemar er et fantastisk navn. Jeg regner det som mer brukt enn Solan og kjenner en gutt som heter det og vet om en til - men jeg tror stadig det er ganske langt fra å bli pop.

Skrevet

Valdemar hadde jeg valgt :) det tror jeg blir minst poppis . Alfred er det fineste og kuleste,men Valdemar har nok mindre sjans enn Alfred og bli poppis :). Solan syns jeg ikke noe om i hele tatt

Skrevet

Jeg elsker disse gamle navnene, veldig kledelige på gutter, og funker livet ut! 

Min favoritt av disse gutta her må være Valdemar, som ligner veldig Thorvald, en av mine andre favoritter.

Skrevet

Jeg elsker disse gamle navnene, veldig kledelige på gutter, og funker livet ut! 

Min favoritt av disse gutta her må være Valdemar, som ligner veldig Thorvald, en av mine andre favoritter.

Thorvald er en favoritt! Synd Nora har blitt så poppis... (navnene fra "Et dukkehjem").

Skrevet

Takk for svar :) ikke bestemt enda,er ikke lett

Skrevet

Solan og Valdmar. Trur Alfred kan bli litt poppis, men nydelig navn. Gå for Valdemar :)

Anonymous poster hash: 801a3...1a0

Skrevet

Alfred! Liker navnet best og jeg synes det passer best til Mari ;-)

Skrevet

Jeg synes Solan var kjempe fint jeg :D Du ser når guttungen kommer hvilket navn som passer han best ;)

Anonymous poster hash: 4bba6...8f2
Skrevet

Solan har uten tvil minst sjangs til å bli poppis selv om jeg tviler på noen av dem kommer til å nå topp 10 i det hele tatt. Valdemar er et flott navn, men passer ikke til Mari.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...