Gå til innhold

Begynnende rier (??) og en 5 åring som spyr! Detta kan bli spennende!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet av at 5 åringen hadde kastet opp, 2 sengrskift og 2 timer etter håper jeg det har roet seg! Men nå ligger jeg her på sofaen, og har det jeg tror er begynnende rier -.- har ventet så på fødsel, men for en timing da gitt! Håper nesten på at det bare er stress og at det gir seg. Mamma er jo så og si uunnværlig når poden blir syk! Så hvis jeg må på sykehuset nå blir det kaos her!!!

Jeg har elendig timing!!! Og æv! Det er vondt!!!

Anonymous poster hash: 2c788...3a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som om vondtene har roet seg noe, selvom det fortsatt er en del ubehag i ryggen og nederst i magen, men det kommer ikke i tak lenger! Så får håpe det holder seg rolig noen timer til og at poden ikke spyr noe særlig mer, så får han heller få en kosehelg med besteforeldre før han skal til pappa'n sin hvis det kommer tilbake!

Sjukdom, fødsel og jul! Hei hvor det går!!

HI

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Får håpe du slipper sykdom. Jeg bare kjenner på meg at spysyke kombinert med fødsel er en ekstra belastning.

Skrevet

Han har ingen diaré eller feber, så tror ikke det er virus, heller bare noe som magen hans ikke likte... Håper han snart er spyfri, for vondtene mine minner veldig om kraftige menssmerter og de kommer og går :/

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...