Julie Angelica:) Skrevet 20. desember 2013 #51 Del Skrevet 20. desember 2013 Sønnen min sov knapt de første 9 ukene av sitt liv. Jeg/han var heldig hvis han sov mer enn 15 min i strekk. Det eneste som funket var å bevege vogna konstant, og så fort den stoppet, så våknet han. (alle vet jo at bevegelse hjelper på smerter, f.eks kolikk) Jeg kunne glemme å dusje før midt på natta når han endelig sov litt i strekk. Gå på do/lage mat/spise/hjelpe storesøster med lekser osv, var en utfordring. Han skrek når han ble tatt opp, ville ikke ligge i armene når han skulle ha mat. Det eneste som funket var å legge han i vippestolen og vippe den forsiktig mens vi ga han med flaske. Til slutt ringte jeg kiropraktor, når alt annet var prøvd. Etter den første timen, så sov han 4 (!!) timer i strekk under paviljongen ute på verandaen her. Det hadde aldri skjedd før! Kiropraktoren sa at han brukte samme styrke som man bruker når man setter tommelen på ei ringeklokke og ringer på døra hos folk. Dette var nok til å "låse opp" i rygg og nakke. Sønnen vår sovnet under behandling og sov seg gjennom cafebesøk! Så jeg kan love deg at jeg kommer til å anbefale kiropraktor til de som sliter med babyene sine. Vår baby hadde to kraftige låsinger i nakken og en i ryggen. Etter dette fikk vi en baby som sov minst 1,5 time på hver soveøkt, sov til 6 om morgenen, lå i armene ved mating, og sluttet å gråte pga smerter. Sier seg selv at dette ikke er tilfeldig, og at han fikk hjelp av kiropraktoren. Han fikk et nytt liv, og tusen takk for det, for de første 9 ukene var rett og slett et mareritt for den stakkars gutten. 5 behandlinger hadde vi, og i dag er han 6 mnd og ikke hatt vondt siden den gangen, De har vel aldri klart å fremlegge dokumentasjon på at kiropraktikk hjelper på kolikk. Det er TIDEN som hjelper på kolikk, ikke kiropraktikk. Anonymous poster hash: 648ab...360 Akkurat slik var min eldste sønn, men ved ca tre måneders alder gav det seg. Så om du hadde ventet litt til ville saken sannsynligvis løst seg uten bruk av kiropraktor. Jeg kunne sikkert ventet, men når jeg ser hvor mye det hjalp sønnen min, som hadde det så vanvittig vondt, så angrer jeg ikke et sekund. Og med tanke på at jeg ble igjen alene her med tre barn 6 sept, så gjorde det hverdagen min mye enklere. og dermed hverdagen til sønnen min bedre, ettersom han hadde en mamma som stresset livet av seg fordi hun ikke kunne legge han fra seg noen plass uten at han gråt i smerte. Jeg tror det er greit å være enig om å være uenig her. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145958043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ronja røverdatter Skrevet 20. desember 2013 #52 Del Skrevet 20. desember 2013 Dessverre så forverres tilstander og folk dør hver eneste dag som følge av feilbehandling eller uventede hendelser på sykehus, som følge av medisiner, av vaksiner etc. På norske sykehus dør det mer enn 2000 mennesker i året - dvs. mer enn 5 hver eneste dag pga feilbehandling, i tillegg dør det enda flere av det som betegnes som "følge av uventa hendelser / følger av behandling" Uten å trenge å tenke meg særlig lenge om, kan jeg ramse opp i alle fall en 5-6 personer som jeg personlig kjenner som har fått alvorlige skader som følge av feilbehandling, uventa hendelser eller mangelfull behandling av fastlege og sykehus. Alle medisiner, all behandling fra massasje til store operasjoner kan ende med komplikasjoner som man ikke kalkulerer med på forhånd. Om ikke dette hadde hendt kiropraktorer, fysioterapeuter og andre behandlere også ,så ville det vært helt merkelig. Det er ytterst tragisk og trist om et barn, eller en voksen dør som en direkte årsak av behandling hos kiropraktor, men det er en risk man tar om man lar seg behandle eller tar medisiner etc - men enda flere vil dø / leve med komplikasjoner eller problemer om man ikke lar seg behandle. Så selv om det er trist, så vil det ikke stoppe meg fra å bruke kiropraktor verken på meg selv eller på barna mine. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145958198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 21. desember 2013 #53 Del Skrevet 21. desember 2013 Sønnen min sov knapt de første 9 ukene av sitt liv. Jeg/han var heldig hvis han sov mer enn 15 min i strekk. Det eneste som funket var å bevege vogna konstant, og så fort den stoppet, så våknet han. (alle vet jo at bevegelse hjelper på smerter, f.eks kolikk) Jeg kunne glemme å dusje før midt på natta når han endelig sov litt i strekk. Gå på do/lage mat/spise/hjelpe storesøster med lekser osv, var en utfordring. Han skrek når han ble tatt opp, ville ikke ligge i armene når han skulle ha mat. Det eneste som funket var å legge han i vippestolen og vippe den forsiktig mens vi ga han med flaske. Til slutt ringte jeg kiropraktor, når alt annet var prøvd. Etter den første timen, så sov han 4 (!!) timer i strekk under paviljongen ute på verandaen her. Det hadde aldri skjedd før! Kiropraktoren sa at han brukte samme styrke som man bruker når man setter tommelen på ei ringeklokke og ringer på døra hos folk. Dette var nok til å "låse opp" i rygg og nakke. Sønnen vår sovnet under behandling og sov seg gjennom cafebesøk! Så jeg kan love deg at jeg kommer til å anbefale kiropraktor til de som sliter med babyene sine. Vår baby hadde to kraftige låsinger i nakken og en i ryggen. Etter dette fikk vi en baby som sov minst 1,5 time på hver soveøkt, sov til 6 om morgenen, lå i armene ved mating, og sluttet å gråte pga smerter. Sier seg selv at dette ikke er tilfeldig, og at han fikk hjelp av kiropraktoren. Han fikk et nytt liv, og tusen takk for det, for de første 9 ukene var rett og slett et mareritt for den stakkars gutten. 5 behandlinger hadde vi, og i dag er han 6 mnd og ikke hatt vondt siden den gangen, De har vel aldri klart å fremlegge dokumentasjon på at kiropraktikk hjelper på kolikk. Det er TIDEN som hjelper på kolikk, ikke kiropraktikk. Anonymous poster hash: 648ab...360 Akkurat slik var min eldste sønn, men ved ca tre måneders alder gav det seg. Så om du hadde ventet litt til ville saken sannsynligvis løst seg uten bruk av kiropraktor. Og hadde du tatt litt mer hensyn til babyen din hadde han kanskje sluppet å ha smerter i hele tre måneder. Anonymous poster hash: b67de...a29 Ja, jeg skulle tatt hensyn Jeg skulle brydd meg om babyen min, i stedet for å prøve ALT mellom himmel og jord for å få slutt på smertene! Tåpelig kommentar! Jeg elsker barna mine høyere enn alt på denne jord, så dette går ikke LITT innpå meg engang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145959414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #54 Del Skrevet 21. desember 2013 Trist historie , men har selv kun godt å fortelle om behandling hos kiropraktor. Anonymous poster hash: 42e14...101 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145959481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #55 Del Skrevet 21. desember 2013 Sønnen min sov knapt de første 9 ukene av sitt liv. Jeg/han var heldig hvis han sov mer enn 15 min i strekk. Det eneste som funket var å bevege vogna konstant, og så fort den stoppet, så våknet han. (alle vet jo at bevegelse hjelper på smerter, f.eks kolikk) Jeg kunne glemme å dusje før midt på natta når han endelig sov litt i strekk. Gå på do/lage mat/spise/hjelpe storesøster med lekser osv, var en utfordring. Han skrek når han ble tatt opp, ville ikke ligge i armene når han skulle ha mat. Det eneste som funket var å legge han i vippestolen og vippe den forsiktig mens vi ga han med flaske. Til slutt ringte jeg kiropraktor, når alt annet var prøvd. Etter den første timen, så sov han 4 (!!) timer i strekk under paviljongen ute på verandaen her. Det hadde aldri skjedd før! Kiropraktoren sa at han brukte samme styrke som man bruker når man setter tommelen på ei ringeklokke og ringer på døra hos folk. Dette var nok til å "låse opp" i rygg og nakke. Sønnen vår sovnet under behandling og sov seg gjennom cafebesøk! Så jeg kan love deg at jeg kommer til å anbefale kiropraktor til de som sliter med babyene sine. Vår baby hadde to kraftige låsinger i nakken og en i ryggen. Etter dette fikk vi en baby som sov minst 1,5 time på hver soveøkt, sov til 6 om morgenen, lå i armene ved mating, og sluttet å gråte pga smerter. Sier seg selv at dette ikke er tilfeldig, og at han fikk hjelp av kiropraktoren. Han fikk et nytt liv, og tusen takk for det, for de første 9 ukene var rett og slett et mareritt for den stakkars gutten. 5 behandlinger hadde vi, og i dag er han 6 mnd og ikke hatt vondt siden den gangen, De har vel aldri klart å fremlegge dokumentasjon på at kiropraktikk hjelper på kolikk. Det er TIDEN som hjelper på kolikk, ikke kiropraktikk. Anonymous poster hash: 648ab...360 Akkurat slik var min eldste sønn, men ved ca tre måneders alder gav det seg. Så om du hadde ventet litt til ville saken sannsynligvis løst seg uten bruk av kiropraktor. Og hadde du tatt litt mer hensyn til babyen din hadde han kanskje sluppet å ha smerter i hele tre måneder. Anonymous poster hash: b67de...a29 Ja, jeg skulle tatt hensyn Jeg skulle brydd meg om babyen min, i stedet for å prøve ALT mellom himmel og jord for å få slutt på smertene! Tåpelig kommentar! Jeg elsker barna mine høyere enn alt på denne jord, så dette går ikke LITT innpå meg engang. Da burde du skjønne at mødre er forskjellig og finnes det behandlinger som lindrer smertene til et lite uskyldig barn så gjør de fleste mødrene alt de kan for å hjelpe. Uten kiropraktor ville vår sønn fått skjev hofte, som også sendte oss videre til det private helsevesenet. Det offentlige mente vår sønn var i orden, men der ordnet kiropraktoren og det private opp. Så takk til alle kiropraktorer Så vi er enige om å være uenige. Mødre er alle forskjellige! Anonymous poster hash: e0a5c...990 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145959559 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #56 Del Skrevet 21. desember 2013 Kiropraktoren jeg går til har like lang utdannelse som fastlegen min, tenk hvor mye forskjellig en allmennpraktoserende lege skal ha inn i de årene med skolegang, mens kiropraktoren bare lærer om muskler, ledd, skjelett o.l. Tror faktisk kiropraktoren kan minst like mye om hvordan kroppen vår er skrudd sammen som legen altså... Anonymous poster hash: 2847c...4f0 Til opplysning: kiropraktikk-utdanningen er 5 år. For å bli spesialist i allmennmedisin snakker vi om 12,5 år, minst. Anonymous poster hash: 648ab...360 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145959751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #57 Del Skrevet 21. desember 2013 Dessverre så forverres tilstander og folk dør hver eneste dag som følge av feilbehandling eller uventede hendelser på sykehus, som følge av medisiner, av vaksiner etc. På norske sykehus dør det mer enn 2000 mennesker i året - dvs. mer enn 5 hver eneste dag pga feilbehandling, i tillegg dør det enda flere av det som betegnes som "følge av uventa hendelser / følger av behandling" Uten å trenge å tenke meg særlig lenge om, kan jeg ramse opp i alle fall en 5-6 personer som jeg personlig kjenner som har fått alvorlige skader som følge av feilbehandling, uventa hendelser eller mangelfull behandling av fastlege og sykehus. Alle medisiner, all behandling fra massasje til store operasjoner kan ende med komplikasjoner som man ikke kalkulerer med på forhånd. Om ikke dette hadde hendt kiropraktorer, fysioterapeuter og andre behandlere også ,så ville det vært helt merkelig. Det er ytterst tragisk og trist om et barn, eller en voksen dør som en direkte årsak av behandling hos kiropraktor, men det er en risk man tar om man lar seg behandle eller tar medisiner etc - men enda flere vil dø / leve med komplikasjoner eller problemer om man ikke lar seg behandle. Så selv om det er trist, så vil det ikke stoppe meg fra å bruke kiropraktor verken på meg selv eller på barna mine. Jeg tror du tar feil. 5 personer dør hver dag av uønskede hendelser, ikke feilbehandling. Det du ikke nevner er at tallene dine inkluderer også de som har dødd av kjente komplikasjoner til behandlinger. Det er ikke feilbehandling. Det er, som jeg sier, komplikasjoner. Komplikasjoner kan man aldri eliminere på et sykehus eller andre steder som driver med behandling. Anonymous poster hash: 648ab...360 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145959770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2013 #58 Del Skrevet 21. desember 2013 Til opplysning: kiropraktikk-utdanningen er 5 år. For å bli spesialist i allmennmedisin snakker vi om 12,5 år, minst. Anonymous poster hash: 648ab...360 Kiropraktorene har turnusår i tillegg, slik legene også har. Men poenget til den andre anonyme var vel at kiropraktoren spesialiserer seg innen bevegelsesapparatet hovedsaklig, og at kiropraktorer dermed har langt større kunnskaper om dette enn en almennprakiserende lege - selv om denne skulle være spesialist i almennmedisin. En almennpraktiker må kunne mye om veldig, veldig mye forskjellig. Da jeg studerte fysioterapi hadde legestudentene 6 uker på å lære seg det vi som fysioterapeuter brukte ett år på. Pensumet vi her gikk gjennom i anatomi, nevrologi og funksjonsundersøkelse var identisk. Vi tok identisk eksamen. Legestudentene var kjempefrustrerte, de sa at de umulig kunne bli gode på det feltet når de fikk så lite tid på seg. De fleste bestod eksamen, men de hadde ikke noen trygghet i faget slik vi fysioterapeuter hadde. Både fysiostudenter og legestudenter har selvfølgelig flere år å lære mer på og vil kontinuerlig få inn mer av fagene jeg her snakker om. Jeg tør påstå at fysioterapeuter generelt er bedre til å foreta funksjonsundersøkelser enn vanlige almennpraktikere. Og jeg tør også påstå at kiropraktorene er bedre enn oss fysioterapeuter til det samme. Jeg ønsker ikke å starte en profesjonskamp her, det jeg skriver er ikke ment for å rakke ned på leger! Jeg har stor respekt for leger! Det er i alle disse yrkene stor forskjell fra person til person hva de kan, hvilke områder de har fordypet seg i eller hatt spesiell interesse for. Så for all del, det finnes også leger som er bedre enn meg på det jeg her har nevnt. Men jeg mener at kiropraktorer generelt er bedre enn både almennpraktikere og fysioterapeuter - nettopp fordi de har spesialisert seg innen et mindre område i flere år. Anonymous poster hash: 1a681...178 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145959814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 21. desember 2013 #59 Del Skrevet 21. desember 2013 Sønnen min sov knapt de første 9 ukene av sitt liv. Jeg/han var heldig hvis han sov mer enn 15 min i strekk. Det eneste som funket var å bevege vogna konstant, og så fort den stoppet, så våknet han. (alle vet jo at bevegelse hjelper på smerter, f.eks kolikk) Jeg kunne glemme å dusje før midt på natta når han endelig sov litt i strekk. Gå på do/lage mat/spise/hjelpe storesøster med lekser osv, var en utfordring. Han skrek når han ble tatt opp, ville ikke ligge i armene når han skulle ha mat. Det eneste som funket var å legge han i vippestolen og vippe den forsiktig mens vi ga han med flaske. Til slutt ringte jeg kiropraktor, når alt annet var prøvd. Etter den første timen, så sov han 4 (!!) timer i strekk under paviljongen ute på verandaen her. Det hadde aldri skjedd før! Kiropraktoren sa at han brukte samme styrke som man bruker når man setter tommelen på ei ringeklokke og ringer på døra hos folk. Dette var nok til å "låse opp" i rygg og nakke. Sønnen vår sovnet under behandling og sov seg gjennom cafebesøk! Så jeg kan love deg at jeg kommer til å anbefale kiropraktor til de som sliter med babyene sine. Vår baby hadde to kraftige låsinger i nakken og en i ryggen. Etter dette fikk vi en baby som sov minst 1,5 time på hver soveøkt, sov til 6 om morgenen, lå i armene ved mating, og sluttet å gråte pga smerter. Sier seg selv at dette ikke er tilfeldig, og at han fikk hjelp av kiropraktoren. Han fikk et nytt liv, og tusen takk for det, for de første 9 ukene var rett og slett et mareritt for den stakkars gutten. 5 behandlinger hadde vi, og i dag er han 6 mnd og ikke hatt vondt siden den gangen, De har vel aldri klart å fremlegge dokumentasjon på at kiropraktikk hjelper på kolikk. Det er TIDEN som hjelper på kolikk, ikke kiropraktikk. Anonymous poster hash: 648ab...360 Akkurat slik var min eldste sønn, men ved ca tre måneders alder gav det seg. Så om du hadde ventet litt til ville saken sannsynligvis løst seg uten bruk av kiropraktor. Og hadde du tatt litt mer hensyn til babyen din hadde han kanskje sluppet å ha smerter i hele tre måneder. Anonymous poster hash: b67de...a29 Ja, jeg skulle tatt hensyn Jeg skulle brydd meg om babyen min, i stedet for å prøve ALT mellom himmel og jord for å få slutt på smertene! Tåpelig kommentar! Jeg elsker barna mine høyere enn alt på denne jord, så dette går ikke LITT innpå meg engang. Da burde du skjønne at mødre er forskjellig og finnes det behandlinger som lindrer smertene til et lite uskyldig barn så gjør de fleste mødrene alt de kan for å hjelpe. Uten kiropraktor ville vår sønn fått skjev hofte, som også sendte oss videre til det private helsevesenet. Det offentlige mente vår sønn var i orden, men der ordnet kiropraktoren og det private opp. Så takk til alle kiropraktorer Så vi er enige om å være uenige. Mødre er alle forskjellige! Anonymous poster hash: e0a5c...990 Jeg vet ikke om den siste kommentaren her er til meg, men det jeg skrev til slutt her, var ironi. Jeg ser ikke noe galt i å bruke kiropraktor. Tvert imot. Vi fikk god hjelp, og det er jeg veldig glad for. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145960045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremtopp Skrevet 21. desember 2013 #60 Del Skrevet 21. desember 2013 For et tåpelig utsagn! Kom med pålitelige kilder når du skal hevde noe! Vårt yngste barn ble en annen baby etter kiropraktorbesøk, hun hadde låsninger fra a til å og var derfor veldig urolig, uten behandling hadde hun nok ikke vært den blide jenta hun er idag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145960353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ronja røverdatter Skrevet 21. desember 2013 #61 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Dessverre så forverres tilstander og folk dør hver eneste dag som følge av feilbehandling eller uventede hendelser på sykehus, som følge av medisiner, av vaksiner etc. På norske sykehus dør det mer enn 2000 mennesker i året - dvs. mer enn 5 hver eneste dag pga feilbehandling, i tillegg dør det enda flere av det som betegnes som "følge av uventa hendelser / følger av behandling" Uten å trenge å tenke meg særlig lenge om, kan jeg ramse opp i alle fall en 5-6 personer som jeg personlig kjenner som har fått alvorlige skader som følge av feilbehandling, uventa hendelser eller mangelfull behandling av fastlege og sykehus. Alle medisiner, all behandling fra massasje til store operasjoner kan ende med komplikasjoner som man ikke kalkulerer med på forhånd. Om ikke dette hadde hendt kiropraktorer, fysioterapeuter og andre behandlere også ,så ville det vært helt merkelig. Det er ytterst tragisk og trist om et barn, eller en voksen dør som en direkte årsak av behandling hos kiropraktor, men det er en risk man tar om man lar seg behandle eller tar medisiner etc - men enda flere vil dø / leve med komplikasjoner eller problemer om man ikke lar seg behandle. Så selv om det er trist, så vil det ikke stoppe meg fra å bruke kiropraktor verken på meg selv eller på barna mine. Jeg tror du tar feil. 5 personer dør hver dag av uønskede hendelser, ikke feilbehandling. Det du ikke nevner er at tallene dine inkluderer også de som har dødd av kjente komplikasjoner til behandlinger. Det er ikke feilbehandling. Det er, som jeg sier, komplikasjoner. Komplikasjoner kan man aldri eliminere på et sykehus eller andre steder som driver med behandling. Anonymous poster hash: 648ab...360 Nei, det dør 2000 mennesker i året som følge av feil i følge et anslag som ble gjort for Helsedirektoratet i 2004. Ikke mye tyder på at disse tallene har forandret seg noe særlig i årene etter. Joda, en del av disse feilene er helt sikkert "feil" man må regne med at kan skje, men det er likevel personer som dør. I tillegg til disse igjen dør ca 2700 av komplikasjoner som oppstår uventa som følge av behandlingen, uten at man kan si at noe er feil. (15.000 mennesker blir skadet for livet etter behandlinger på sykehusene, av forskjellige årsaker) I denne diskusjonen er det uvesentlig om om dødsfallene skjer som følge av rene feil eller av feil som følge av komplikasjoner som kan oppstå selv om man ikke helt vet hvorfor. Jeg antar at det er få leger som gjør feil ved overlegg, like lite som det er kiropraktorer som gjør feil ved overlegg. Poenget er at feil av forskjellige typer alvorlighetsgrader oppstår, det er helt menneskelig. HI i denne saken gjør et nummer av et ett barn skal ha død etter behandling hos kiropraktor og derfor bør alle slutte å gå til kiropraktor. Men om det stemmer, så bør alle slutte å gå til lege også eller å legge seg inn på sykehus, for der dør mellom 4 og 5000 mennesker uventa i løpet av året. For en del år siden, døde en dame som følge av akupunktur - EN nål som traff så feil i kombinasjon med veldig spesielle omstendigheter at det endte med at hun døde. Fryktelig trist, men slike ting vil alltid kunne skje. Man kan gjerne skrive om det og alt bør undersøkes, ikke minst i helsevesenet, for der er de vel de aller flinkeste til å feie ting under teppe. Men det er ingen sensasjon, ingen grunn til å si at INGEN bør ta den eller den behandlingen. Endret 21. desember 2013 av ronja røverdatter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144105817-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-aldri-ta-barna-deres-til-kiropraktor/page/3/#findComment-145960360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå